jjulia

Alla inlägg under november 2010

Av Julia - 30 november 2010 21:09

Hejhej!

Nu så ska jag ta och lägga mig har jätte ont i mitt huvud tror jag börjar få feber. Vilket är inte något bra, nu vill jag bara bli bättre inte sämre! Imorgon så ska jag vara hemma också, ska ta och fixa lite saker då. Innan jag lägger mig så ska jag ta en huvudvärks tablet, för det känns som om jag typ går på min hjärna! Har någon känt så som mig?

Ialla fall det är inte kul, att gå ialla fall. Inte för jag gör det så mycket, ligger mäst i soffan och slappar^^ 

Soffa+glass+julmust= Bra  


Det var inte meningen att det skulle bli ett så långt inlägg men^^


Har`e bäst



jjulia<33

Av Julia - 30 november 2010 18:10

Har nyss ätit lite mc ! Det var jätte gott. Men nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra, det blir väl att titta på tv som alla andra dagar  


  


Jag kommer att bli hemma imorgon också, så det blir mer tv och ytligare mer tv!


Har`e bäst


jjulia<33


Av Julia - 30 november 2010 13:34

 Nu så har jag skrivit min önskelista inför julen! Det blev inte så mycket saker men det är inte det billigaste heller  Heheehh^^

Har tittat på sjukhuset och lite sånt, nu vet jag inte vad jag ska göra! Föresten här är en blid som jag har gjort idag^^


     


Wilma, Jag och Malin!

Det är såå kul att sitta och fixa bilder med roligare att ta bilder  


Har`e bäst


jjulia<33

Av Julia - 30 november 2010 11:25

Idag så blev det bulle till frukost och lite oboy! Gott det kan man inte motstå. Vaknade idag ialla fall ungefär tio tror jag det var. Nu så ska jag ta coh titta lite på tv och bara försöka bli frisk men det känns som min kropp vill att jag ska vara sjuk^^ Vilket inte jag vill så klart, jag vill ju vara med mina kompisar och ha kul inte ligga i soffan och bara ta det lugnt!   

Ska ta och titta lite på tv och sen så ska jag skriva min önskelista till julen   



Har`e bäst



jjulia<33

Av Julia - 29 november 2010 19:40

Hejhej

Har just kommit hem från dansen vi har typ bara tränat till dansuppvisningen, fast jag tittade bara på. Eftersom jag är sjuk och blir hemma imorgon också!

Just nu så sitter jag och lyssnar på låten som vi ska dansa till! Vi ska vara fina doa tjejer till den här låter^^


Det blir säker goodi! I hope..

För första gången ska jag vara med på båda föreställningarna extra pirr^^

Idag så ska jag titta på svenska hollywood fruarna ^^älskar det programet. Träffade Wilma och Malin eftersom det är dom jag går med nästa termin ska antagligen Wilma och jag börja dansa par och singel! Det blir säker bra, Malin vet inte riktigt om hon kan börja för hon håller på med massa annat också. Så det kommer att bli mer dans nästa termin och mer tårar och svett på ta om det idag så fick dom stå typ 3 min planka hahhaha^^ Det var så kul och bara titta på och njuta av att man blev döv istället på något sett blev det att jag satte mig vid en högtarare och då menar jag HÖGTALARE!   
Ska ta och avrunda detta inlägg, var inte meningen att det skulle bli så här långt men. När man har mycket och skriva så skriver man mycket! Hahahhaah^^
Har`e bäst
jjulia<33
Av Julia - 29 november 2010 12:39

Min lilla syster ska vara med i julkalendern i år. Skrev på Facebook:

Jag: Syrran ska vara med i julkalendern! :D<3

Elli: vad då syrran ska va med på julkalendern ????

Jag: AA! Clara ska vara med i julkalendern

Elli:  A vist

Jag: jag lovar, spelade in igår !! :DD 

Elli: vilket avsnitt ?? Dom har ju redan spelat in aLLT

Jag: 

Nej, dom spelade in igår i kyrkan. Det är en mamma och pappa i Claras kompis klass som fixar julkalendern... Jamina och Clara sjunger ! Dom spelade in så dom kommer att vara med i den. Dom kommer att vara med i det första avsnittet:D
Sjunga jullåtar...
 
Har`e bäst
jjulia<33


Av Julia - 29 november 2010 10:23

Hej!

Ligger och dricker jusmust och äter en kinder maxi!

Idag fick jag ta och vara hemma, jag har faktiskt inte mått så värst bra i helgn! Så fick vara hemma idag och så får vi se om jag måste vara hemma imorgon också tror nog det! ..Igår tittade jag på ensam mamma söker, det var en av tre som gjorde sitt beslut. Petra valde ingen, Emma var tvungen att ha mer tid och Linda valde någon kommer inte ihåg vad han heter just nu men hon var den enda som gjorde sitt beslut! Det fanns ett bonus avsnitt på tv 3play som man kunde titta på. Jag ska ta och titta på det för på det får man veta vad som händer man Emma och Petra. Syrran är också hemma idag så man får ju lite sälskap, vi ligger och tittar på America`s funniest home videos (Afv) 

Men nu så ska jag ta och titta på det där extra avsittet...


    


Gott !   



Har`e bäst


jjulia<33

Av Julia - 28 november 2010 21:00

Ja, det är som det står som rubrik jag vill bara sova! Är super trött ska ta och dusch och sen soooova tror jag   Idag har jag haft en bra dag lite rörig bara! Ska se om man kan sova imorgon som normalt folk gör! Vaknade idag halv åtta, det är bara för att jag är snuvig och typ hade feber   Nu så har jag min framtid klar ialla fall, den gillar jag. Hemma fru i Hollywood eller någonting det var ialla fall i usa....


Har`e bäst



jjulia<33

Jjulia

  

 

 Jjulia- Vad är det för blogg?

 

Välkommen till min lilla blogg! Mitt fullständiga namn är Julia och det är jag som driver denna blogg! Här bjuder jag allt mellan vardag, äventyr och lite stil på köpet! Jag hoppas att ni tycker om bloggen!

- Jjulia finns även på Facebook!

Design & Choach

Jjulia har en choach som har gjort headern och tagit Alla bilder vid headern och här vid menyn till höger! Ni finner choachen på hennes blogg:

 

www.byerica.bloggplatsen.se

Info-Vem är Julia?

Mitt namn är Julia och jag är en tonårstjej på 13 år som gillar att vara med mina Underbara vänner, ha skoj med galna äventyr och att shoppa! Jag hoppas att du kommer gilla min blogg!

-Love the way you are!

 

 

Ställ din fråga till mig här!

23 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Gästboken

Translations in different languages


Ovido - Quiz & Flashcards