jjulia

Alla inlägg under februari 2011

Av Julia - 18 februari 2011 14:10

Mänisnakshjnräan kan lsäa oedrn i vlkien odnrig somhlset, det edna vkitgia är attden fsötra och stsia btkosaevn stetir på rtät palts. Rsteen kan vraa hluler om bluler och du kan ädnå lsäa det unta ngåra porlbem. Hägtfit va?

 

 

Av Julia - 18 februari 2011 13:41

Hejhej på er! Just nu så sitter jag och lyssnar på lite musik och bara tar det lungt, igår så var det mamma, pappa och jag som var hemma men under en natt blev det fyra. Syrran ligger också nu men hosta och feber, men mamma och pappa rör idag på sig i alla fall, pappa har varit sjuk hela veckan!

 Familjen Sjukling^^

Det är derför rubriken heter som den heter, mamma står och lagar mat nu och det luktar vitlök eller vad det är över hela huset, måste snart gå och titta vad det är!


Idag så hittade jag nått jättebra och roligt ställe, hihi, här är två bilder som jag gjorde!


   


http://piZap.com

Måste träna lite men men!



Har`e bäst


jjulia<33


Av Julia - 18 februari 2011 10:01

Av Julia - 17 februari 2011 16:11

Mot köket [semmla]

Av Julia - 17 februari 2011 11:32

Hejhej, ligger i min säng med tv:en på och datorn i knät. Ligger och tittar på Bolibompa, det finns inga bra tv program nu på tv:en. Ska snart byta kanal till top model! Vaknade men jätte stark huvudverk och nu så har jag tagit alvedon. Ska ta något att dricka och "försöka" sova lite senare på dagen! Mamma jag och pappa blev hemma idag den enda som är i skolan idag är min lillasyster..

Nu så ska jag titta på top model! : )


  

          



Har`e bäst


jjulia<33 

Av Julia - 16 februari 2011 16:03

Hejhej, just nu så ligger jag ner bäddad i min säng och mår inte så bra, tror jag har fått feber eller något. Kommer att ta det lugnt resten av dagen! Idag så var tv:en i skolan, skulle vara med i någon dokumentär om skolor, så dom filma lite runt om i skolan och så och sen så kom dom i vårat klassrum och började filma när vi hade lektion (eller det skulle se ut som vi hade) för att vi hade redan slutat och sen så kom en lärare in och frågade om vi ville vara med på tv?

- Jaaaa!

Alla tjejer började titta sig i spelgeln och titta om dom såg bra ut.


Nu eller snart så ska jag ställa min i en varm dusch.



    



Bilden är tagen från google!


Har`e bäst


jjulia<33

Av Julia - 15 februari 2011 18:15

      

Hejhej, vet inte varför men jag är så himmla glad och har varit det hela dagen! Asså inte för att jag brukar vara arg men asså jag har varit jätte glad! (HAhahhahaha)

Idag så skulle vi ha med oss fika till skolan men tror ni inte jag glömmer det, men som tur var att min söta älskling Ornella (http://ornellaa.blogg.se) Hade med sig typ tre drickor och två bullar så jag fick en drika och en bulle! Har men inte världens bästa fru!?

Nu så ska jag ta och titta lite runt i huset och titta vad alla håller på med! (Y)

Tror det inte kommer komma någe mer inlägg för idag men du kan ju alltid dubbel kolla! :D



Har`e bäst


jjulia<33

Av Julia - 15 februari 2011 07:57

Godmorgon! Nu sitter jag och tittar på tv men nu så ska jag ta och snart gå till bussen. Bloggar mer när jag kommer hem igen.



Har` e bäst


jjulia<33

Jjulia

  

 

 Jjulia- Vad är det för blogg?

 

Välkommen till min lilla blogg! Mitt fullständiga namn är Julia och det är jag som driver denna blogg! Här bjuder jag allt mellan vardag, äventyr och lite stil på köpet! Jag hoppas att ni tycker om bloggen!

- Jjulia finns även på Facebook!

Design & Choach

Jjulia har en choach som har gjort headern och tagit Alla bilder vid headern och här vid menyn till höger! Ni finner choachen på hennes blogg:

 

www.byerica.bloggplatsen.se

Info-Vem är Julia?

Mitt namn är Julia och jag är en tonårstjej på 13 år som gillar att vara med mina Underbara vänner, ha skoj med galna äventyr och att shoppa! Jag hoppas att du kommer gilla min blogg!

-Love the way you are!

 

 

Ställ din fråga till mig här!

23 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Gästboken

Translations in different languages


Ovido - Quiz & Flashcards