jjulia

Alla inlägg under december 2010

Av Julia - 19 december 2010 15:59

Hejhej!

Nu har jag tagit en paus från tv:en och satt mig här istället. Mycket bättre!

Ska ta och ta ett glas med julmust eller nått, har faktiskt väldigt ont i huvudet så ska ta och vila lite!!



Har`e bäst



jjulia<33

Av Julia - 18 december 2010 18:22

Av Julia - 18 december 2010 14:40

Hejhej!

Just nu så har jag vsit runt i stan och handlat lite julklappar och så! Mycket mysig, Maliin sov ju här. Det var kul, vi låg och titta på en jätte bra film igår kväll. Nu så ska jag ta och städa upp lite och så. Men vet inte riktigt vad jag ska göra just nu men tror att jag ska sätta mig framför tv:en en stund och glo på den! Men just nu så är jag lite sugen på en pepparkaka så ska gå ta en^^

Men är lite rast lös inför kvällen vet inte vad jag ska göra eller nått, är det nått bra på tv:en ikväll? Nej tror inte alla program har ju slutat nu så!! Varför just till julen??


Har´e bäst


jjulia<33

Av Julia - 17 december 2010 20:10

Hejhej!

Just nu så har jag och Malin ätit och ska nu hitta på någonting. Ska kankse ta och titta på en film eller två! Men just nu så sitter jag tuggar på en stor godis som aldrig ta slut käns det som...

Men har varit en bra dag i skolan idag, fick ha med sig godis och läsk och lite sånt och jag har ju varit sjuk. Men som tur så sa lilla söta Bahahst till mig så pappa körde mig till skolan och vi gick in i ica och handlade lite. Sen så hade vi typ någonting att vi skulle träffa våra mentorer/mentor och då var det så att vi fick äta och drika det som vi hade med oss och sen så körde vi lite bingo och hade present byte men jag var inte med! Sen så missa vi typ halva engelskan och jag hade ingen aning om att vi skulle läsa våra debatt "stavning" saker, men antar att det gick så där. Sen hade vi so och vi gick till data salen och vi skulle söka lite på internet om jul och Lucia! Sen hade vi lunch och sen så hade vi inget vi skulle städa ur våra skåp och sen så skulle vi städa vårat home clas room, sen fick vi gå hem men jag var så snäll och väntade en timma på min söta Malin! Och så åkte vi hem hon packade vi gick till mig. Sen så har vi inte gjort så mycket, jo det har vi men det orkar jag inte skriva!

Var inte tänkt att det skulle bli ett så häääär långt inlägg! Men men...

Ska ta och dusch och lite sånt också sen så ska vi titta på film som jag redan har skrivit. Kommer  nog inte bli något mer inlägg idag! Men man vet aldrig om man har lite tid så kan man ju göra ett litet kort inlägg, men som ni vet så gillar inte Malin att man sitter vid datorn. Men men ...

Nu så måste jag ta och gå till min lilla Malin som har satt sig i soffan och läser nån bok, vet inte riktigt vilken. Men tror att det var Twilight eller hur den stavas.


Har`e bäst


jjulia<33

Av Julia - 16 december 2010 19:51

Bahasht  säger

PÅ ****** SKA JAG DU ORNELLA FRIDA IVONNA HAMZA FARHIYA GABRILEL ISABEL OCH SARA TILLLLLLLLLLL STOCKHOLMMMMMMMMMMMMM !!! MED TÅG FÖR VI FICK MEDBELTIDSMUSSETE !


Julia  säger

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Bahasht  säger

FEEET KUUUUL OCH VI KOMMER ATT FÅ GÅ RUNT I STOCKHOLM HELT ENSAMMA I 2 TIMMAR FETT CHILLL !

Julia säger

Fan vad bra

Bahasht säger

ja sen vi ska åka tåg och inte någo fattig busss !

Julia  säger

Hahaha längtar!!

Av Julia - 16 december 2010 19:21

Hejhej!


Jag känner mig lite trött, har ju varit hemma halv vecken. Men imogron blir det fika till skolan, det blir lite kuligt! Har nyss ätit lite god mat och nu så ska jag ta och titta på vad jag ska göra imorgon och lite så! Men just det skulle vara med Malin starling. Då kommer det inte bli så mycket bloggning eftersom Malin tycker inte att det är så kul att sitta vis datorn, men vi kommer att hitta på något roligt. Men nu så ska jag gå och titta på tv och ta en lång dusch!!   


Har`e bäst


jjulia<33

Av Julia - 16 december 2010 15:28

Badrummet är snart klart, en liten video som det ser ut nu!



Har`e bäst



jjulia<33

Jjulia

  

 

 Jjulia- Vad är det för blogg?

 

Välkommen till min lilla blogg! Mitt fullständiga namn är Julia och det är jag som driver denna blogg! Här bjuder jag allt mellan vardag, äventyr och lite stil på köpet! Jag hoppas att ni tycker om bloggen!

- Jjulia finns även på Facebook!

Design & Choach

Jjulia har en choach som har gjort headern och tagit Alla bilder vid headern och här vid menyn till höger! Ni finner choachen på hennes blogg:

 

www.byerica.bloggplatsen.se

Info-Vem är Julia?

Mitt namn är Julia och jag är en tonårstjej på 13 år som gillar att vara med mina Underbara vänner, ha skoj med galna äventyr och att shoppa! Jag hoppas att du kommer gilla min blogg!

-Love the way you are!

 

 

Ställ din fråga till mig här!

23 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Gästboken

Translations in different languages


Ovido - Quiz & Flashcards