jjulia

Alla inlägg under mars 2011

Av Julia - 21 mars 2011 14:30

  

Nu har Julia fått en ny design!

Fick gå i gråa nyanser med en ny header, samt en ny bakgrund! Jag hoppas ni gillar det! Vi får hoppas Julia gillar den! Blev riktigt bra om jag ska vara helt ärlig!


Vem är jag?

Mitt namn är Erica och det är jag som är choachen här på Julias blogg! Jag kommer göra bland annat några inlägg när hon är borta, hjälpa henne med nya designer och tävlingar m.m

Jag, själv driver även en blogg vid namn www.byerica.bloggplatsen.se och jag drömmer om att bli en proffsfotograf och jag hoppas ni gillar bloggen!


Ni får ett litet smakprov:


    

Av Julia - 21 mars 2011 07:57

Hej!

Måndag igen och det känns som om det här kommer bli en bra vecka, eller vad tycker nu?  

I alla fall, kommer bli skola idag sen dans och sen hem och sova. Får se om jag hinner göra något inlägg. Annars så ska jag ta och snacka med coachen och se om hon kanske kan göra något inlägg, den nya designen kommer i alla fall upp idag. Jag vill ha en frågestund eller en tävling här på bloggen, men måste bara komma på något bra pris om det ska vara en tävling. Nu tar jag och tittar på vakna och ni får väl ta och göra det ni gör det ni gör bäst, läsa min blogg.

Lite gammla bilder; 

                        

 

Puss&Kram

 

jjulia<33

Av Julia - 20 mars 2011 19:55

Nu håller jag och min blogg coach på med en ny design, eller kanske ska ta och säga att hon gör den inte jag. Men vi har lite problem med att föra över bilder, men det ska nog fixa sig, snart!

Hon kommer att blogg när jag är bort eller något sånt! Den nya designen kommer att komma upp imorgon och bloggen se ut som ny bli inte rädda bara.

 

www.byerica.bloggplatsen.se

 

Puss&Kram

 

jjulia


Av Julia - 20 mars 2011 18:20

Hej, idag så har jag varit med Wilma, som ni redan vet! Vi har varit ute och tagit lite bilder med våran photograf, i fina miljöer. Kommer att ladda upp några lite senare i inlägget, igår så la vi oss 2, hahha, men vi vaknade ganska tidigt, så det gjorde inte så mycket ändå. Men vi hade det jätte mysigt, det har vi alltid! Imorgon blir det dans (jippi). Nu ska jag ta och fixa väskan för imorgon och så ska jag snart säga hejdå till min Wilma!

 

    

    

  

  

      

   

 

 

Av Julia - 20 mars 2011 11:36

Hej på er, just nu så sitter jag i Wilmas säng har precis vaknat, Wilma ligger filar sina naglar. Idag blir det att ta det lugnt och bara leva livet! Ska snart gå ner och ära frukost. Igår blev det sen

"vi lanade bingo med gamlingarna, men dom gav upp efter typ halv så vi vann!"

Bloggar mer sen.

 

Puss&Kram

 

jjulia<33

Av Julia - 19 mars 2011 18:36

Hej på er! Just nu så sitter jag och inte gör något blir att sova hos Wilma idag, var på stan köpte lösnaglar och en jättesnygg ring för bara 60kr, var tvungen att köpa den. Blev kär direkt och var bara tvungen att köpa den. Nu sitter jag och lyssnar på musik och facebookar lite! Nu så ska jag ta och fortsetta med det! Får se om jag kanske ta med mig min lilla dator till Wilma så kan jag blogga från det...

 

Puss&Kram

 

jjulia<33

Av Julia - 19 mars 2011 10:16

Godmorgon på er! Hoppas ni har sovit gott, bilderna gick inte att ladda upp, men kan kanske ta och göra ett album på http://www.facebook.com/jjulia.bloggplatsen.se, så kan ni kolla på bilderna där eftersom dom inte gick att ladda upp här. Men i alla fall idag ska jag vara med Wilma, vi har inte varit på jättelänge. Hon har varit sjuk och jag har ju också varit sjuk, men nu är jag på benen igen! Vet inte riktigt vad vi ska hitta på men vi hittar nog på något, hon har inte vaknat än men jag väntar   

Jag tog lite bilder med min mobil men det är bara 2-3 bilder, dom anndra tog vi med Fridas system kamera så hon ladde upp dom på facebook så jag kopierade dom men det gick ett tag att ladda upp bilderna sen så hände det något! Går det att ladda upp Facebook bilder på din blogg (bloggplatsen)? 

Bild från nyss, konsigt att det är så bra väder idag mot igår nycker jag eller vad tycker ni?

      

 Puss&Kram

jjulia<33

Av Julia - 18 mars 2011 20:45

Det finns mer bilder, men min dator blev lite konstigt. Ska se om jag kan ladda upp dom imorgon, så håll koll!



                                        


Puss&Kram


jjulia<33 

Jjulia

  

 

 Jjulia- Vad är det för blogg?

 

Välkommen till min lilla blogg! Mitt fullständiga namn är Julia och det är jag som driver denna blogg! Här bjuder jag allt mellan vardag, äventyr och lite stil på köpet! Jag hoppas att ni tycker om bloggen!

- Jjulia finns även på Facebook!

Design & Choach

Jjulia har en choach som har gjort headern och tagit Alla bilder vid headern och här vid menyn till höger! Ni finner choachen på hennes blogg:

 

www.byerica.bloggplatsen.se

Info-Vem är Julia?

Mitt namn är Julia och jag är en tonårstjej på 13 år som gillar att vara med mina Underbara vänner, ha skoj med galna äventyr och att shoppa! Jag hoppas att du kommer gilla min blogg!

-Love the way you are!

 

 

Ställ din fråga till mig här!

23 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Gästboken

Translations in different languages


Ovido - Quiz & Flashcards