jjulia

Alla inlägg under oktober 2010

Av Julia - 13 oktober 2010 07:25

Nu har jag gjort mig i årdning och ätit frukost ...

Har so prov idag ( tror inte att der är så här monga prov igentlingen men för att jag var sjuk förra veckan så missade jag 2 prov :P Så då får jag ta igen dem nu .

Om jag hinner idag så kankse jag lägger upp blider idag , några iallafall !

Jag och Clara (kompis) ska ör so provet idag vet ej om vi ska sitta i klassrummet hoppas inte det , då kommer det bli väldingt jobbigt att koncentrera sig !!


Men men hoppas jag hinner ladda upp lite blider idag. Då kommer det bli lite senare iallafall !!



Har`e bäst



jjulia<33

Av Julia - 12 oktober 2010 16:30

gud vad gulligt ! Det låter så kul på japanska !


hittade den hoss www.fokis.se tänkte att jag var tvungen att ladda upp den på min blogg också !



Har`e bäst


jjulia<33

Av Julia - 12 oktober 2010 15:52

Har nyss kommit hem från en lååååång dag i skolan , nu blir det plugga på so , no och träslöjd och göra matte läxan ....
Är det bara jag som tycker att träslöjds prov är VÄLDIGT onödigt ?? ♥

Engelska lektionen var så himmla KUL ! :p

hade spanka prov idag det gick fint fint !

aja ville ba hälsa o säga att jag mår fint fint :P

haha jag sitter här med gabriel o ornella chillar t maximal nivå :d
och jag skriver med mina älskade klasskarater :'* detta skulle jag skriva när jag var i skolan men gjorde aldrig för kom inte in på min grej*

 

aja nu ska jag vell plugga lite den kommer det nog ett inlägg lite senare med bilder från igår ! ♥

 


Har`e bäst

 

jjulia<33


 

 

Av Julia - 12 oktober 2010 07:52

Nu har jag gjort årdning mig , ska till skolan idag . Har prov , spanksa prov . Har ungefär 4 prov denna vecka och 2 läxförhör .. mindreroligt men det är gjort när det är gjort sen ....




har`e bäst !


jjulia<33             

Av Julia - 11 oktober 2010 16:57

Här kommer Miley Cyrus nyaste låt ! Tummen  bra låt   





Har`e bäst



jjulia<33


Av Julia - 11 oktober 2010 15:37


Ska åka och  dansa sen så det blir mellis sen .. bilder kommer det nog sen :D Måste skynda mig nu så ses !!



Har`e bäst


jjulia<33

Av Julia - 11 oktober 2010 07:49

Ska sätta mig och äta lite frukost nu .. Men jag kommer nog lägga in ett in lägg lite senare ... så ses :)


Har`e bäst


jjulia<33                    Bjuder på bilden inte den finaste !   

Av Julia - 10 oktober 2010 20:28

Imorgon så är det måndag ...


just nu så håller jag på att tittar på ensam mamma söker * Har nyss packat väsakan för imorgon ... imorgon kommer det komma bilder tror jag

tycker ni att man ska ha vidio inlägg eller bara såna som man skriver ?

komentera med ditt svar  ( jag vill att ni ska tycka att det är kul att läsa min blogg) och då finns det ju inga bättra att fråga en mina läsare . Så vad tycker du , och om du tycker att man ska ha några aktiviteter t.ex som jag har dagens sötnos * och ibland har jag dagens outfit * om ni tycker några mer så skriv dem med !  Skriv gärna din blogg om du har nån vill läsa mina läsares bloggar !


Har`e bäst


jjulia<33

Jjulia

  

 

 Jjulia- Vad är det för blogg?

 

Välkommen till min lilla blogg! Mitt fullständiga namn är Julia och det är jag som driver denna blogg! Här bjuder jag allt mellan vardag, äventyr och lite stil på köpet! Jag hoppas att ni tycker om bloggen!

- Jjulia finns även på Facebook!

Design & Choach

Jjulia har en choach som har gjort headern och tagit Alla bilder vid headern och här vid menyn till höger! Ni finner choachen på hennes blogg:

 

www.byerica.bloggplatsen.se

Info-Vem är Julia?

Mitt namn är Julia och jag är en tonårstjej på 13 år som gillar att vara med mina Underbara vänner, ha skoj med galna äventyr och att shoppa! Jag hoppas att du kommer gilla min blogg!

-Love the way you are!

 

 

Ställ din fråga till mig här!

23 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Gästboken

Translations in different languages


Ovido - Quiz & Flashcards