jjulia

Alla inlägg under februari 2011

Av Julia - 7 februari 2011 19:12

  


Vad skulle vara 

 

jobbigast om 

 

mamma eller pappa


gick bort/dog?





Genom att svara så gör du en kommentar! Kommer att kompiera svaren och göra som ett inlägg av det, om du har blogg så skriv den för den kommer att bli länkad i inlägget då!

Av Julia - 7 februari 2011 19:05

Hejhej, just nu så har jag precis kommit hem från dansen och ska ta och hoppa in i en dusch och sen så ta någonting att äta, ägg? Vet inte nått gott hoppas jag. Sen så blir det aatt kolla på familjen annorlund. Idag på dansen tyckte jag att det väldig på, men det är som är bra är att allting blir bara enklare och enklare, muskler?

Hahahaha, aa jag tror faktiskt det, min mage börjar att försvinna mer och mer. Bra till badsesången kommer ;)

 Nu så ska jag ta och dusch och justia jag måste packa idrottskläder tills imorgon sen så på onsdag så blir det tävlingsträning och sen så kanske jag vara med i en tävling, kommer inte på var det var!



Har`e bäst


jjulia<33

Av Julia - 6 februari 2011 17:57

Julia  säger




ÄLSKLING JAG ÄLSKAR DIG!  



ornella  säger

Juliaaa jag älskar dej meeeeer  


Julia  säger

GÅR INTE DU?  



ornella  säger

GÅr det visst! För min kärlek till dej är oslagbaaaaaaaaar    


Julia säger

Jag kan slå den med min kärlek till dig!  



Lite infå;

Ornella och jag gifte oss i början av sexan och har hållt ihop sen des!!

Kommer alltid och göra!


I vårt och trort vi finns alltid för varandra!



Har`e bäst


jjulia<33

Av Julia - 6 februari 2011 14:51

Av Julia - 6 februari 2011 10:37

 

 

 

Vilken artist tyckte du

 

var bäst igår på

 

Melodifestivalen?

 

 

 

Genom att svara så gör du en kommentar! Kommer att kopiera svaren och göra som ett inlägg av det, om du har skrivit din bloggs namn så kommer den att bli länkad.

 


Av Julia - 6 februari 2011 09:43

Godmorgon Världen!

Just nu så har jag inte hunnit gjort så mycket vaknade ungefär för 10 minuter sedan och har bara plockat upp datorn från golvet och har den nu i knät! Kommer att göra men so grej idag. kommer att bli super tråkigt men det är väl skönt när den blir gjord sen så kommer jag nog bara att ta det lungt idag! Men ikväll så blir det solsidan, som vanligt, syrran är i väg på fotbolls träning med pappa, pappa han är tränare! Dom har inte riktigt börjat att träna "fotboll" en men det är typ bara för att dom ska komma igen igen! Det där blev lite konstigt igen igen? ....

Men hoppas att ni får en bra söndag, ta det lite lungt vet ja! Imorgon så är det ju skola....







Har`e bäst


jjulia<33

Av Julia - 5 februari 2011 21:42

Vad ska jag göra i bloggen?
Videoblogga  
  40 %
Göra en smik video  
  40 %
Göra en video om hur jag fixar mitt hår  
  20 %

Totalt har 25 personer röstat.
Omröstningen startade 2011-01-28 19:58

// Nu så är det slut röstat och det fick sluta så här...
Har`e bäst
jjulia<33

Jjulia

  

 

 Jjulia- Vad är det för blogg?

 

Välkommen till min lilla blogg! Mitt fullständiga namn är Julia och det är jag som driver denna blogg! Här bjuder jag allt mellan vardag, äventyr och lite stil på köpet! Jag hoppas att ni tycker om bloggen!

- Jjulia finns även på Facebook!

Design & Choach

Jjulia har en choach som har gjort headern och tagit Alla bilder vid headern och här vid menyn till höger! Ni finner choachen på hennes blogg:

 

www.byerica.bloggplatsen.se

Info-Vem är Julia?

Mitt namn är Julia och jag är en tonårstjej på 13 år som gillar att vara med mina Underbara vänner, ha skoj med galna äventyr och att shoppa! Jag hoppas att du kommer gilla min blogg!

-Love the way you are!

 

 

Ställ din fråga till mig här!

23 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Gästboken

Translations in different languages


Ovido - Quiz & Flashcards