jjulia

Alla inlägg under mars 2011

Av Julia - 14 mars 2011 08:09

Hejsan, eller kanske ska säga Godmorgon. Nu sitter jag och tittar på vakna och sen så är jag sjukt taggad inför nästa vecka (Justin Bieber) på bio och det bästa är ju att det premiären ...

Iallafall skola idag och No prov hoppas att det blir bra med det, sen så blir det dans eller jag kommer inte dansa eftersom jag är förkyld och har ont i halsen, igår så var det 39 besökare på dena lilla blogg, Tack för det hoppas att ni väljer att följa min blogg! Nu ta och och packar väskan och drar...

 

           

Puss&Kram

 

jjulia<33

Av Julia - 13 mars 2011 19:54

Var den du vill vara, ingen annan!


Nu så sitter jag och håller på lite med Facebook, och lite annat. Snart så blir det Solsidan och en dusch, kommer inte vara uppe så himla länge idag är väldigt trött och känner mig lite deppig eftersom min jacka fanns inte och dom ringde till massa andra Gina Tricot också men den fanns inte så nu så vet jag inte vilken jacka jag ska ha. Imorgon blir det dans men kommer inte att dansa eftersom jag har ont i halsen och är förkyld, det är livs farligt att dansa när man har ont i halsen. Imorgon blir det att göra ett No prov, får väl se hur det blir med det.

Kommer att ha en frågestund som kommer att gå igång nån gång i veckan.  Så tänk ut en bra fråga!

     

Jackan som jag vill ha men inte fanns! Gud vad arg jag är för det!!!!

 

Puss&Kram

 

Jjulia<33

Av Julia - 13 mars 2011 17:56

Har du Facebook? Gå och gilla min sida..

 

http://www.facebook.com/jjulia.bloggplatsen.se

 

Puss&Kram

 

jjulia<33

Av Julia - 13 mars 2011 16:11

Fråga;

Hej, kommer du snart att lägga upp videon på när du skulle ”visa hur du fixar ditt hår och visa hur du sminkar dig”. Varför har du bloggplatsen.se och inte blogg.se
Många kramar Ella


Svar;

Hej Ella, jag hade faktiskt glömt bort att jag skulle gör dom, så tack för det. Jag vet inte när jag ska göra dom får väl ta och göra dom så snabbt som möjligt, det versta är bara att jag har 2 prov denna vecka och har lite fult upp. Men jag kan kanske ta och göra dem nästa helg eller något..

Jag vet faktiskt inte varför jag bloggar här på bloggplatsen.se, jag har varit inne oh tittat på blogg.se och tycker att det är lite svårt att förstå men jag skulle gärna flytta min blogg dit, men eftersom jag är här nu så får jag stanna här också. Jag tycker inte det är något fel på bloggplatsen.se.

Hoppas du är nöjd med svaret  

 

Puss&Kram

 

jjulia<33

 

Av Julia - 13 mars 2011 14:50

                              

Av Julia - 13 mars 2011 09:43

Just nu så sitter jag i soffan och tänker på Japan och alla dem där länderna som har drabbats av den stora jordbävningen och dem 10 höga vågorna. Det kan inte vara kul att se dem som var ute på stan och se 10 höga vågor komma mot en, och se sina hus guppa iväg på vattnet. Tänk vilket bra land vi bor i som faktiskt inte har det så, vi kan ju inte få såna stora vågor och inte få jordbävningar. Vi flesta svenska har ”det” och lite mer! Men eftersom vi bor som vi gör och har det så bra, ska vi inte vara sura för att ”min nagel är bruten ” . Tänk på dem som ser massa vatten komma mot och kanske inte har sin mamma och pappa kvar.

Igår så var vi ju hos våra kompisar och åt och tittade på Melodifestivalen, åt och hade det jätte trevligt. Eric Saade van, ska man vara ärlig så gillade jag inte låten i början men efter jag har lyssnat på den några gånger så gillar jag faktiskt den. Vi gick hem vid 22.10, det var väldigt skönt att det inte blev så sent! Idag så blir det stan och leta efter min jacka hoppas jag hittar den där då. ”I will never give up” . Igår så fixade jag mitt hår (tonade) höll på att få panik!

- Färgen räcker inte, säger mamma

- Va???!!! Säger jag och får panik.

- Vad ska jag göra?

- Gnugga håret mot toppen, säger jag.

- Okej, jag gör så

Det fixade sig och mitt hår är typ lite mörkare brunt och när det en lampa eller något så ser man att det är lite Rött/Brunt. Jag gillar! Nu så ska jag gå till köket och äta lite frukost, sen så blir det att göra i ordning mig och sticka med familjen!

 

Puss&Kram

 

Jjulia<33

 

 

Av Julia - 12 mars 2011 18:04

Av Julia - 12 mars 2011 16:39

Hejsan på er, vad är det som har hänt här i världen? Jag menar allt som hände i Japan på bara 30 sekunder, väldigt läskit. Iallafall nu sitter jag på golvet ny duschad och fräch. Var för ett tag sedan på "stan" med familjen och skulle köpa min jacka men det fanns inte, "jag tänker inte ge upp" Imorgon blir det att leta vidare, köpte iallafall tonings färg. Så vi får väl se hur det blir med det. Ikväll blir det att åka till ett par kompisar och äta mat och att titta på finalen av Melondifestivalen! Hela morgonen har det varit att plugga men nu så har jag tagit en paus nu, men "Back to work" . Nu ska jag ta och ficka mig lite på med kläder och så, tog en dusch nyss så nu blir det att  fixa sig igen!!!

 

Puss&Kram

 

jjulia<33

Jjulia

  

 

 Jjulia- Vad är det för blogg?

 

Välkommen till min lilla blogg! Mitt fullständiga namn är Julia och det är jag som driver denna blogg! Här bjuder jag allt mellan vardag, äventyr och lite stil på köpet! Jag hoppas att ni tycker om bloggen!

- Jjulia finns även på Facebook!

Design & Choach

Jjulia har en choach som har gjort headern och tagit Alla bilder vid headern och här vid menyn till höger! Ni finner choachen på hennes blogg:

 

www.byerica.bloggplatsen.se

Info-Vem är Julia?

Mitt namn är Julia och jag är en tonårstjej på 13 år som gillar att vara med mina Underbara vänner, ha skoj med galna äventyr och att shoppa! Jag hoppas att du kommer gilla min blogg!

-Love the way you are!

 

 

Ställ din fråga till mig här!

23 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Gästboken

Translations in different languages


Ovido - Quiz & Flashcards