jjulia

Alla inlägg under oktober 2010

Av Julia - 8 oktober 2010 09:48

Tänkte bara lägga upp en jätte bra låt ....

   Charice Pempengco , hon är 18 år nu .....



Har`e bäst


jjulia<33






Av Julia - 8 oktober 2010 08:30

Just nu så sitter jag vid tv:en och tittar på vakna med the voice! Jag älskar det programet ! Vet ej vad det är men dem verkar bara så goa...

Här kommer ett litet klipp från vakan när Foki var där   

   Foki !    jjulia (läsare)

 

 

 

Har`e bäst

 

 

jjulia <33

Av Julia - 7 oktober 2010 21:27

Vilken söt liten hund + bra smak !!   










Har`e bäst


jjulia<33


Av Julia - 7 oktober 2010 21:15

Ska snart lägga mig och sova med det blir en huvudverks tabblet förs , är jätte trött . Skulle ha klipt mig imorgon men det blir nog inte så ! Det kommer nog att få bli på lördag eller söndag :D vet ej hur det blir nog tunna ut håret (har jätte tjockt hår) och topparna så klart vill ha sne lugg men vet inte om jsg passar men man får vell testa har haft hel lugg men det blir det nog inte igen .. vet ej !?

Imorgon så ska jag bara till skolan och hämta lite sker har spanka prov oc lite så men ska fixa iårdnign mig nu så


Har`e bäst               sov gott !!


jjulia<33

  


Av Julia - 7 oktober 2010 20:11

Just nu så blir det Robinson och en varm macka , Dock ingen subway macka idag men det skulle vara super gott ! Men det blir en varm skink macka ...

Du behöver:

.bröd rost

.rostmacka

.Smöt

.ost

.skinka

.en micro

.salt

.vitlöks krydda

Så här gör du:

Tar två stycken mackor som du kan rosta , rostar dem så dem blir lite bruna . Smör så mycket som du brukar ha på en vanlig macka . Sen lägger du på tre stycken ost skivor på ena och sen likadant på den andra mackan .Sen lägger du på skinka på mackora (jag brukar ha en på varie) sen så har du på lite salt så mycket som du vill och sen så vitlöks kryddan . Och sen in med mackan i micron i 1 min .(tills osten har smällt)

Så gör du din egna lilla skink macka gjort på 3 min . snabbt och änkelt + gott !!


Har`e bäst


jjulia<33

Av Julia - 7 oktober 2010 16:17

Sitter och tittar på My super sweet 16 på mtv   Har annars inget för mig ..

Jag tänkte lägga upp lite bilder från Öland , när vi var där med familjen . Efter som just nu sitter jag vid pappas dator och det är där alla bilder ligger ...Vi var på  västkusten också.

Och när v vi var på liseberg då van pappa,Ja ni ser   

  

Fin bild från västkusten!

  


Här är vi på ullared ,eftersom vi var bara 20 min från ullared

  


Hjärtat till öland

  


Jag , badar

  

Vet ej faktits inte vad det här är men en fin bild (Fin bild mamma)

  


Clara och jag  (Plask)

  

Av Julia - 7 oktober 2010 11:14

Har inget att göra sitter vid datorn och tittar på Mtv ! Det blir igen skola imorgon heller ...

Ge lite tips vad man kan göra när man är sjuk ??

Sitter och myser med katten och driker Cola   

Gud vad gott det vore med en cupcake just nu !!


  





Har`e bäst


jjulia<33



Kommer mer inlägg sen :)

Haha vilken söt liten låt !


Av Julia - 6 oktober 2010 20:30

Justin Bieber`s nyaste musik vidio ! Han är bara för söt !



Har`e bäst


jjulia<33

Jjulia

  

 

 Jjulia- Vad är det för blogg?

 

Välkommen till min lilla blogg! Mitt fullständiga namn är Julia och det är jag som driver denna blogg! Här bjuder jag allt mellan vardag, äventyr och lite stil på köpet! Jag hoppas att ni tycker om bloggen!

- Jjulia finns även på Facebook!

Design & Choach

Jjulia har en choach som har gjort headern och tagit Alla bilder vid headern och här vid menyn till höger! Ni finner choachen på hennes blogg:

 

www.byerica.bloggplatsen.se

Info-Vem är Julia?

Mitt namn är Julia och jag är en tonårstjej på 13 år som gillar att vara med mina Underbara vänner, ha skoj med galna äventyr och att shoppa! Jag hoppas att du kommer gilla min blogg!

-Love the way you are!

 

 

Ställ din fråga till mig här!

23 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Gästboken

Translations in different languages


Ovido - Quiz & Flashcards