jjulia

Alla inlägg under mars 2011

Av Julia - 11 mars 2011 20:30

Hej !

Nu så sitter jag i soffan och tittar på let`s dance och myser med syrran min, Malin var här nyss men hon gick hem för ett tag sedan. Vi spelade Wii och tittade på tv. Men idag så var skolan bra hade ju Engelska prov idag, det var väldigt enkelt. Det var som om man fick välja vad men ville göra, det var 4 uppgifter som man kunde välja mellan och göra. Idag känner jag mig väldigt duktig har städat mitt rum och syrrans och ”HELA HUSET”. Idag kom lite av kläderna som jag hade beställt från H&M, blev jätte glad över det, men eftersom inte allt har kommit än så kommer jag bli mer glad. Nu så tar jag och fortsetter att titta på let`s dance så hörs vi mer IMORGON..

 

Puss&Kram

 

jjulia<33

Av Julia - 10 mars 2011 17:20

Hejsan på er, just nu så sitter jag i köket, dagen var super hade so prov kändes som det gick bra. Efter skolan så kom mamma och hämtade miog vi åkte och hämtade syrran och hennes kompisar dom skulle till (buskul). Sen så åkte jag och mamma till Willys och handlade, sen så sprang vi in på amarant och köpte Semmlor och åkte till moster och kusinen han var sjuk så vi tänkte överaska dom lite men han var hos sin pappa så var där liten stund och pratade och fikade, sen så åkte vi hem. Vi var och lämnade skidorna nyss och har pluggat lite englska ska ha engelska prov imorgon. Nu så sitter jag och väntar på att pappa ska komma hem så vi får lite mat, det blir mackor som vi lägger in i ugnen. Nu så ska jag ta och fixa lite inför imorgon dagen och så ska jag ta och lägga mig skapligt idag! Hörs imorgon...

 

 

Puss&Kram

 

jjulia<33

Av Julia - 9 mars 2011 16:06

                            

Hello, jag orkar inte skriva så mycket om Romme. "En bild förklarar mer en 1000 ord"

 

Puss&Kram

 

jjulia<33

 

Av Julia - 8 mars 2011 20:03

Hejsan, vet ni att jag orkar inte blogga ikväll. Tar och gör det imorgon istället! Då kommer det bilder och lite bild text.

 

Puss&Kram

 

jjulia<33

Av Julia - 7 mars 2011 17:29

         

Hej på er sötnosar! Just nu så sitter jag i sängen och väntar på att mamma ska roppa -Det är mat!..

Är så himla hungrig, ialla fall har varit hos grannen nu och hämtat skidorna och allt, kommer blir så grymmt kul där borta. En grym skola ska man dra med och ett super bra sälskap av mina underbara damer som jag inte har sett på vet inte hur länge som helst, kommer ta bilder om jag hinner. Eftersom vi är lediga från skolan så får vi ha med oss mobiler och allt sånt. Har kommit till det stora broblemet... VAD SKA MAN HA PÅ SIG??

 

 

SAKER SOM JAG HADE TÄNKT ATT HA PÅ MIG..

*Termobyxor

*Jacka

*Vantar

*Mössa/Pandband

*Underställ

 

 

Sen så har jag tänkt på att jag bara ska ta med mig en täckjacka eftersom det kommer ju bli så himla varmt eller inte, ett tag var det inte så säker att jag skulle följa med eftersom att jag inte är så himla bra än men jag är bättre. Kommer att ta med mig ALVEDON, så att jag kan åka, tror inte det kommer bli något problem med det. Nu så ska jag sticka och packa det sista sakerna. Är så himla peppad !!!!!!!!   

 

 

Puss&Kram

 

jjulia<33

Av Julia - 7 mars 2011 09:04

Av Julia - 7 mars 2011 08:58

Hej på er, blev hemma idag också, sitter och tittar på tv just nu Vakna tog just slut, nu så blir det att plugga lite so! Bloggar mer sen...

 

 

Puss&Kram

 

jjulia<33

Av Julia - 6 mars 2011 16:05

Hej på er! Hoppas att allt är bra med er, inte lika bra här, har fortfarande feber. Vet inte säkert om det blir skola på måndag, men på tisdag ska jag ialla fall gå, då blir det ju Romme. Mamma kom på att hon och jag ska på smink provning eller vad man säger, det blir lite mysigt, är inte frisk men får väl ta några Alvedon. Nu så sitter jag i sängen och tittar på tv och äter lite godis, snart så blir det mat och sen så ska jag och mamma sticka till grannen och prova skidor sen så blir det att gå på sminka provning...

 

 

Puss&Kram

 

jjulia<33

Jjulia

  

 

 Jjulia- Vad är det för blogg?

 

Välkommen till min lilla blogg! Mitt fullständiga namn är Julia och det är jag som driver denna blogg! Här bjuder jag allt mellan vardag, äventyr och lite stil på köpet! Jag hoppas att ni tycker om bloggen!

- Jjulia finns även på Facebook!

Design & Choach

Jjulia har en choach som har gjort headern och tagit Alla bilder vid headern och här vid menyn till höger! Ni finner choachen på hennes blogg:

 

www.byerica.bloggplatsen.se

Info-Vem är Julia?

Mitt namn är Julia och jag är en tonårstjej på 13 år som gillar att vara med mina Underbara vänner, ha skoj med galna äventyr och att shoppa! Jag hoppas att du kommer gilla min blogg!

-Love the way you are!

 

 

Ställ din fråga till mig här!

23 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Gästboken

Translations in different languages


Ovido - Quiz & Flashcards