jjulia

Alla inlägg under februari 2011

Av Julia - 5 februari 2011 21:40

Av Julia - 5 februari 2011 19:48

Nu så har jag och Malin just tittart klar sex in the city vet inte riktigt men jag "typ" älskar dom där filmerna ska ta och köpa 2;an har bara sätt halva! Men nu så beger jag mig ut till tv rummet och tittar på Melodifestivalen (stavning). Ska ta och äta en marabo och lite annat gott, har en ganska fiffig body jag kan äta hur mycket som helst men inget händer kan ju vara för att jag tränar 3 gånger i veckan?

Men nu så ska jag ta och fixa lite gått, så hörs vi imorron! Ingen som har svarat på dagens fråga??

    

Har`e bäst


jjulia<33

Av Julia - 5 februari 2011 15:43

 


  Vad brukar du göra på

 

lördagar?

 

 

 

 

Genom att svara så gör du en kommentar! Kommer att kopiera svar och göra som ett inlägg av det, om du har skrivit din bloggs namn så kommer den att bli länkad.

 

 

Av Julia - 5 februari 2011 15:30

Av Julia - 5 februari 2011 15:26

Hejhej, just nu så ska jag och malin hitta på någonting!? Men just nu så håller min söta Malin på att sätta upp någointing på mmin spegel!   


Har`e bäst


jjulia<33

Av Julia - 5 februari 2011 10:04

Hej, sitter just nu och snackar med Malin. Ska vara med henne idag ska senare på dagen gå till afären och köpa godis! Är jätte sugen på godis idag. Kommer att ta bort rösningen idag så rösta om du inte har gjort det! Kommer att skriva mer sen! Ska gå och äta frukost nu....


  



Har`e bäst


jjulia<33

Av Julia - 4 februari 2011 20:53

Hejhej, känner mig lite bättre nu och kommer att vara med min söta Malin imorgon!

Har du inte röstat gör det, kommer att ta bort röstingen imorron.

Sitter och tittar på Let`s dance, sen kom jag på att jag inte hade gjort ett inlägg på en tag, så då gjorde jag det, här är det. Men kommer att sova gott ikväll, hoppas jag, är jätte trött och vill sova! Kommer inte att bli så sent ikväll.


Bild från idag, hade så tråkigt!


 

Osminkad^

Jag och min syrras katt, har två.   



Har`e bäst


jjulia<3 

Av Julia - 4 februari 2011 13:47

Jjulia

  

 

 Jjulia- Vad är det för blogg?

 

Välkommen till min lilla blogg! Mitt fullständiga namn är Julia och det är jag som driver denna blogg! Här bjuder jag allt mellan vardag, äventyr och lite stil på köpet! Jag hoppas att ni tycker om bloggen!

- Jjulia finns även på Facebook!

Design & Choach

Jjulia har en choach som har gjort headern och tagit Alla bilder vid headern och här vid menyn till höger! Ni finner choachen på hennes blogg:

 

www.byerica.bloggplatsen.se

Info-Vem är Julia?

Mitt namn är Julia och jag är en tonårstjej på 13 år som gillar att vara med mina Underbara vänner, ha skoj med galna äventyr och att shoppa! Jag hoppas att du kommer gilla min blogg!

-Love the way you are!

 

 

Ställ din fråga till mig här!

23 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Gästboken

Translations in different languages


Ovido - Quiz & Flashcards