jjulia

Alla inlägg under mars 2011

Av Julia - 24 mars 2011 20:33

   

 
Av Julia - 24 mars 2011 14:24

 -Always do your best, no matter what...


Hej, just nu så sitter jag och har just pluggat lite spanska och har ätit lite hallon sorbet. Nu så ska jag snart titta på tv och bara ta det lungt, men i alla fall. Idag har det varit en bra dag, har inte så många lektioner idag så det är skönt pluss att sluta 13.20 Det kan man ju inte säga nej till, imorgon är det fredag igen. Själv tycker jag att veckorna går för fort, vad tycker ni? Ska ta och sätta på min mysbyxor och som sagt titta på tv, sen ikväll blir det att åka till mc med mamma och syster min, pappa ska till resturang med jobbet sitt. Ni får ha det så bra så länge så hörs vi mer senare ikväll   ....


Puss&Kram


jjulia<33

Av Julia - 23 mars 2011 20:19

Hej, nu är det JAG igen, måste bara ge ett stort tack till Erica. Hade lite brottom när jag kom hem, men nu har jag sett Never say never. Tycker verkligen ni ska gå och titta på den, man känner sig som en 5 åring som just har sett Eric saade på stan, haha. Men om jag skulle vara ni så skulle jag gå och titta på den gilla Bieber eller inte det är bra och mycket insperatinom m.m Nu ska jag ta och plugga lite spanska här sen så blir det att sova och drömma!...  


Vad tycker ni om den nya designen, ta och lägg din rös och säg vet du tycker, eller så kan ni även slänga in en kommentar! Ni är lite tysta tycker jag? ...


Puss&Kram


jjulia<33 



Av Julia - 23 mars 2011 18:03


Idag är det Erica som skriver här!

Julia skulle på bio så hon bad mig att klämma in ett inlägg och

såklart gör jag det! Hoppas Julia berättar om vilken film hon skulle kolla på så man själv kan gå:) I detta inlägg så tänkte bjuda några bilder på Julia,

och hon blir väldigt bra på bild och här är några redigerade bilder

som jag har redigerat men I hope you gonna like them!

 

Jag hoppas ni gillade dem och mig finner ni även på www.byerica.bloggplatsen.se, där jag skriver om mitt liv, samt fotografering och redigering! Jag hoppas ni gillar inlägget och min blogg!

/Erica T



Av Julia - 22 mars 2011 19:53


Puss&Kram

                       jjulia

Av Julia - 22 mars 2011 17:21

Hej på er, hoppas att alla hittar tillbaks hit. I alla fall just nu sittar jag och kollar på en massa bilder från 2011;as sommar. Den var en sånn varm och glad somma (i alla fall för mig). Det är så skönt att det finns kameror så men kan ha minnena med sig hela tiden! Idag har det varit en bra dag, men jag hade lite problem imorse med att komma på bussen var tvungen att skicka en sånn där sms biljet, eftersom jag tappade mitt buskort i Wilmas bil, men jag märkte det inte, men ska snart gå över till henne och hämta det! Var med Malin och tog lite kort. Men i kväll blir det att ta det lungt och titta på tv. Men nu så ska jag gå och titta på vad min sötaste lilla syster håller hus.

Nu;

Sommaren 2010;

        Idag;

                       

Puss&Kram


jjulia

Av Julia - 22 mars 2011 07:20

Godmorgon på er! Idag blir det skola och lite så, sen så vet jag inte vad jag ska göra efter skolan med det blir nog att vara med Malin en liten stund! Men nu sitter jag och tittar på vakna och har precis målat mina naglar^^ Men idag så har jag idrott, men om jag ska vara älig så är det så tåkigt vi håller på med hadboll. Men det är i alla fall en kort dag idag. Kommer att blogga mer ikväll. Föresten igår hade jag 43 läsare (måndag), det tycker jag är väldigt bra, hoppas ni gillar att läsa min blogg!!


Puss&Kram


jjulia<33

Av Julia - 21 mars 2011 19:31

Hej på er, just nu så har jag nyss kommit hem från dansen och kollat in den nya designen! Grymt snygg, eller vad tycker ni? Glöm inte att gå in och rösta också! Imorgon är det måndag och jag kommer att bli gladare för varje dag som kommer, för snart är det Never say Never med Malin, sen så kommer det att bli Emd på fredag med Wilma (Yes)! Kan ju inte bli mer perfekt vecka en denna, love, love and looove!  

Nu tar jag och hoppar in en varm dusch och sen så ska jag kolla på TV och inte göra något mer, för idag!


Puss&Kram


jjulia<33

Jjulia

  

 

 Jjulia- Vad är det för blogg?

 

Välkommen till min lilla blogg! Mitt fullständiga namn är Julia och det är jag som driver denna blogg! Här bjuder jag allt mellan vardag, äventyr och lite stil på köpet! Jag hoppas att ni tycker om bloggen!

- Jjulia finns även på Facebook!

Design & Choach

Jjulia har en choach som har gjort headern och tagit Alla bilder vid headern och här vid menyn till höger! Ni finner choachen på hennes blogg:

 

www.byerica.bloggplatsen.se

Info-Vem är Julia?

Mitt namn är Julia och jag är en tonårstjej på 13 år som gillar att vara med mina Underbara vänner, ha skoj med galna äventyr och att shoppa! Jag hoppas att du kommer gilla min blogg!

-Love the way you are!

 

 

Ställ din fråga till mig här!

23 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Gästboken

Translations in different languages


Ovido - Quiz & Flashcards