jjulia

Alla inlägg under december 2010

Av Julia - 6 december 2010 07:48

Hejhej, hann inte skriva någonting igår efter dansuppvisningen! Men försöker fixa på youtube så ni kan se ett klipp från när vi dansar, virket inte fungerade så bra annars skulle jag ju ha laddat upp den här på bloggen. Ska försöka fixa det idag XD


Jag igår, med pappa efterår allt var slut så kom familjen ner. Då blev der lite kort också, nästa år sattsar vi lite mer då blire tävling och 2h dans träning :D
    Pappa och jag.

   Suddig bild, Malin, Wilma och jag !

 

 

Men nu så måste jag ta och fixa mig, tro inte att jag kan ha plattat hår idag XD

 

 

Har`e bäst

 

jjulia<33


Av Julia - 5 december 2010 09:19

Hejhej, idag så är det dansuppvisning. Skulle aldrig gå upp så tidigt igentligen men eftersom att mamma måste locka hela håret på mig så kommer ta sin långa tid ;D Konstigt nog är jag inte nervös fast jag ska uppträda inför fullsatt sporthall, två gånger! Har inte gjort så himla mycket nu på morgonen, förutom att sitta på en hård stol och blir lockad i hela håret. Imorgon är det måndag igen, denna  helg har gått dansigt snabbt!

Undra hur många barn som får brända öron just nu? Säger inte att jag är en av dom ;) Det blev inga bilder igår kom hem halv nio igår och sen så gick jag över till grannen på glöggfest, sen gick jag och mamma hem och då gjorde hon något konstigt med mitt hår. Sen så gick jag och la mig. Var så himla trött! Åkte till sporthallen igår kl ett men var på stan kl tolv. Idag så ska jag vara i sporthallen kl tolv för första uppvisninen är kl ett och sen så vet jag inte om jag stannar i sporthallen men det blir väl att spring och köpa någonting att äta eller ur jag gör. För den andra som är kl fem men måste vara där kl fyra. Men nu så måste jag lägga ifrån mig datorn men hoppas ni får en bra dag!


  

Let`s moves egna disco kul ! Lövit



Har`e bäst


jjulia<33

Av Julia - 4 december 2010 12:00

Hejhej, just nu så ska jag och wiwi sticka till stan snart. Det är rep hela dagen lång! Så vet inte riktigt hur jag ska klara mig, wiwi får väl rädda mig i sånna fall. Vi hade tänkt att äta lite subway idag! Men nu så ska jag ta och fixa det sista! Men kommer nog inte kommer ett inlägg på ett tag men ska försöka göra ett när jag kommer hem, nu så ska jag och wiwi sticka till mig och få skjus till stan :) Kommer nog en hel del bilder sen också!!




Har`e bäst


jjulia<33

Av Julia - 3 december 2010 23:14

Chillar till max med Wilma, har nyss snackat med Oliver. HAhah!
Roligt samtal typ ingen snacka nått Wilma och jag sen Oliver och hans lille bror Ludvig snacka om nått spel på facebook !! Hahha söta man kan va!! ♥


Har`e bäst


jjulia<33



Av Julia - 3 december 2010 21:11

Hejhej!

Jag ska sova hos Wiwi i natt, vi ska nog ta och titta lite på Idol. Men vi kommer nog inte ens sova ikväll! Men det måste jag göra, eftersom vi har dansuppvisning  imorgon så måste ta och vara på topp humör! Men jag har sagt att söta Wiwi ska få göra ett inlägg sen, här på bloggen. Men vet inte när men det kommer nog senare ikväll, men har typ inte så mycket mer att skriva just nu men det kommer inga bilder från idag, idag. Men det kommer imorgon i sånna fall!!




Har`e bäst


jjulia<33







Av Julia - 3 december 2010 14:29

Hejhej!

Har nyss kommit hem från en bra skol dag! Har tagit lite bilder idag, missade bussen. Men som tur var så var Frida, Clara, Bahasht, Mariana, Amira och Ramona där så vi tog lite kort, det var länge sendan jag la upp bilder från min vardag här på bloggen, kommer nog lite mer bilder senare från idag. Men inte med dom ;))

Bjuder på bilderna, är lite osäker om jag ska lägga upp dom. Men men ni får väll ta dom, det är ju kallt ute!;))


  


Hihi, inte från idag. Men som jag kom på idag har jag uppvisning i helgen :((


  


Hahah, hade ingeting att göra igår. Så då gjorde jag den här bilden :DD

  

Bahasht ska alltid röra sig!

  

Söööta! <33

  


Clara, Frida och Bahashts dumma hand!!

  

Bahasht, Frida och Clara!

HAhahaha, mobbad bild!! Titta inte på mig ! :((


   

Och så köpte man lite godis:)) 5 kr "billigt"


Nu så ska jag sätta mig och titta lite på tv och äta någonting:D



Har`e bäst


jjulia<33  

Av Julia - 3 december 2010 07:38

Varför ska alla fredags mornar vara lika sega? Igår när jag hade duschat så kändes det som det skulle vara Måndag idag! Eftersom jag har varit sjuk hela lång veckan, men nu så hoppas jag att jag är frisk! Jag är frisk, lite ont i halsen och är förkyld men det är ju inte jobbigt ^^

AHhah, jo. Det är jätte jobbigt, det är väldigt iriterande!

Ska va med söta Malin idag, tror jag!

Har precis ätit frukost, inte kul. Kunde typ inte äte, hade jätte ont i halsen! Men har typ precis gjort mig i årdning ska typ titta i väskan så att jag har allt med mig det är inte kul att lämna något hemma t.ex man har engelska lektion och glömmer ett häfte! Ohh, tråkigt för dig. Hahha, konstig förklaring men. Den får väl duga. Ska ta och fixa det sista nu, måste leta efter mina älslings vantar!



Har`e bäst



jjulia<33

Av Julia - 2 december 2010 21:13

Nu så ska jag ta och lägga mig. Ska ju till skolan imorgon vilket är väldigt skönt! Att kunna vara med min söt klass och så. Har typ lite ont i halsen men det får man ta, det är alltid någonting! Kommer någ att va med Malin imorgon vi ska titta på  eclipse, eller försöka. Jag kommer nog att dö hatar läskiga filmer, men dom som har sett den säger att den inte är så läskig! Får väl lita på dom^^

Imorgon är det en kort dag, som är väldigt skönt. Jag tycker inte att man ska gå så länge i skolan på fredagar! Man måste ju ha någon frihet, tycker jag. Nehe, klockan tickar och jag nickar. HAhahahaha^

Skoja bara, nu så ska jag ta och packa väskan också kom jag på NU! Men som tur så är det inte så mycket, som jag behöver ha med mig!


Har`e bäst


jjulia<33

Jjulia

  

 

 Jjulia- Vad är det för blogg?

 

Välkommen till min lilla blogg! Mitt fullständiga namn är Julia och det är jag som driver denna blogg! Här bjuder jag allt mellan vardag, äventyr och lite stil på köpet! Jag hoppas att ni tycker om bloggen!

- Jjulia finns även på Facebook!

Design & Choach

Jjulia har en choach som har gjort headern och tagit Alla bilder vid headern och här vid menyn till höger! Ni finner choachen på hennes blogg:

 

www.byerica.bloggplatsen.se

Info-Vem är Julia?

Mitt namn är Julia och jag är en tonårstjej på 13 år som gillar att vara med mina Underbara vänner, ha skoj med galna äventyr och att shoppa! Jag hoppas att du kommer gilla min blogg!

-Love the way you are!

 

 

Ställ din fråga till mig här!

23 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Gästboken

Translations in different languages


Ovido - Quiz & Flashcards