jjulia

Alla inlägg under oktober 2010

Av Julia - 31 oktober 2010 20:59

Ska ta och fixa lite sen så ska jag ta och ducha sen så ska jag lägga mig:) <334



Har`e bäst


jjulia<33

Av Julia - 31 oktober 2010 17:26

Just nu så har jag just gjort klart min pumpa, ska väl hem snart och äte lite mat. Börjar bli lite hungrig eller mycket :) Har typ varit här i 3 till 2h hahahah inget fel på det men är lite trött nu efter som jag vaknade halv 8 eller som tiden var igår vid denna tid fast igår i morgon .... Då skulle det ju vara halv 9, Och igentligen nu så här klockan typ halv 7 men nu är hon halv 6 ... Men men det är ju bara och vänja sig vid........ Men nu så ska jag gå och tjata på mamma att vi ska hem och äta ;) Har'e bäst jjulia<333

Av Julia - 31 oktober 2010 12:53

Har inget att gö ska väl gå och hjälpa mamma med maten sen så ska vi sticka och fixa pumpor, kommer att ta kort så att ni får se!


Oki ärligt talat detta är inte likt mig att lägga upp såå här mycket inlägg på en dag men antar att jag inte hade någontong att göra !

Men imorgon så ska jag va med ornella då kommer det nog bli en hel del bilder eftersom båda vi har bloggar :)


Om ni tycker att det bler lite mycket bilder, men det kommer nog bara komma så mycket bilder en eller två gånger i månaden ... ;)

Eftersom det är ganske jobbigt att lägga upp bilderna, ni har ju det enkla jobbet att läsa o komentera ;D Ne, men som Halloween bildena satt jag typ en timme o laddade upp alla bilder :)


   www.ornellaa.blogg.se


två bilder som jag alrig la upp från halloween :

var tvungen att klippa hål i mina favorit legings:(



Innan:)

   



  


Efter:(




Har`e bäst


jjulia<33

Av Julia - 31 oktober 2010 12:45

Saknar dig drymt mycket ! Vi har bara träffats en gång sen du flyttade det är inte snällt mot våran vännskap ! Vi har alltid haft det så himmla kul !


Det bästa var när vi lyssnade på musik och sjöng, glömmer dig aldrig!!


Jah saknar dig grymn mycket !!



Emma<3jjulia= alltid sant!



  

jjulia<33

  

emma<33



Har`e bäst


jjulia <33

Av Julia - 31 oktober 2010 12:12

Titta vilken snygging men hittar ;)


- Va?, är det jag ;)



Kyle xy :


  

Kyle XY är en amerikansk tv-serie från 2006 med övernaturliga inslag som börjar med att en helt okänd kille i 16-årsåldern med total minnesförlust stapplar omkring i Seattle. Kyle, som är väldigt förvirrad men fruktansvärt smart, börjar snabbt söka efter sitt förflutna och vem han är. Mystiska fakta dyker upp om Kyle medan han försöker komma på varför han inte är som andra. Varför har han ingen navel? Varför kan han räkna ut alla mattetal som om det vore 1+1? Mystiken tätnar och han berättar till slut allt för familjen. Familjen Trager adopterar Kyle och han måste ta itu med vanliga tonårsproblem.








Har`e bäst


jjulia<33

Av Julia - 31 oktober 2010 09:09

Just nu så har jag inte gjort så mycket förutom att jag vaknade halv 8 och trodde att kl var halv 9  ... Nej, men just det idag så ska man ställa om klockan :(


Men men , idag ska jag åka iväg och fixa pumpor:) Det blit "kladdigt" ... Tar lite bilder så att ni får se, och så ska man ju orka ladda upp dom på datorn också . Men om jag äter lite chips eller nått så blir det nog bra ;)



Men men nu så ska jag skutta iväg mot vardags rummet och titta på elden "pappa tänt brasa". Syrran sitter i allrummet och tittar på någonting som jag inte vet vad det heter inte bra i allafall, det är det jag vet . När hon går så tar jag tv:en !!


Längtar tills jag får en egen tv !! :D


Men jag kommer nog lägga upp ett eller två inlägg till innan jag åker, sen när jag är där borta så kan jag kanske låna mammas iphon :D ....



Har`e bäst


jjulia<33


  

Av Julia - 30 oktober 2010 22:56

Alla tar och kollar in min kompis blogg ! Men glöm inte att komma tillbaka! ;)


http://michellewesterbergs.blogg.se



Har`e bäst


jjulia<33

Av Julia - 30 oktober 2010 22:22

Det verkade som 55% av ni tyckte att en blogg skulle ha ! Så det får vell bli så då :)



Har`e bäst


jjulia<33

Jjulia

  

 

 Jjulia- Vad är det för blogg?

 

Välkommen till min lilla blogg! Mitt fullständiga namn är Julia och det är jag som driver denna blogg! Här bjuder jag allt mellan vardag, äventyr och lite stil på köpet! Jag hoppas att ni tycker om bloggen!

- Jjulia finns även på Facebook!

Design & Choach

Jjulia har en choach som har gjort headern och tagit Alla bilder vid headern och här vid menyn till höger! Ni finner choachen på hennes blogg:

 

www.byerica.bloggplatsen.se

Info-Vem är Julia?

Mitt namn är Julia och jag är en tonårstjej på 13 år som gillar att vara med mina Underbara vänner, ha skoj med galna äventyr och att shoppa! Jag hoppas att du kommer gilla min blogg!

-Love the way you are!

 

 

Ställ din fråga till mig här!

23 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Gästboken

Translations in different languages


Skapa flashcards