jjulia

Alla inlägg under mars 2011

Av Julia - 6 mars 2011 09:31

Godmorgon på er, hopppas att ni har sovit gott. Det har inte jag gjort i natt ialla fall, tog min nässpray innan jag skulle lägga mig, den skulle göra så att man inte blev förkyld men istället så kunde jag inte sova eftersom det bara rann, jag tänkte hundra gånger "tar det aldrig slut eller?". Men till slut så somnade jag och vaknade 3 gånger i natt av att jag hade jätte ont i halsen, men som tur var så hade jag halstabletter vid sängen och ett glas mes vatten. Till sluta så vaknade jag vid 08.35, då orkade jag inte sova mer. Kom på att det var vasa loppen, så har tittat på det tills nu. Ska snart äta frukost hoppas jag är väldigt hungrig, ska också ta och läsa lite om Religionen ska ha prov på det på Onsdag...

Kommer blogga mer senare på dagen, ska gå över till grannen sen och prova ett par skidor, hoppas att dom fungerar.

 

 

Puss&Kram

 

jjulia<33

Av Julia - 5 mars 2011 21:43

Hejsan, nu så har jag tittar på Melodifestivalen och den sög, fattade inte att alla dåliga gick till final..

Nu så sitter jag och inte gör nått, ska snart ta och, jag vet inte vad...

Nu så ska jag ta och titta på tv, ska sova om en två timmar orkar inte blogga mer idag, ni får vänta tills imorgon (hahah). 

 

Puss&Kram

 

jjulia<33

Av Julia - 5 mars 2011 20:02

Nu blir det Melodifestivalen med familjen! Sen så blir det hoppa i sängen, inte direkt efter men lite senare. Bloggar mer imorgon...

Ha en fortsatt bra lördags kväll, med massa godis och mys.

 

Puss&Kram

 

jjulia<33

Av Julia - 5 mars 2011 16:12

Hejsan, har blivit lite sugen på att tona håret rött/brunt. Vi får väl se hur det blir med det!...

 

  

 

Puss&Kram

 

jjulia<33

Av Julia - 5 mars 2011 14:17

Hejsan, nu så sitter jag i min säng och tittar på tv och äter godis. Var nyss på stan med Malin och hämtade ut Never Say Never biljetterna, mamma skjusade oss. Eftersom jag inte är bra än så orkar jag inte sitta på bussen. Vi var och skulle hämta skidor till mig men det fanns inte, så nu ringer mamma till folk vi känner och frågar om dom har några som jag kanske kan få låna! Nu så ska jag ta och fortsäta med att titta på tv och äta godis, jag är så nyttig! Bloggar mer sen om jag orkar...

 

Puss&Kram

 

 

jjulia<33

Av Julia - 5 mars 2011 10:27

Morgon på er!

Just nu så sitter jag i stora soffan med mammas dator, orkade inte starta min. Vaknade nyss och har sovit jättebra, var inte förkyld då och inte nu heller det är väl medicinen, som jag fick av lilla doktorn (var ju hos lilla doktorn igår). Nu så måste jag snart ta och ringa Malin, kan inte vara med någon, men vi måste hämta ut våra biljetter till Never say Never. Det är premiären vi ska gå på så att vi måste hämta ut biljetterna långt innan premiären, konstigt tycker jag, men så är det. Ska åka till ett ställe idag och låna skidor, på tisdag blir det Romme med min underbara klass/skola. Hur jag än mår så ska jag dit, mår inte bättre idag än jag gjorde för en vecka sedan …

Nu så ska jag gå och göra i ordning mig, bloggar mer sen!

 

Puss&Kram

 

Jjulia<33    

Av Julia - 4 mars 2011 19:20

Hejsan, nu så har jag varit lite duktig och handlat lite kläder från h&m, eftersom jag inte kunde somna igår kväll så tjatade jag på mamma och sa att jag ville ha kläder för jag inte hade några fina. Men kommer att få dom om 2-3 veckor så tänkte jag att jag skulle vara lite snäll och visa bilderna på kläderna. Ville ha två bikinis men mamma sa att det var bättre att prova så man vet att dom passar och allt, det kunde jag inte säga i mot. Ville ha 4 kläningar men eftersom att jag inte kunde handla kläder för 4000 kr så blev det 2000 kronor. Kommer att bli jätte glad för den väskan som jag beställde passar till jackan som jag ska köpa.

 

        

            

 

Blev faktiskt jätte nöjd, var inne på GinaTricot och tittade om jackan låg där men den fanns inte. Men låvar att lägga upp en bild på den när den är min! Nu så ska jag och syrran ta och snart titta på Let`s dance! Kommer inte blogga mer idag..

 

 

puss&kram

 

jjulia<33

Av Julia - 4 mars 2011 13:05

Hejsan, just nu så sitter jag i köket med Belgiska män, en av dom var med i up whit people tillsammans med mamma. Hon har inte träffat honom på 20 år och nu så sitter dom och snackar en massa. Imorse så åkte jag och mamma till skolan och hämtade SO-bökerna, jag ska ha prov på onsdag nästa vecka! Eftersom dom de är Belgare så måste man ju snacka engelska, så nu har man tränat lite engelska också. Medan vi var ute och åkte så stanna vi till hos doktorn och gjorde ett näsprov, så vi kommer få ett svar på om det var nått speciellt eller om det bara är en förkylning. När dom har åkt så ska vi åka till apoteket och hämta lite medicin till mig så min "förkylning" ska släppa. Kunde inte sova igår jag låg och tänkte på kläder (haha). Men vad tycker ni om den nya designen på bloggen? Det var min underbara Malin som gjorde den, jag bad faktiskt henne och det ville hon. Jag hade inte lust att göra det, eller mer, hade jag inte tåladmodet!

En av Belgarna är proffessionell fotograf och den andra fotograferar för skojs skull. Mammas kompis Dominic håller på och skriver en bok om norrsken, så de har varit uppe i finska Lappland, men det hade bara varit molningt. De hade med sig sina kameror, jag fick prova att ta bilder med riktiga stora kameror. Det var lite kul att fotografera med en så bra kamera. Här sitter vi nu och fikar, jag hade bakat en chokladkaka , jag sitter och försöker fatta vad dom säger, de snackar väldigt snabbt, men de tycker att jag är duktig, så.. (haha)

Nu så ska jag ta och vara lite social med dem, bloggar mer ikväll, om varför inte kunde sova i natt. Lite mer info om det, det är lite konstigt faktiskt.

 

Puss&Kram

 

jjulia<33

Jjulia

  

 

 Jjulia- Vad är det för blogg?

 

Välkommen till min lilla blogg! Mitt fullständiga namn är Julia och det är jag som driver denna blogg! Här bjuder jag allt mellan vardag, äventyr och lite stil på köpet! Jag hoppas att ni tycker om bloggen!

- Jjulia finns även på Facebook!

Design & Choach

Jjulia har en choach som har gjort headern och tagit Alla bilder vid headern och här vid menyn till höger! Ni finner choachen på hennes blogg:

 

www.byerica.bloggplatsen.se

Info-Vem är Julia?

Mitt namn är Julia och jag är en tonårstjej på 13 år som gillar att vara med mina Underbara vänner, ha skoj med galna äventyr och att shoppa! Jag hoppas att du kommer gilla min blogg!

-Love the way you are!

 

 

Ställ din fråga till mig här!

23 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Gästboken

Translations in different languages


Ovido - Quiz & Flashcards