jjulia

Alla inlägg under oktober 2010

Av Julia - 10 oktober 2010 17:31

Nu så har jag lakt undan alla böker ! Jag pallar inte mer nu , nu får det bli lite tv !

Jag tittar på MTv som jag oftast gör ! :) Och ska göra det nu också ... kommer ett längra inlägg sen



har`e bäst


jjulia<33

Av Julia - 10 oktober 2010 16:19

Detta måste ju vara dagens sötnos !



Har`e bäst



jjulia<33


Av Julia - 10 oktober 2010 14:06

Fick en liten paus från allt pluggande ! så det blir ett litet inlägg nu !

Nyss så skulle jag gå ut och tiita på när mamma och pappa bygger men då var dom inte där , haha då ringde jag mamma och frågade då var hon på sopptippen :D


Har´e bäst


jjulia<33

Av Julia - 10 oktober 2010 10:44

Nu har jag vaknat , ätit fukost och tiita på tv . Nu så ska jag fixa iårdning mig och sedan plugga ... Det är verkligen det tråkigaset som finns att plugga ! Ska börja med att läsa lite om lag & rätt  sen så blir det spanska och till sist no ! Det blir nog ingen klippning idag heller det får nog vänta till nästa helg! Men nu så måste jag börja så att jag kommer att kunna sluta nån gång ...


Har`e bäst


jjulia<33

Av Julia - 9 oktober 2010 19:11

Just nu så har jag tjänat lite pengar , jag och min lilla syster har städat HELA huset. 200 kr RIKARE   Jag har fått reda på mitt betyg från matte provet det blev ett G- .. hahaha jag är nöjd ändå !! Men men  nu så ska jag äta lite kvällsis med familjen det bilr super gott / hoppas jag . Jo men det oftast bli :D Imorgon kanske jag ska klippa mig hoppas det eller inte alls . Joo men jag måste jag mina toppar är jätte slitna ! Idag så har jag hjälpt mamma plantera lite blommor och hjälpt pappa med markstenen vad gör man inte för att slippa plugga ;) Joo det måste man ju göra men det får vänta tills imorgon ! hihi men nu så ska jag hjälpa mamma med den goda maten , det är alltid roligare att äta maten när man själv har gjort den !


Här är blommorna som mamma och jag planterade:

  

bara en fin bild !

  


  

Dagens outfit :

blommig tröjja : gina tricot

let`s move byxor : Let`s move

`

Har`e bäst


jjulia<33



Av Julia - 9 oktober 2010 10:46

Fin bild !!




Nu märks det att det börgar att bli höst ! Träden är såå fina ... Bakom mitt hus så ligger det en skog och det ser ut som om den blinner , det är jätte fint !

Är alldeles ny vaken har precis duchat , Det blev ingen fotboll idag . Dem glömde vecka mig så då fick jag stannna hemma istället :D

Ska snart äta lite frukost .. Sen kommer nog dagen gå ut på att plugga !

Kommer nog några fler inlägg lite senare   


Har`e bäst


jjulia<33












Av Julia - 8 oktober 2010 20:29

Så sööööta!

Av Julia - 8 oktober 2010 20:06

Just nu så sitter jag på min lilla systers rum  och hennes dator har jag kindappat för ett litet tag .. Vi spelar Wii väldigt kul istället bara för att sitta i soffan så får man ju faktist röra på sig vi har en ps 2:a (Rosa) men den använder vi knappast . Idag när mamma kom hem så åkte vi och handlade lite saker som behövs t.ex Ett kilo godis och en frida tidning (hihi) Ne men annat också så klart åt Tacos idag så det var lite sånt som vi handlade också . Imorgon så ska jag till min lilla systers fotbolls avslutning (Hejja trangeln) + massa prov denna  vecka så det blir en hel del prov denna vecka   Har hjälpt pappa med baksidan idag , jag fick prova på att vibbrera ner sand (det var skakigt värre) hela huset rörde sig ....

Skulle hjälpt mamma med blommorna idag (plantera) men vi kom på att det inte fanns nån jord så det får vänta tills imorgon  Nu blir det Idol och mys med familjen ( Underbart med fredags kvällar )  Det kommer nog inga fler inlägg för idag men det kommer fler imorgon ..


Har`e bäst


jjulia<33


Det fanns inga bilder på syrrans dator så det blev nått hon hade gjort ! ( tummen upp) !! <33

  

Jjulia

  

 

 Jjulia- Vad är det för blogg?

 

Välkommen till min lilla blogg! Mitt fullständiga namn är Julia och det är jag som driver denna blogg! Här bjuder jag allt mellan vardag, äventyr och lite stil på köpet! Jag hoppas att ni tycker om bloggen!

- Jjulia finns även på Facebook!

Design & Choach

Jjulia har en choach som har gjort headern och tagit Alla bilder vid headern och här vid menyn till höger! Ni finner choachen på hennes blogg:

 

www.byerica.bloggplatsen.se

Info-Vem är Julia?

Mitt namn är Julia och jag är en tonårstjej på 13 år som gillar att vara med mina Underbara vänner, ha skoj med galna äventyr och att shoppa! Jag hoppas att du kommer gilla min blogg!

-Love the way you are!

 

 

Ställ din fråga till mig här!

23 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Gästboken

Translations in different languages


Ovido - Quiz & Flashcards