jjulia

Alla inlägg under februari 2011

Av Julia - 14 februari 2011 15:38

Hej, idag så har det varit en rosa dag. Det car så underbart, idag så hade jag med min 40 kr till skolan och har kvar 10. Köpte små påsar med hjärtan i! Kommer inte gå till dansen idag, kommer att bli resturang med familjen! Ska ta och titta på tv nu.


Har`e bäst


jjulia<33

Av Julia - 14 februari 2011 07:42



Många pussar och kramar på er! <33


jjulia<33

Av Julia - 13 februari 2011 21:02

Hejhej, nu har min underbara lilla vän wiwi(Wilma) skaffat blogg! Så nu tycker jag att ni ska ta en titta på hennes blogg och skriva en liten kommentar hos henne (ge henne en lite lycko spark)


http://wiwi.bloggplatsen.se


..................................................
...........


Nu så ska jag ta och stänga ner och lägga mig snart, är sååååå himmla trött!



Har`e bäst


jjulia<33

Av Julia - 13 februari 2011 18:39

Nu blir det söndagsmys med familjen! ;D



Har`e bäst


jjulia<33

Av Julia - 13 februari 2011 14:29

Hej, förlåt att jag inte bloggade igår på kvällen. När Malin och jag kom hem igår från stan så gick vi till henne och gjorde ansikts mask och sen så sov jag hos henne. Det var derför inte bloggade och så hennes dator har det hänt något med, annars så skulle jag ha bloggat igår men. Det blev igen dagans igår för att jag sov hos Malin och så, men istället så hade jag tänkt att ha en idag? haha, konstigt det brukar jag inte ha! (Hahahhaha)

Igår när vi var på stan så träffade Malin och jag Gabbi(Gabriella) och Emma. Så vi gick med dom det var jätteroligt!    

Ansiktmask!

    

  


Jag köpte;


  

Örhängen;

Ur och Penn

kr: 20

  


Naglack

H&M

kr; 40

 

   

Linnen

JC

Kr; 199 

  

Tröjja

Gina tricot

Kr; 149

..................................................
..................................................
....



Nu så ska jag ta och tråka ut mig själv med lite läxor! Men kommer att blogga mer sen, hoppas jag.



Har`e bäst


jjulia<33

Av Julia - 12 februari 2011 11:11

Morgon på er alla söta läsare!

 Idag så ska jag och min underbara lilla Malin till stan, sitter just nu och har lite ångest på vad hag ska ha på mig. Hoppas jag hittar något kommer ha legings (tror jag). Det var så länge sedan jag hade det!

Sitter och snackar med min underbara barndomsvän på msn, haha! Vädret är verkligen ett stort mysterium! Igår var det ju snöstorm och idag så har det solig och fint väder! Kommer nog att köpa lite linnen och kanske nån tröjja vet riktigt inte vad jag ska köpa men något fint hoppas jag att det bli..

Vad tycker ni om den nya headern? (Kommentera)  


Har`e bäst


jjulia<33

Av Julia - 11 februari 2011 19:07

Hejhej!

Just nu så sitter jag i sängen och ska snart ta och hjälpa mamma med maten snart. Men för så måste jag göra ett litet inlägg eftersom det var ett litet tag sen jag skrev lite, kommer inte att skriva så mycket idag pg. ska ha en liten tjej kväll med mamma och syrran medans pappa är ute med jobbet! Skulle varit med Ornella idag men eftersom hon skulle få gäster så kunde hon inte det, så det får vi ta någon annan dag!

Det var lite konstig väder bytnign? För ungefär 4 dar sen så var det + nu är det som om julafton skulle komma imorgon, haha. Konstigt!


Detta gillar men;

  


Bilder från idag;

  

          



Har`e bäst


jjulia<33




Av Julia - 11 februari 2011 15:16



Avensjuk bloggare här!!

Jjulia

  

 

 Jjulia- Vad är det för blogg?

 

Välkommen till min lilla blogg! Mitt fullständiga namn är Julia och det är jag som driver denna blogg! Här bjuder jag allt mellan vardag, äventyr och lite stil på köpet! Jag hoppas att ni tycker om bloggen!

- Jjulia finns även på Facebook!

Design & Choach

Jjulia har en choach som har gjort headern och tagit Alla bilder vid headern och här vid menyn till höger! Ni finner choachen på hennes blogg:

 

www.byerica.bloggplatsen.se

Info-Vem är Julia?

Mitt namn är Julia och jag är en tonårstjej på 13 år som gillar att vara med mina Underbara vänner, ha skoj med galna äventyr och att shoppa! Jag hoppas att du kommer gilla min blogg!

-Love the way you are!

 

 

Ställ din fråga till mig här!

23 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Gästboken

Translations in different languages


Ovido - Quiz & Flashcards