jjulia

Alla inlägg under oktober 2010

Av Julia - 2 oktober 2010 13:07

Hej Hej .

Nu har jag precis vaknat eller för en halv timme sen ....

La mig halv ett igår och vakna halv ett idag :))

Idag blir det att var med wiwi :)Vet ej riktigt vad vi skulle hitta på idag ... men det hittar vell på någonting .



Har`e bäst


jjulia<33

Av Julia - 1 oktober 2010 23:55

Det här måste ni titta på !! Jag garvade ijäl mig !! Jag till och med började gråta , viket är ovant mig . jag gråter typ aldrig mn när jag skrattar så gråter jag jätter lätt !!



Har`e bäst


jjulia<33

Av Julia - 1 oktober 2010 23:28

Har inget att gö är jätte trött men orkar inte sova . Men det kommer jag nog vara tvungen att gö!!  Varför är det inte några roliga tv program på tv`en nu för kvällarna ?? Det är ganske iriterande !!

Tjänade 300 kr idag var bara tvungen att stryka hans sjorta !!

Imorgon så ska jag vara med Wiwi  /Wilma !!  wiwi, hon kommer ni någ höra ganska mycket på min blogg . Ja jag kan berätta lite om henne :

Vi har känt varran sen vi vara små och viste inte om varran men vi kände varran på nått sett , Sen när vi var 6 år så flyttade hon in på samma gård som jag bodde på och sen så blev vi kompisar . Hon hade min mamma som lärare i 1-3 tror jag det var , joo det var det !! Och vi blev bästisar och vi lekte med Bratz och allt det där man gjorde när man var liten . Sen så började hon på samma skola som jag gick på och vi var mycket lite bråk kanske . Men vi har typ aldrig bråkat bara varit tjuriga på varran mer och mer som alla tjejer gör ialla fall vi :D

Nu så går sötnosen på musik klass . Och vi bor ej på samma gård . Jag flyttade där ifrån när jag var 11 år men det är inte långt / gång avstånd . Vi har alltid kul tillsammans och då menar jag alltid !! Vi är typ alltid på tuna park eller stan mins en gång i veckan .....

Hon är världens sötaste peson jag vet !!! Älskar dig !!

Nog om min wiwi ;)

Nu ska jag göra iårdning mig och sen så ska jag nog läsa i boken Holes , det är nått vi ska göra på engelskan . Läsa en hel bok som man typ fattar 5.0 eller nått !

Har typ 4 prov under denna vecka som kommer ! (Inte Kul) Jag hatar verkligen prov det är det värsta jag vet !!! Men men nu måste jag nog göra mig iårdning , annars kommer jag aldrig komma upp imorgon bitti . Fast det gör inget för både wiwi och jag är somntutor !! Hihi


Har`e bäst


jjulia<33      


Lördag imorgon LÄNGTAR !!


  


Av Julia - 1 oktober 2010 15:37

   Just nu så sitter jag vid datorn och tittar på tv , väntar på att Wilma ska komma . Sen så ska vi hänga med min mamma hon ska köpa lite kläder tror jag !

Skola idag tummen upp efter som att det är Fredag !! Lite bilder från igår från mc !

  

Emma och Malin , Emma tror jag tog en rolig bild eller nått !

   Bahstis !!

   ornella !!

   Emma och Malin!

   jag och Frida ,jag syns inte som tur var ;))



Har`e bäst


jjulia<33


Jjulia

  

 

 Jjulia- Vad är det för blogg?

 

Välkommen till min lilla blogg! Mitt fullständiga namn är Julia och det är jag som driver denna blogg! Här bjuder jag allt mellan vardag, äventyr och lite stil på köpet! Jag hoppas att ni tycker om bloggen!

- Jjulia finns även på Facebook!

Design & Choach

Jjulia har en choach som har gjort headern och tagit Alla bilder vid headern och här vid menyn till höger! Ni finner choachen på hennes blogg:

 

www.byerica.bloggplatsen.se

Info-Vem är Julia?

Mitt namn är Julia och jag är en tonårstjej på 13 år som gillar att vara med mina Underbara vänner, ha skoj med galna äventyr och att shoppa! Jag hoppas att du kommer gilla min blogg!

-Love the way you are!

 

 

Ställ din fråga till mig här!

23 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Gästboken

Translations in different languages


Ovido - Quiz & Flashcards