jjulia

Alla inlägg under februari 2011

Av Julia - 11 februari 2011 14:04

  


Vilka bloggar följer 


du?  

Av Julia - 11 februari 2011 08:17

Mot SKOLAN!!!!

 

 

 

 

 

 

Har`e bäst

 

 

 

 

jjulia<33

Av Julia - 10 februari 2011 16:18



Inspelat för ungefär 5 min sen^^

Av Julia - 10 februari 2011 14:46

Hejhej, just nu så har jag inte gjort så mycket. Igår så hade ja tävlingsträning och sen så skulle jag vänta på mamma, hon dansar zumba efter mig så jag fick vara med på den lektionen så tekniskt sett så har jag dansat 4 timmar denna vecka och det kommer no att vara så fram över! Men imorron så är det fredag (redan) jag tycker att denna vecka har gått jätte snabbt. Ska nu ta det lungt och så blir det inge skridskor idag för att syrran är sjuk och mamma ska på resturang med jobbet men hoppas att det blir Bk idag i alla fall....



Har`e bäst


jjulia<33

Av Julia - 9 februari 2011 16:02

 


Vad ska du göra på

 

alla hjärtans dag?


Av Julia - 8 februari 2011 16:00

  



Vad skulle du göra för

 

1000 000 kr?

 

 

 

 

Av Julia - 8 februari 2011 15:54

hejhej! Just nu så har jag kommit hem från skolan fick en apple aword idag på engelskan, men jag blev lite arg för inte min underbara Frida inte var dör, hon var sjuk idag och igår! Men nu så har jag laggt mig i sängen och äter lite Maraboo och dricker lite Colaa!!

Ikväll så kommer det att bli bygglov och lite Sofias ängelar, kommer också fixa det sista på so; grejen!


Har`e bäst


jjulia<33

Jjulia

  

 

 Jjulia- Vad är det för blogg?

 

Välkommen till min lilla blogg! Mitt fullständiga namn är Julia och det är jag som driver denna blogg! Här bjuder jag allt mellan vardag, äventyr och lite stil på köpet! Jag hoppas att ni tycker om bloggen!

- Jjulia finns även på Facebook!

Design & Choach

Jjulia har en choach som har gjort headern och tagit Alla bilder vid headern och här vid menyn till höger! Ni finner choachen på hennes blogg:

 

www.byerica.bloggplatsen.se

Info-Vem är Julia?

Mitt namn är Julia och jag är en tonårstjej på 13 år som gillar att vara med mina Underbara vänner, ha skoj med galna äventyr och att shoppa! Jag hoppas att du kommer gilla min blogg!

-Love the way you are!

 

 

Ställ din fråga till mig här!

23 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Gästboken

Translations in different languages


Ovido - Quiz & Flashcards