jjulia

Alla inlägg under oktober 2010

Av Julia - 6 oktober 2010 19:40

Skolan idag tummen upp allt förutpm att jag hade jätte ont i mitt huvud ! Så imorgon så blir det ingen skola ..... Men mer inlägg   

Hade matte prov idag , jag vet inte hur det gick det kändes som det gick bra men man vet ju aldrig .... Så det är bara att vänta och se . När jag kom hem idag från skolan så satt lilla systern med wii:t och spelade då kom jag och skulle också vara med såklart :D Måste ju testa sakerna .. Det var bra vet ju typ redan hur det är eftersom två av mina kompisar har . Så Wii får tummen upp :D Idag på no:n så håll jag på att dö ne inte dö men hade jätte ont i mitt huvudet . Sen svenskan så skulle vi läsa 1 halv timme ( Det kändes som 1 år) ...

Nu så går jag runt med en fillt runt magen eftersom min mage ska ju inte vara så snäll nu eftersom jag har ont i mitt huvud så då han man ju lägga på ont i magen ..(Dumma mage!!)

Nu så ska jag titta på tv men vet inte vad ..... Tipps ??

och äta lite Mc ...yhomm !!

 + inte någ med allt det där så går jag runt med bandash :S


Har`e bäst


jjulia<3   


          Jag ( LOL)  med sötaste katten :)     

Av Julia - 5 oktober 2010 19:52

Jag känner mig sjuk :( inte kul ...

Mamma och pappa kom hem med ett Wii ! Gissa om jag blev glad   

Svart / snyggt ....




Har`e bäst


jjulia<33


  

Av Julia - 5 oktober 2010 16:31

Jag är super ledsen att jag inte har gjort ett inlägg på ett tag men skolan tar över mitt liv !! :( Har matte test imorgon och no,so på torsdag ! Det är inte kul men men ..........

Nu så har jag typ varit hemma en halv timma eller nått ..

Tummen upp idag det var en bra dag ...

hade IDROT idag toppen med (Mr.House) Vi lär oss amrekansk fotboll / liksom när ska vi ha användning för det ... jajaj

Nu måste jag fortsätta plugg :( Men om jag hinner så kommer det lite bilder sen :D


Har`e bäst



jjulia<33           

Av Julia - 3 oktober 2010 21:02

Detta måste ju vara dagens lilla sötnos tycker jag !!



Har`e bäst


jjulia<33










Av Julia - 3 oktober 2010 21:00

Fokis !!




Har`e bäst


jjulia<33

Av Julia - 3 oktober 2010 20:50

nu är det kväll , skönt med en somn ^^^senare

Har vart med sötaste wiwi idag :D Mycket kul vi var på stan idag och åt på Subway idag ! Mycket gott ^ Sen så vänta vi på bussen hem men wilma tittade lite fel hon tittade på lördag så vi trodde att bussen skulle komma 17 men sen så tittade jag igen och då visade det sej att bussen kom 47 så ja vi är inte dem bästa på dagarna kan man nog lungt säga :D

Hihi idag blir det lägga sig tidigt är VÄLDIGT trött ;)


Har bilder på mobilen men orkar inte ladda in dem just nu   

Inte den roligaste bilden men men ........

  


Men som alldid :


Har`e bäst


jjulia<33

Av Julia - 3 oktober 2010 11:22

Wilma &Julia här!! vi har precis vaknat, ska gå och äta frulle snart....

kanske drar till stan idag igen vad vet vi?




HAR`E BÄST


JJULIA<33

Av Julia - 2 oktober 2010 18:11

Wilma här:D ikväll ska julia sova hos mig:D mysigt mysigt!! vi har varit på stan idag:D:D vi han inte med så mycket men vi gick till gina, stadium, bik bok, ur  pen och mc!!!! men vi stod inne på mc i typ 20 min (i kö!!!) till slut så fick vi våra saker och satte oss i typ tio min sen sprang vi till bik bok sen så stängde allt och vi gick till sporthallen och kollade på Jonathan när han spelade handboll......

kanske skriver mer senare/Julia

adios

Jjulia

  

 

 Jjulia- Vad är det för blogg?

 

Välkommen till min lilla blogg! Mitt fullständiga namn är Julia och det är jag som driver denna blogg! Här bjuder jag allt mellan vardag, äventyr och lite stil på köpet! Jag hoppas att ni tycker om bloggen!

- Jjulia finns även på Facebook!

Design & Choach

Jjulia har en choach som har gjort headern och tagit Alla bilder vid headern och här vid menyn till höger! Ni finner choachen på hennes blogg:

 

www.byerica.bloggplatsen.se

Info-Vem är Julia?

Mitt namn är Julia och jag är en tonårstjej på 13 år som gillar att vara med mina Underbara vänner, ha skoj med galna äventyr och att shoppa! Jag hoppas att du kommer gilla min blogg!

-Love the way you are!

 

 

Ställ din fråga till mig här!

23 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Gästboken

Translations in different languages


Skapa flashcards