jjulia

Alla inlägg under februari 2011

Av Julia - 4 februari 2011 08:04

Hejhje, ingen skola idag så nu så sitter jag och kollar på vakna och äter lite frukost. Men imorron så kommer jag nog börja på min so uppsats, eller det är ingen uppsats det är mer en affisch! Nu så ska jag ta och titta på bästa vakna.



Har`e bäst


jjulia<33

Av Julia - 3 februari 2011 20:28

hej på er alla söta läsare!


Det blev skridskor idag igen men jag åkte inte, mitt huvud skulle inte klara det, imorron vet inte men tror inte det kommer att bli någon skola för mig. Men man får väl se hur man mår imorron! Ska ta och hoppa in i en varm dusch nuuu!!

Men om jag kommer att vara hemma imorron så kommer det nog bli ett par inlägg eftersom det finns inte så mycket att göra när man ligger hemma och är sjuk, jag gör när jag är sjuk, t.ex tittar på tv, ligger i sängen med datorn i famen eller sover med det händer inte så ofta!   


Har`e bäst


jjulia<33

Av Julia - 3 februari 2011 14:09

Hejhej, just nu så sitter jag hemma och tittar på tv, idag så har det varit en bra dag! Det är så skönt att man inte slutar 15.30 men det är skönt att sluta 13.20 det gillar jaag mycker mer! Anndra delan av hjärtat fick gå till min älskling Ornella. Länkar henne lite längre ner i bloggen, men idag vet jag inte om vi ska åka skridskor, för att mamma och pappa verkar ha planerat nått. Men vi får inte veta vad det är, kommer att få trycka i mig lite eller ett antal. Varför jag inte ska till skolan imorron?

Jo, för att jag hade jätte jätte ont i huvudet, skulle igentligen inte gå till skolan idag men jag orkade inte vara hemma och så slutar jag ju inte så sent heller. Men imorron så stror jag att jag inte kommer att gå för att idag vid lunch så var jag nära på att gå hem, jag tror att jag kommer att få migrän när jag blir lite äldre, min mamma har det så det är inte så konstigt om jag också får det.

Kommer att skriva  vad det är vad vi ska göra  med familjen så fort jag vet vad det är, eller kommer jag att skriva när vi har varit borta eller vad det är. Det beror lite på om vi har brottom när vi ska iväg.


http://ornellaa.blogg.se


Har`e bäst


jjulia<33

Av Julia - 2 februari 2011 18:53

hejhej sötnosar,  jag här igen, kommer inte gå på tävlingsträningen idag. Har fått en stark huvudverk och känner mig lite hängig. Men hoppas att jag mår bättre imorgon eller håller jag på att bli sjuk, vill inte, jag känner en känsla av att jag inte vill bli sjuk, vem vill det?, ingen tror jag. "När man är i skola så vill man hem och bara sova och när man väl är hemma och är sjuk så vill man till skolan"

Man gillar nog skolan utan att man tror det! Fick Frida tidningen idag, prenumerar (stavning) fick ett halsband med ett hjärta som var sprucket, meingen, och jag tror jag vet vem som ska få ena halvan, kommer att skriva det när jag har gett ena halvan till den underbara personen!....

Nu så ska jag gå och gågra muffins, smart smeten var redan klar!



Har`e bäst



jjulia<33

Av Julia - 2 februari 2011 15:52

Hehej, just nu så sitter jag och klämmer i mig en muffin! Gott är det men inte så nyttigt, men det gör inget ska ändå sticka till dansen lite senare och ha tävlingstäning! Men måste gå på det om man ska vara med i någon tävling, men sen så kommer det lite tråkiga, jag hade tänkt att lägga ner min blogg....


Nej, skojja bara. Men som jag sa så ska jag på tävlingsträing på dans skolan och dansa lite med Malin och Ebba inte Malin som jag brukar snacka med det här är två tjejer som jag tror jag inte har skrivit något om, men nu så har jag det... LOL 

Röstningen ser ju bra ut hoppas bara att alla har lakt sin röst för hade tänkt att ta bort den under helgen så ni har lite mer tid på er, se till så att det du vill ska vinna! Om det är nån som tycker jag ska göra något annat t.ex att jag ska lägga upp mer bilder eller mer inlägg. Jag vet ju inte vad jag ska göra för att NI ska tycka det är roligare att läsa min blogg, så kommentera detta inlägg om det är nått ni vill att jag ska göra, ní behöver inte skriva erat namn om ni vill vara anonyma eller nått men det är kul om ni gör det och även skriva vad din blogg heter så kan jag gå in och titta på era bloggar och se vad ni skiver om.

Snart så ska jag ha en frågestund här på bloggen så klura ut på en eller flera frågor som du kanske skulle vilja fråga mig!


    

En bild från denna underbara sida, tycker jag i alla fall, en liten länk kan dom få av mig och så ta och gör en du och ladda upp den på din blogg så får jag se hur era ser ut!


http://picjoke.net 



Har`e bäst


jjulia<33 


Av Julia - 1 februari 2011 20:51

hejhej, just nu så sitter jag med pyamas och tittar på tv och är så reda och hoppa ner och somna! Men hade bara tänkt och göra ett litet inlägg innan! :D



Har`e bäst


jjulia<33

Av Julia - 1 februari 2011 17:38

Hejhej, just nu så håller jag på att tittar på tv men snabb som jag är så tänkte jag att jag kunde gör ett inlägg, hade spanska prov idag, det gick väl bra tycker jag i alla fall och har vikt att mina kläder och lagt in dom i byron igen! Det är derför jag känner mig så duktig! Men en sak som inte är så kul är att jag har fått en knöl barom mitt öra, som gör väldigt ont och det lite läskiga är att jag inte vet vad det är?

Nu så är jag välrigt hungrig så ska ta och fixa någonting att äta eftersom mamma och pappa är på afterwork eller vad dom kallar det...


Har`e bäst


jjulia<33

Jjulia

  

 

 Jjulia- Vad är det för blogg?

 

Välkommen till min lilla blogg! Mitt fullständiga namn är Julia och det är jag som driver denna blogg! Här bjuder jag allt mellan vardag, äventyr och lite stil på köpet! Jag hoppas att ni tycker om bloggen!

- Jjulia finns även på Facebook!

Design & Choach

Jjulia har en choach som har gjort headern och tagit Alla bilder vid headern och här vid menyn till höger! Ni finner choachen på hennes blogg:

 

www.byerica.bloggplatsen.se

Info-Vem är Julia?

Mitt namn är Julia och jag är en tonårstjej på 13 år som gillar att vara med mina Underbara vänner, ha skoj med galna äventyr och att shoppa! Jag hoppas att du kommer gilla min blogg!

-Love the way you are!

 

 

Ställ din fråga till mig här!

23 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Gästboken

Translations in different languages


Ovido - Quiz & Flashcards