jjulia

Alla inlägg under oktober 2010

Av Julia - 23 oktober 2010 16:56

har nyss kommit hem från ikea , ska hjälpa mamma att bygga ihop någonting vi ska ha i hallen. Jag tar ett kort sen så får ni se resultatet :D


Då kommer korten från igår också komma med så det kommer bli ett inlägg med mycket bilder. Så om du gillar bilder (inte seriösa) så kommer du nog gilla det inlägget !!

köpte en blomma+kruka (kort sen)

Så nu ska jag kila iväg och hjälpa mamma ;)


Har`e bäst


jjulia<33

Av Julia - 23 oktober 2010 11:17

Just nu så ska jag fixa mig o sen så ska vi till Ikea :* haha älskar Ikea !!


Förlåt att det blir ett kort inlägg idag men när jag kommer hem så blir det bler . Kan kanske fixa när jag sitter i bilden, Får låna mammas Iphon ! :D


Har`e bäst


jjulia<33

Av Julia - 22 oktober 2010 22:17

Det blev inga bilder idag med det får jag ta och fixa imorgon ..

men just nu så har jag satt på mig pyamas och laggt mig i min säng och tänkte bara fixa ett inlägg innan jag somnar, Imorgonså blir det plugga till no prov. Har no prov på måndag ....


har`e bäst



jjulia

Av Julia - 22 oktober 2010 18:00

Just nu sitter jag här med Wilma...

Wilma är bara bäst helt enkelt!! hon är bra på alla sätt!!!!

hon är bäst på alla sätt!!!! och då menar jag det;)förutom så har hon hoste så hon får hålla sig borta från mig ;) Men just nu så sitter jag vid min lilla dator som är från skolan fick den eftersom jag har dyslexi . Så det är en liten dator så jag kan ta den till skolan och hem !! Det kommer komma lite bilder från idag . Var på stan med Ivonna, Emma, Suwayda och Bahasht , det kan ni ju tänka er hur det blir!!haha:P

ornella skulle ha kommit men hon kom inte så .....;(


Men då kommer det några bilder från dagen, lite senare !!


Skolan idag så var toppen !! hahha :P Vilken dag !!


På denna dator så kommer den inte komma några hjärtan efter jjulia har inte listat ut hur man gör en .... hihihi:Poch inga bilder

så då vet ni vilken dator jag har ochså ... kan ta ett kort på datorerna så får ni se skilnaden ?!  En liten och en stor det är det ända jag kan säga , och den stora är inte stor ... hahah !



Har`e bäst


jjulia


Av Julia - 22 oktober 2010 07:45

Just nu så sitter jag och väntar på att jag ska gå till bussen !!!


Sitter och tittar på Vakna med the voice !!<33

Men idag så ska jag ha no prov !! :)


Men nu så måste jag fixa iårdnig mig !


Har`e bäst


jjulia <33

Av Julia - 21 oktober 2010 20:04

Lite kul att man gör något så stort av något så litet ! <333


Handlar om Statolis nya reklam !!



har`e bäst!


jjulia <33


Av Julia - 21 oktober 2010 17:24

Jag skulle ha no prov idag men hittade inte läraren så det blir imorgon istället!

Idag så var det en bra dag men vi slutar liksom halv fyra idag !! (inte kul)

 

Imorgon så ska jag nog bara ta det lungt, och det känns som om att jag ska göra något imorgon men vet inte vad det är. lite/mycket jobbigt !

Sen så ska jag nog bara ta och läsa lite so, men jag pallar inte så mamma får nog läsa för mig ;)

Idag så hade Ornella glömmt sina skåp nycklar hemma, så hon lånade Marianas, Gabriells och mitt skåp . Hahah såååå söt !! <333

Som sagt så kommer det INTE komma några bilder i denna vecka, eftersom min dator är på lagning (:

 

Nu så blir det ta det  lungt och titta på tv !

 

Har` e bäst

jjulia<33

 

 

  

 

Bara dom som jag redan har /bilder <33

Av Julia - 20 oktober 2010 18:41

Har nyss kommit hem från Tuna :)


Det blev en pyamas, bok och ett par varma hello kitty strumpor !

När jag satt på no idag så kom årets förast snö (på gott och ont) ...



  



Nu kommer kylan och mer kläder :(



Har`e bäst


jjulia<33

Jjulia

  

 

 Jjulia- Vad är det för blogg?

 

Välkommen till min lilla blogg! Mitt fullständiga namn är Julia och det är jag som driver denna blogg! Här bjuder jag allt mellan vardag, äventyr och lite stil på köpet! Jag hoppas att ni tycker om bloggen!

- Jjulia finns även på Facebook!

Design & Choach

Jjulia har en choach som har gjort headern och tagit Alla bilder vid headern och här vid menyn till höger! Ni finner choachen på hennes blogg:

 

www.byerica.bloggplatsen.se

Info-Vem är Julia?

Mitt namn är Julia och jag är en tonårstjej på 13 år som gillar att vara med mina Underbara vänner, ha skoj med galna äventyr och att shoppa! Jag hoppas att du kommer gilla min blogg!

-Love the way you are!

 

 

Ställ din fråga till mig här!

23 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Gästboken

Translations in different languages


Ovido - Quiz & Flashcards