jjulia

Alla inlägg under april 2011

Av Julia - 30 april 2011 23:08

Hej på ere, just nu så sitter jag hemma hos ett par kompisar. Jag kände att min uppdatering har varit lite dålig men det ska inte få hända igen, har inte haft tid prov m.mMen har tittat på camp rock 2, och har haft det riktigt mysig men nu så ska jag bara ge ett plus till camp rock, när det kom ut måste jag erkänna att jag trodde det skulle vara en riktigt dålig film, men jag tycker om den och gillar musiken stort. Skulle blogga imorse men då var det ju så att mitt internet inte fungerade. Pappa ska ta och fixa det, hoppas att det blir snart. Var på stan idag med lilla syster min och köpte en jumpsute (stavning) ffrån h&m. Eftersom vi är hos choachen så tog vi lite kort, som trroligt vis kommer komma upp på bloggen in om kort!Nu ska jag ta och spela lite Wii med dom andra, ha en trevlig Valborg på Er!Puss&kramJjulia<33( Fick bli ett sånt hjärta idag eftersom att Ipanden inte kan göra sånna där hjärtan som jag brukar.)

Av Julia - 28 april 2011 16:57

  puss&kram


jjulia♥

Av Julia - 27 april 2011 19:32

Onsdag är en lång dag.

Nu sitter jag och pluggar till svenskan, eller inte nu eftersom jag bloggar. Men idag var jag med Wilma på stan efter skolan. Vi bestämde att vi skulle träffas på stan och fika. Vi fikade och sen gick vi runt på stan lite köpte brow puder (stavning och så bytte jag bikini, som var förliten men nu så passar den.

"Onsdagar kära onsdagar, VAD ÄR DET FÖR FEL PÅ ER VARFÖR SKA NI VARA SÅ SEGA OCH TRÅKIGA??"

Ska ta och städa mitt rum idag (igen), städade det igår med men...

mamma är nog inte lika glad som mig när jag kommer hem med mer saker hela tiden.

Nu ska jag fortsätta att plugga och sen så ska jag ta och äta lite mat och sen så ska jag sova.   

 

Puss&kram

 

jjulia♥

 

 

 


Av Julia - 26 april 2011 18:24

  h&m 200kr

    stadium  700kr



puss&kram


jjulia<33

Av Julia - 25 april 2011 18:25

 

U smile.. you smile..

Låten har fastnat i mitt huvud av Justin Bieber och det passade perfekt att skriva det här på Julias bild för det är Ett leende, Haha! 


Sista dagen av påsklovet..jepp..gott folk, det är sant och jag tänkte att jag/choachen skriver lite på Julias blogg. Tycker det är riktigt kul och bra som omväxling från min egna också då och då.


/ Erica- Choach- www.byerica.bloggplatsen.se ( Har en tävling på bloggen, kika in!)


Nu när vi även pratar om Justin Bieber och alla leenden så bjuder jag videon också, hihi!


Av Julia - 25 april 2011 13:27


puss&kram


jjulia♥

Av Julia - 24 april 2011 14:02

Av Julia - 23 april 2011 20:52

 

Fina Julia! Blir alltid lika bra på bild:) Själv så gillar jag alla bilder som är med i headern/designen, eller håller ni Inte med mig?


Jag hoppas ni har ett bra påsklov och njut så länge det är för snart är det skola..


/ Erica- Choach- www.byerica.bloggplatsen.se

Jjulia

  

 

 Jjulia- Vad är det för blogg?

 

Välkommen till min lilla blogg! Mitt fullständiga namn är Julia och det är jag som driver denna blogg! Här bjuder jag allt mellan vardag, äventyr och lite stil på köpet! Jag hoppas att ni tycker om bloggen!

- Jjulia finns även på Facebook!

Design & Choach

Jjulia har en choach som har gjort headern och tagit Alla bilder vid headern och här vid menyn till höger! Ni finner choachen på hennes blogg:

 

www.byerica.bloggplatsen.se

Info-Vem är Julia?

Mitt namn är Julia och jag är en tonårstjej på 13 år som gillar att vara med mina Underbara vänner, ha skoj med galna äventyr och att shoppa! Jag hoppas att du kommer gilla min blogg!

-Love the way you are!

 

 

Ställ din fråga till mig här!

23 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Gästboken

Translations in different languages


Ovido - Quiz & Flashcards