jjulia

Alla inlägg under mars 2011

Av Julia - 3 mars 2011 18:32

Hej på er (igen)

 

Jag känner att jag inte mår bra, haha. Det var inte fel på tv4 det var fel på min hjärna, kommer ut i köket tittar på klocken 18.28, vaa, tänker jag och frågar mamma vad klockan är 18.28, jaha,

Jag är knas, det var bara repris från igår, det var lite läskigt, så eftersom inte har något att göra nu så tror jag att jag ska ta och fixa om min lilla bloggi nu! (:

 

 

Puss&Kram

 

jjulia<33

Av Julia - 3 mars 2011 17:42

Hej på er!

 

Just nu så ligger jag i min säng och är lika sjuk som jag var i måndags, men är inte lika förkyld som jag var i måndags eller igentligen så blev jag sjuk i söndags. Det blev 2 veckor sportlov för mig, en vecka bra andra veckan sjuk och ligger i sängen hela dagen! Nu så har jag och Malin fixat biljeter till Never say Never med JustinBieber.

Alla säger att den ska vara jätta bra och jag gillar ju Justin Bieber så varför ska jag inte på premiären! Tittar på Halv åtta hos mig, men jag tror något har hänt eftersom att det är samma avsnitt/del som igår, inte så kul, hoppas att det fickar sig eller nått...

 

Kommer att bli hemma imorgon också, då tänkte jag på att göra om här på bloggen, så om bloggen ser lite konstig ut imorgon så vet nu varför den gör det ;)

Börjar bli lite tråkigt med denna dom jag har nu, kanske lite åt sommar hållet eller nått, eftersom jag är ett sommar barn så älskar jag sommaren och jag tycker inte om vintern.

 

Hellre svettas en att frysa..

 

 

Nu så ska jag till köket och hämta lite chips, och något gott att drika!

 

Om ni/du har något önske mål med bloggen eller om ni tycker att jag ska göra mer video inlägg, gör en kommentar och skriv vad du tycker? Så jag vet vad ni tycker om och vad som gör er att läsa min blogg. Så den kan bli mer intressant att läsa min blogg! ^.^

 Om du vill hjälpa mig med min header eller kan nån bra sida så lämna gärna en kommentar

Puss och Kram

 

jjulia<33

 

 

Av Julia - 3 mars 2011 10:18

Sjukt trött!!....

Av Julia - 2 mars 2011 11:30

Hejhej, just nu så har jag inte gjort så mycket och kommer inte göra så mycket heller, men idag så kommer peter och ska äta mat men mig och mamma han var också sjuk så...

Han ska ta med sig lite filmer till mig också, så då ska jag lägga mig och titta på dom senare idag. Men mamma läste sista sidorna i dogboy för mig (haha). Boken är jätte bra och jag har sagt till mamma att vi måste läsa tredje kärleken det är fortsättningen på dogboy..


    


om ni redan har läst Alex dogboy så tycker jag att ni ska ta och läsda tredje kärleken också, tänker jag göra!


Har`e bäst


jjulia<33

Av Julia - 1 mars 2011 18:50

Grattis på födelsedagen Justin, hoppas du har en bra dag! Alla slänger in ett Grattis...


     

Av Julia - 1 mars 2011 10:12

Hejhej, hemma idag igen. Har fått lock för mitt ena öra det är så himla irriterande! Har inte sovit så himla mycket heller, är genom förkyld och så har jag feber!!! (jag vill inte vara sjuk)

Men sitter och tittar på jon, kate +8, konstigt gjorde ett inlägg ungefär nu igår också. Tror inte det blir skola imorgon heller, saknar skolan och alla kompisar i skolan, men om man är sjuk så kan man ju inte gå till skolan!! Hihi, juste måste berätta, Justin Bieber fyller år idag!!!!

Mamma kommer in med ett tänt ljus, jag ser ut som ett frågetecken, mamma börjar sjunga happy bday, jag ser fortfarande ut som ett frågetecken, tills hon säger det är Justin Bieber`s fördelsedag, jag blåste ut ljuset, så nu så har man firat honom! ;)

Nu så ska jag gå och snyta mig...


Har`e bäst


jjulia<33

Jjulia

  

 

 Jjulia- Vad är det för blogg?

 

Välkommen till min lilla blogg! Mitt fullständiga namn är Julia och det är jag som driver denna blogg! Här bjuder jag allt mellan vardag, äventyr och lite stil på köpet! Jag hoppas att ni tycker om bloggen!

- Jjulia finns även på Facebook!

Design & Choach

Jjulia har en choach som har gjort headern och tagit Alla bilder vid headern och här vid menyn till höger! Ni finner choachen på hennes blogg:

 

www.byerica.bloggplatsen.se

Info-Vem är Julia?

Mitt namn är Julia och jag är en tonårstjej på 13 år som gillar att vara med mina Underbara vänner, ha skoj med galna äventyr och att shoppa! Jag hoppas att du kommer gilla min blogg!

-Love the way you are!

 

 

Ställ din fråga till mig här!

23 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Gästboken

Translations in different languages


Ovido - Quiz & Flashcards