jjulia

Alla inlägg under oktober 2010

Av Julia - 29 oktober 2010 07:55

Just nu så har jag gjort mig i årdning och väntar nu att klackan ska ticka på...

För att pappa ska köra mig & Ornella!! <333


Men jag antar att det kommer komma en hel del bilder senare idag ... Ska nog vara med Ornella efter skolan !! :)


Titta in på Ornellas blogg : www.ornellaa.blogg.se

Men glöm inte att komma tillbaks .......


Har`e bäst


jjulia<33



Happy or maybe not ;)    Halloween ! ....


  

Av Julia - 28 oktober 2010 21:25

Kommer ett inlägg lite sen här kanske ...



Håller på att titta på galan för cancerfonden!! Har varit duktig och skickat 100kr dit! Och nu är vi med om att tävlar om en bil ! <33

Titta du med och sänk 100-500-1000  kr .. Vem vet imorgon kanske du får ett beskat om att du har bröst cancer ... :(


  


Har`e bäst


jjulia<33

Av Julia - 28 oktober 2010 19:49

Just nu så har jag kommit hem från 2 "pinsama" timmar i skola !

Ne, men det var lite pinsamt när alla föräldrar tittade.... :)


Men pappa håller på att skruva en tv bänk super snygg^^

Imorgon är det halloween fest på skolan, det kommer komma lite bilder på dom som vill o får vara med på bloggen ... Eftersom visa vill inte (det får man ju bara aceptera)


Lyssnar på en super bra låt på youtube !


kommer lägga in den lite senare i inlägget...

så kan alla ni lyssna och komentera vad ni tycker, tycker jag ni ska göra!


I kväll så ska jag ducha och så klart ska jag titta på tv !! :)


Men nu så ska jag göra lite annat ...


Har`e bäst




jjulia<33

Av Julia - 28 oktober 2010 13:31



Har`e bäst


jjulia<33

Av Julia - 28 oktober 2010 12:11

är med Malin !! just nu så gör vi inget ......



eftersom skolan börjar kl 17 idag !!


Har´e bäst


jjulia<33

Av Julia - 27 oktober 2010 17:09

Ska på öppethus :) i lillsyrrans skolan ! <333



Har`e bäst


jjulia<33

Av Julia - 27 oktober 2010 16:33

har just tittat på tv och lite sånt ... hade inget att gör så då tänkte jag göra ett inlägg på bloggen (:

Imorgon så börjar jag 17.10 hihih super bra ...

Och fredag har vi inge lektioner O:


Har`e bäst


jjulia<33

Av Julia - 26 oktober 2010 18:53

  


satt och ritade lite ..

        

 


Bilderna från idag ...


Har`e bäst


jjulia<33  

Jjulia

  

 

 Jjulia- Vad är det för blogg?

 

Välkommen till min lilla blogg! Mitt fullständiga namn är Julia och det är jag som driver denna blogg! Här bjuder jag allt mellan vardag, äventyr och lite stil på köpet! Jag hoppas att ni tycker om bloggen!

- Jjulia finns även på Facebook!

Design & Choach

Jjulia har en choach som har gjort headern och tagit Alla bilder vid headern och här vid menyn till höger! Ni finner choachen på hennes blogg:

 

www.byerica.bloggplatsen.se

Info-Vem är Julia?

Mitt namn är Julia och jag är en tonårstjej på 13 år som gillar att vara med mina Underbara vänner, ha skoj med galna äventyr och att shoppa! Jag hoppas att du kommer gilla min blogg!

-Love the way you are!

 

 

Ställ din fråga till mig här!

23 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Gästboken

Translations in different languages


Ovido - Quiz & Flashcards