jjulia

Alla inlägg under september 2010

Av Julia - 30 september 2010 19:41

Nu har jag gjort svenska läxan och lite annat !   

Sitter och tittar på biggest loser !  ( vilken förendring men kan göra med lite träning bara ) men men ska ducha och lite annat , ska se om det är nått bra på tv ikväll , kommentera ! Ge mig lite förslag ! vet jag

imorgon så kommer jag att lägga upp bilderna från idag pallar inte idag är verkligen verkligen trött !! Men imorgon så blir det skola och sen så ska jag vara med min Wilma :)) Nu ska stumpan/katten skriva lite : cccccccccccccccccccccccccccccccccchhhhhhhhhhhhhhhh
hhnbrfggggggggggggdsxdsdloåä'7uy6qwasreft9<


Hih stolt men är !! ;))


Har`e bäst !!



jjulia<33

Av Julia - 30 september 2010 07:29

Snart är det skola , men har bara tre lektioner idag slutar efter lunch !

Igentligen så slutar jag 15.30 idag   Men lärarna ska ju typ snacka om någonting .....

Har precis gjort mig iårdning , kommer mer inlägg ikväll ska någ till stan med trejerna idag och äta på subay!!



Har`e bäst


jjulia<3

Av Julia - 29 september 2010 18:03

  

sitter och tittar på holes på youtube :D

Ska läsa boken på engelskan men pallar inte det så tittar på youtube isället !


Ne nu så måste jag fortsätta titta på den , Malin kommer snart och ska titta med mig .



Har`e bäst


jjulia<3

Av Julia - 29 september 2010 16:28

Sitter och pluggar lite svenska :D !

fast inte nu längre ;D



hihi


jaja har inget att skriva om en vanlig dag i skolan idag :D


Har`e bäst


Av Julia - 29 september 2010 07:42

Varför ska dem vara så söta !!??




Har`e bäst


jjulia<3




<3

Av Julia - 29 september 2010 07:33

Snart kommer vinten igen ...samma problem år igen ( vilken jacka ska man ha) ??


Det blir en röd fjällräven  / hitta ingen röd men men .


Nu blir det skola . 6 st lektioner idag / pallar inte !! men men


Har`e bäst

  

Av Julia - 28 september 2010 20:17

sitter och tittar på idol så det blir ett kort kort inlägg nu :)

Bilder från idag :

Från busshållsplatsen , frida och clara .. hon somm sitter vet jag ej vem det är :\

  


   Jag idag .

har tyver inte någon blid på dagen outfit men jag hade en:

T-shirt - gina

tubsjal-gina

sjockis tröjja-vila

skinleggings- lager 157


Har`e bäst


jjulia<3



Av Julia - 28 september 2010 19:36

haha har matte läxa till imorgon men fattar inte nått så mamma ska skicka en mali till ms . någonting , kommer inte ihåg vad hon heter   

men men vanlig tisdag dag i skolan idag , bara att spanskan blev det nått skit med så då hade vi typ en rast i 1 h , haha mycket kul . HAR NYSS TITTAT PÅ COPS , **** VAD DET VAR BRA !!  Här är några roliga sener från cops ... rekomenderar inte för såna som inte gilla otäcka sener , men det är inte så mycket . Det är bara poliser som har lite otur och sånt   






Har`e bäst


jjulia<3

Jjulia

  

 

 Jjulia- Vad är det för blogg?

 

Välkommen till min lilla blogg! Mitt fullständiga namn är Julia och det är jag som driver denna blogg! Här bjuder jag allt mellan vardag, äventyr och lite stil på köpet! Jag hoppas att ni tycker om bloggen!

- Jjulia finns även på Facebook!

Design & Choach

Jjulia har en choach som har gjort headern och tagit Alla bilder vid headern och här vid menyn till höger! Ni finner choachen på hennes blogg:

 

www.byerica.bloggplatsen.se

Info-Vem är Julia?

Mitt namn är Julia och jag är en tonårstjej på 13 år som gillar att vara med mina Underbara vänner, ha skoj med galna äventyr och att shoppa! Jag hoppas att du kommer gilla min blogg!

-Love the way you are!

 

 

Ställ din fråga till mig här!

23 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Gästboken

Translations in different languages


Skapa flashcards