jjulia

Alla inlägg under december 2010

Av Julia - 23 december 2010 11:20

Igår;


Familjen stack till max sen vid halv åtta och åt där sen vi kom hem vid halv tio för vi gick in i Ica och så sen kom grannarna över till oss och tog ett glas glögg eller nått, jag blev så trött så att jag gick och la mig vi halv tolv eller nått.


Idag;


ska till stan lite senare på dan och träffa Clara och alla hon har kommit hem från thailand nu hon har typ köpt en jul klapp till alla, så ska dit lite snabbt. Har saknat Clara så mycket så att jag dör, men det är skönt att veta att hon är hemma och mår bra. Men har fått reda på en sak att hon aldrig mer ska åka tillbaka till thailand! Sen så ska jag hem och hjälpa mamma städa huset,

och städa mitt egna rum :(


Bild från imorse;

  


Har`e bäst


jjulia<33


Ps; Vet inte vad som hände med texten, den brukar inte se ut så här. Men hoppas att det går att läsa!






Av Julia - 22 december 2010 21:32

Av Julia - 22 december 2010 21:31

Av Julia - 22 december 2010 18:35

Hejhej!

Just nu så sitter jag och ska göra en video, från igår (Hockeyn). Men nu så har jag just kommit hem från avslutningen skolan! Men här är den första videon jag har gjort. Kommer komma lite hockey videos här i kväll. Ialla fall en =)


Har`e bäst

jjulia<33


Av Julia - 21 december 2010 21:21

hejhej!

Just nu så sitter jag och tittar på tv och äter popcorn, men har inte lust att göra ett inlägg igentligen. Men imorgon så börjar jag inte för en halv fyra, så då kommer det video klipp från igår och ett video klipp från idag. Han typ inte ta nått kort för att min mobil håll på att dö, så gick och stängde av den och satte på den. Så att jag hade batteri för att kunna ringa mamma när jag var hemma! Men nu så ska jag ta och fortsätta att titta på tv, sen så ska jag ta och lägga mig! Mina fötter= Döda! Sov gott och ha en bra fortsatt kväll...



Har`e bäst


jjulia<33






Av Julia - 20 december 2010 21:39

Badrummet klart! Skriver mer om morgon dagen imorgon!


  



Har`e bäst


jjulia<33

Jjulia

  

 

 Jjulia- Vad är det för blogg?

 

Välkommen till min lilla blogg! Mitt fullständiga namn är Julia och det är jag som driver denna blogg! Här bjuder jag allt mellan vardag, äventyr och lite stil på köpet! Jag hoppas att ni tycker om bloggen!

- Jjulia finns även på Facebook!

Design & Choach

Jjulia har en choach som har gjort headern och tagit Alla bilder vid headern och här vid menyn till höger! Ni finner choachen på hennes blogg:

 

www.byerica.bloggplatsen.se

Info-Vem är Julia?

Mitt namn är Julia och jag är en tonårstjej på 13 år som gillar att vara med mina Underbara vänner, ha skoj med galna äventyr och att shoppa! Jag hoppas att du kommer gilla min blogg!

-Love the way you are!

 

 

Ställ din fråga till mig här!

23 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Gästboken

Translations in different languages


Skapa flashcards