jjulia

Alla inlägg under oktober 2010

Av Julia - 20 oktober 2010 16:56

Nu så har jag varit på skolan eller det var ett tag sen , orkade inte starta datorn !

Imorgon så ska vi på teater med skolan (: Så sitter just nu och väntar på att mamma ska komma hem , sen så ska vi sticka till tuna (:


Idag har det varit en bra dag , hade ju so prov idag så då blev det ett VG+ .

Imorgon så ska jag ha träslöjd (döda mig själv) asså det där ljudet det låter såååååååååå mycket .. Mitt huvud sprängs !!

Men ska köpa en pyamas och en bok , sen blir det kankse något mer tror jag   


Men det kanske kommer ett inlägg lite senare vet ej men det skulle det någ bli / om jag hinner ...


Om det skulle vara en fråga :

- vad är det värsta du vet ?

Då så skulle jag nog svara att det är TIDEN !

hihi!! <33


Men nu så ska jaggå och göra mig lite iårdning ! <33


Har`e bäst


jjulia<33

Av Julia - 20 oktober 2010 07:23

Just nu så har jag nyss satt på mig kläder ! Och ska ta bussen snart till skolan ! har vanlig dag idag :( 6 st lektioner .... :P Men imorgon så är det torsdag sen så fredag !!!!!!!!!!!

 Idag vet jag inte vad jag ska göra efter skolan , jo typ läsa lite i so boken . Som dödar mig det väger mins 100 kg!! Men jag skulle se på vakna med the voice men våran tv fungerar inte eller nått den är lite konstig eftersom den måste andvända el och den är jag ju jätte duktg på (puff) 

Om den var nån som såg vakna med the voice idag så kan du skriva till mig (komentera) !!   


Sen efter läst lite i so boken så ska jag nog bara tare lile lungt (:


Men nu så måste jag sätta lite fart så :


Har`e bäst



jjulia <33

Av Julia - 19 oktober 2010 18:33

Just nu så ska jag plugga ,men jag vill inte men måste :) Har e bäst jjulia<33

Av Julia - 19 oktober 2010 17:12

Just nu så sitter jag med malin , vi har nyss pluggat men fick nog så nu sitter jag här istället :D Men idag var en bra dag !!! Men inte det bästa Malin och jag skulle ta bussen hem tillsammans . Jag gick runt HELA  skolan för att hitta henne och hon letade efter mig  , men tydligen så gick vi om varan eftersom vi inte hittade varan . Till slut fick hon tag på mig och sa att hon var hemma ...

gissa vad jag tänkte : OMG !!!! AA  då var det bara för mig att sätta mig på bussen hem inte det roligaste + att det rengnade :(


Ska äta lite och plugga mer engelska läxan få mamma hjälpa mig med , fattar ingen !!


Har`e bäst


jjulia<33




Någon fin bild bara !


  

Av Julia - 18 oktober 2010 13:53

Nu så sitter jag och äter lite godis :P Men hade ju halv dag idag så träffa! Så träffader malin efter skolan idag, vi gjorde någon super god mat! Hon skulle ha utvecklings samtal så hon stack med bussen . Innan hon stack så satt vi och  spelade lite wii (tennis)....

Skolan idag den var bra !Hahahah Hamza skattade så mycket, för att mohannad sa någontingså han ramlade (omg det var kul)  Sen så stog mr.******* bakom och tittade . Hamza vände sig om tittade på mr.****** tittade tillbaka på mig . Jag sa han ramlade :P hihi räddnig! Som vanligt Hakan börgar skratta ! hahha omg !



Men men på matten idag så håller vi på att jobba med någonting som jag inte fattar !! :P

Spanka hade vi idag ingetning sp hände där !!


jaa ,jag ska ju dansa idag (orkar inte!!) + utveckling samtal !!! Har just nu inget för mig ! Väntar på att malin ska komma tillbaka !!Så blir det vell lite mer wii antar jag .... hehehehe !


Idag så har jag bara haft 4 besökare :(


Hoppas det kommer mer !! <333


Men men men


Har`e bäst


jjulia<33


lite färg på bloggen ;)

liten bild !!


  

Av Julia - 18 oktober 2010 07:58

Nu så ska jag ta bussen till skolan om några minuter !!!



Har`e bäst <3


jjulia<3333

Av Julia - 17 oktober 2010 19:33

just nu så sttter jag vi min syrras dator !


Eftersom min var vi tvungen att lämna in på lagning :(

Men nu så ska jag och syrran spela lite Wii och sen vet jag inte vad vi ska göra faktist... Kommer nog att få tillbaka min kära dator i slutet av den här veckan hoppar jag i alla fall !

Har varit med Ornella, ivonna och nån som hete Erika . Var på mc och så chilla vi till maximal nivå på stan :P hahaha


Halv dag imorgon + uvecklingsamtal imorgon inte så kul men det kommer gå bra ! "hoppas jag"


har`e bäst


jjulia<333

Av Julia - 17 oktober 2010 12:48

Ska till stan med Ornella och ivonna vet ej riktigt vad vi ska göra . men det blir alltid kul !!

lite bilder från igår  ! <33


  


Ett super fint träd jag hittade ! 


   ellis och min fot ! <33


har`e bäst


kommer inläg när jag kommer hem sen :)



jjulia<33

Jjulia

  

 

 Jjulia- Vad är det för blogg?

 

Välkommen till min lilla blogg! Mitt fullständiga namn är Julia och det är jag som driver denna blogg! Här bjuder jag allt mellan vardag, äventyr och lite stil på köpet! Jag hoppas att ni tycker om bloggen!

- Jjulia finns även på Facebook!

Design & Choach

Jjulia har en choach som har gjort headern och tagit Alla bilder vid headern och här vid menyn till höger! Ni finner choachen på hennes blogg:

 

www.byerica.bloggplatsen.se

Info-Vem är Julia?

Mitt namn är Julia och jag är en tonårstjej på 13 år som gillar att vara med mina Underbara vänner, ha skoj med galna äventyr och att shoppa! Jag hoppas att du kommer gilla min blogg!

-Love the way you are!

 

 

Ställ din fråga till mig här!

23 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Gästboken

Translations in different languages


Ovido - Quiz & Flashcards