jjulia

Alla inlägg under januari 2011

Av Julia - 31 januari 2011 19:41

Hello, nu så är jag duschad och fräsh. Har ätit och känner mig redo för morgon dagen, imorgon så är det en ganske skön dag och inte så många lektioner. Men idag så har det varit en bra dag, som jag sa att det skulle bli   . Ska ta och kryma ner under syrrans täcke och titta på familjen anorlunda och äta lite chips och dipp! (mums)


Måste bara säga det, jag har blivit väldigt vig, kunde sitta i "spagat" och ha huvudet i golvet! (jippi)

Hörs imorgon...



Har`e bäst


jjulia<33

Av Julia - 31 januari 2011 08:11

Just nu så sitter jag och tittar på vakna, Josefin hon är ju bara bäst och så är det bara! Ska ju dansa idag och när jag kommer hem så kommer jag nog ha det ganske stressigt. Får se om jag kommer att blogga när jag kommer hem igen, det känns som om det kommer att bli en bra dag  I kväll så kommer jag att träna på spanska provet. 


Vill ha;


  


Har`e bäst


jjulia<33


Av Julia - 30 januari 2011 19:04

Ligger och tränar på spanska till spanska provet! Glöm inte och gilla bloggen via facebook! ....



Har`e bäst


jjulia<33

Av Julia - 30 januari 2011 10:52

God morron!

Just nu så sitter jag men datorn och Elli ligger och tittar på tv, någon film på 5;an. Vi ska ta och äta lite frukost snart, vaknade för 1 timme sen ungefär! Igår så somna inte jag för en halv två det var för att Elli alltid brukar ha tv,en  på hemma hos sig! Så då satte jag på min tv så att hon kunde somna (inte jag) men jag somna inte föres hon hade somnat hon samna ungefär 1 sen så för att hon inte skulle vakna så vätade jag till man hörde den där lilla (snarkningen). Så jag somna sen till slut! Men nu så är jag väldigt trött och hungrig, mot frukost bordet!

Vi hörs!!



Har`e bäst


jjulia<33

Av Julia - 29 januari 2011 22:13

Nu så ska jag ta och stänga ner datorn och vara lite social med Elli här, sitter och tittar på Camp Rock 2. Tur att man har tv på rummet nu  (cooling)

Imorgon blir det att tränan på spanska och att vara med Elli lite, kommer nog att somna innan, sent, haha.


Har`e bäst


jjulia<33


ps; statistiken börjar fixa sig nu 28 st idag! Om det skulle ha funits en gilla knapp så skulle jag gilla på den 1000 gånger, men det skulle ju inte vara så tråkigt om det var en 0;a bakom! 

Av Julia - 29 januari 2011 20:14

Då blir det övernattning med Elli, var nyss hemma hos Elli och hämta lite saker eller lite och lite kan man ju inte säga att det var. 3 väskor och 3 kuddar, hhahaah, söt hon är. Men det kommer nog att bli en lång natt, med prat och mycket skratt.

 

       

Har`e bäst


jjulia<33

Av Julia - 29 januari 2011 18:52

Två nördar och en säng! <3

de var en gång 2 nördar som låg i en säng med en var sin dator! jaa de var en novell som min svenska lärare hade sagt! och vet ni vad den på miner om joo exakt de jag och elli gör just nu.. vi ligger i min säng med en var sin dator min syster var så snäll och lånade ut sin dator till elli..
i kväll blir de att elli äter har de blir någonting så fint som natcho min egna stavning kan jag säga
men vi hörs
  
Har`e bäst
jjulia<33


Av Julia - 29 januari 2011 15:00

idag så träffades jag och julia och kollar på film just nu så kollar vi på i rymden finns inga känslor!

julia sitter och smsar med sig själv på min mobil så jag gäst bloggar på hennes blogg.. jag bloggar också fast på www.elliifredriksson.blogg.se läs min blogg för den behöver fler läsare..

eefter i rymden finns inga kännslor så ska vi kolla på the last song den är såå sorjlig såg den i går och jag grät i hälften av slutet

aja hej då

/elliifredriksson

glöm inte min blogg nu www.elliifredriksson.blogg.se

Jjulia

  

 

 Jjulia- Vad är det för blogg?

 

Välkommen till min lilla blogg! Mitt fullständiga namn är Julia och det är jag som driver denna blogg! Här bjuder jag allt mellan vardag, äventyr och lite stil på köpet! Jag hoppas att ni tycker om bloggen!

- Jjulia finns även på Facebook!

Design & Choach

Jjulia har en choach som har gjort headern och tagit Alla bilder vid headern och här vid menyn till höger! Ni finner choachen på hennes blogg:

 

www.byerica.bloggplatsen.se

Info-Vem är Julia?

Mitt namn är Julia och jag är en tonårstjej på 13 år som gillar att vara med mina Underbara vänner, ha skoj med galna äventyr och att shoppa! Jag hoppas att du kommer gilla min blogg!

-Love the way you are!

 

 

Ställ din fråga till mig här!

23 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Gästboken

Translations in different languages


Skapa flashcards