jjulia

Alla inlägg under mars 2011

Av Julia - 18 mars 2011 18:31

ÄR HEMMA HOS FRIDA!! :))

Av Julia - 17 mars 2011 17:30

Av Julia - 17 mars 2011 14:29

 

Hej på er, idag har det varit en bra dag är bara lite trött, men vem är inte det på en torsdag? Idag kommer jag inte gör något speciellt, ska bara ta det lugnt. Imorgon blir det att vara med lilla Emma, hon slog i huvudet i sitt skåp i onsdags så hon har jätte ont i sitt huvud. Hoppas att hon mår bättre imorgon.. Gud vad skönt det är att det är fredag imorgon ”igen”, det känns som det inte har gått en hel vecka. Vi har det så grymt kul i vår klass så man hinner nästan inte säga ”Hej!” . Nu tar jag och njuter av denna dag och ska kolla lite på vänner eller något kul på tv:en och se om det finns något gått att äta!

 

Puss&Kram

Jjulia<33

Av Julia - 16 mars 2011 19:43

Hej på er, nu sitter jag och känner mig som jag är 100 år (typ), känner mig så trött. Var med Emma, Frida, Clara och Anna vi valde att titta på film scary movie. Jag gillar dom filmerna, för det är så att jag gillar inte skräckisar så  det är en bra blandning mellan skräckis och komedi, så det tycker jag. Men i alla fall det var jättemysigt och sen så måste jag bara berätta att vi gick från stan till ”henne”, eller vi tog bussen sista vägen. Men jag tycker att vi var jätteduktiga att gå den biten vi gick. I alla fall pappa kom och hämtade mig vi åkte till MC och handlade mat och sen så stack vi hem och åt sen så startade jag datorn sen så sitter jag bara och lyssna på musik och sitter vid Facebook. Lyssnar på den underbara Ulrik Munther-Born this way! Den låten sitter jag och startar om och startar om, men tröttnar verkligen aldrig på den. Imorgon blir det inget speciellt, på fredag blir det att vara med den underbara Emma!! …

Ikväll blir det att bara att ta det lugnt, ska ta en dusch och sen så ska jag titta på tv och bara njuta av livet. Ska ta och bjuda på lite bilder från veckan också…

                  

 

Puss&Kram på er

 

 jjulia<33

Av Julia - 15 mars 2011 18:42

Hej på er, just nu så har jag nyss kommit hem från stan med pappa, ni vill inte veta vad jag hittade!!! Jag hittade min underbara, finaste, bästa jackan i hela världen! Så klar så var det i rätt storlek och allt också. Så jag köpte den och nu så är jag den lyckligaste på hela denna jord..

Nu så ska jag ta och njuta av denna underbara kväll, så hörs vi imorgon!

 

 

  

 

(Min underbara jacka!...  )

 

Puss&Kram

 

jjulia<33 

 

 

 

Av Julia - 15 mars 2011 16:45

Av Julia - 14 mars 2011 15:53

Bler ingen dans imorgon heller, varför ska jag sitta där 2 timmar och inte göra något, så blir hemma idag också och tränar spanska...

 

Puss&kram

 

jjulia<33

Av Julia - 14 mars 2011 15:32

Hej på er, just nu så sitter jag och äter lite mellis, snart så ska man iväg på lite dans, men kommer inte att dansa. Efter som att jag har ont i halsen och är förkyld och nu tänker jag blir bättre inte sämre. Kanske kommer ta lite bilder och så, men jag vet inte...

 

Puss&Kram

 

jjulia<33

Jjulia

  

 

 Jjulia- Vad är det för blogg?

 

Välkommen till min lilla blogg! Mitt fullständiga namn är Julia och det är jag som driver denna blogg! Här bjuder jag allt mellan vardag, äventyr och lite stil på köpet! Jag hoppas att ni tycker om bloggen!

- Jjulia finns även på Facebook!

Design & Choach

Jjulia har en choach som har gjort headern och tagit Alla bilder vid headern och här vid menyn till höger! Ni finner choachen på hennes blogg:

 

www.byerica.bloggplatsen.se

Info-Vem är Julia?

Mitt namn är Julia och jag är en tonårstjej på 13 år som gillar att vara med mina Underbara vänner, ha skoj med galna äventyr och att shoppa! Jag hoppas att du kommer gilla min blogg!

-Love the way you are!

 

 

Ställ din fråga till mig här!

23 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Gästboken

Translations in different languages


Ovido - Quiz & Flashcards