jjulia

Alla inlägg under december 2010

Av Julia - 16 december 2010 11:37

Hjehje!

Just nu så sitter jag i soffan och tittar på något program! Vaknade inte vid halv tio idag, så det var sjönt. Inte som igår, vaknade vid halv åtta! Men har inte mycket att skriva om nu på morgonen, men i helgen så ska Malin sova hos mig Fredag-Lördag och Lördag så ska jag köpa julklappar och söndag vet jag inte vad jag ska göra en. Men på Måndag så ska jag kanske och titta på hockey ska se om Malin eller Wilma kankse vil följa med mig. Men nu så ska jag ta och äta lite frukost innan jag svälter ihjäl! Men hoppas att bloggen har blivit lite mer rolig när jag har videos här på bloggen, ska se om jag kan göra något video inlägg. Men ska nog ta och göra det när jag har nått att prata med   



Har`e bäst



jjulia<33

Av Julia - 15 december 2010 20:39

Hejhej!

Just nu så har jag nyss ätit en god hemma gjord pizza, toppen. Nu så ska jag ta och ta ett glas cola, är verkligen sugen på den just nu! Men har laddat upp videon från igår när vi åker fulka! Jag gillar inte termobyxor dom gör så det ser ut som jag har världens tjokaste ben  


Jag i termo^^


  

  


Stog i syrrans rum för mitt rum har jätte dåligt ljus! ^^





Har`e bäst


jjulia<33

Av Julia - 15 december 2010 13:25

Just nu så sittter jag i soffan och tittar på Oprah Show! Åkte till skolan lite snabbt och lämnade in min souppsats, mamma kom hem och skjussa mig till skolan och sen körde hon hem mig igen. Nu så har jag ätit och ska ta och fortsätta med att tittar på Operah show igen. Det blev ett lite kort inlägg men det är ju bättra en ingenting tycker jag.

Ska se om jah kan ladda upp en video lite senare från igår när vi åker pulka..


Har`e bäst


jjulia<33


  

Av Julia - 15 december 2010 09:11

HejHej, just nu så sitter jag och tittar på tv, blev hemma idag. För hade jätte ont i halsen, ska säga till mamma att vi ska gå till doktorn. För nu så har jag varit borta från skolan jätte mycket! Sen så ska jag nog ta och sova lite, för det sägs ju att det finns inget bättre att göra när man mår dålig. Sova helt änkelt. Men ska se om jag ska till skolan imorgon men det vet jag inte om jag ska får se lite senare hur jag mår och så!   


Har`e bäst


jjulia<33

Av Julia - 14 december 2010 16:58

hejhej!

Idag så har jag inte gjort så mycket, ska till en backe snart och åka lite pulka. Det blir roligt hoppas jag, men jag kommer att frysa ihjäl. Imorgon så ska jag kanske vara med elli och wilma. Vi ska hitta på någonting "hoppas jag". Nu så kommmer mamma hem snart och så ska vi äta sen så ska vi sticka vänta på pappa också! Är jätte förkyld och ont i min hals, så har typ tagit det lite ungt men pratningen idag i skolan! Men nu så ska jag ta och duka fram talrikar, lite glas och bestik. Men vet inte om det kommer något inlägg senare idag, tror inte det men. Man ska aldrig säga aldrig   


Titta på ellis blogg: http://elliifredriksson.blogg.se/


Har`e bäst


jjulia<33

Av Julia - 13 december 2010 19:22

Hej, idag är det lucia om ingen har märk det så vet du det nu. Idag så har det varit en bra dag i skolan, så tummen upp för det. Idag så börja vi vid 07.40 igentligen börjar vi 09.10 Så det var lite stressigt på morgonen, men det fixa sig! khadidje

Har varit med min söta Malin idag vi har typ gjort en baroni på flippan och khadidje "anagina", den är super rolig. Håller på att skratta ihjäl mig bara när jag tänker på det. Men ialla fall är jätte snuvig och ont i halsen! Idag i på lunchen det var ett stort krig i ett rum var vi får vara i kommer inte ihåg vad det heter just nu men ialla fall, Ornella, Bahahst, Frida, Ivonna, Suwayda och jag spelade nått himmla fotbolls spel. Onella och jag ägde ut Bahasht och Ivonna, det var kuligt. Men nu så ska jag ta ett glas med julmust och sätta mig framför tv:en och bara ta det lite lungt, det blir nog svenska hollywood fruar lite senare också. Föresten förlåt för att jag inte blogga så mycket igår, menar på kvällen. Men det var bara för att vi skulle klä våran "fina" julgran. Nu väntar vi bara på att klapparna ska komma.

Hollywood fruarna: Den bästa av dom alla. Maria Montazami/M.M


  




Ha en bra Lucia allihop!


  



Har`e bäst


jjulia<33

Av Julia - 12 december 2010 16:53

Heejhejj!


Jag har nu gjort min souppsats ty klart, sitter och läser igenom den nu. Men imorgon så blir det skola och lucia! Mår inte så bra idag häller men hoppas jag piggar på mig tills imorgon, hade igen att gör bara en souppsast att gö med den är jag ju klar med så nu så ska jag ta och städa mitt rum och fixa lite med det  



Har`e bäst


jjulia<33

Av Julia - 11 december 2010 16:23

Hejhej!

Jag känner mig sjuk igen, tror jag måste till en doktor och se om det är någonting. Kan ju inte vara sjuk varanan vecka, men snart så ska jag ta och fixa min so uppsats. Igår så blev det inga fler inlägg vi åkte hem från Clas och Clara igår vid 11.55 och så var vi hemma 24.30, sen frös jag ihjäl så hoppade in i duschen så kom inte i säng fören 01. Sen vakna jag ungefär 10.45 idag! Nu så ska jag börja på min so uppsats och sen så kommer moster och kusin över och ska äta med oss och vara med oss i kväll =) Ska försöka bli klar med den där so uppsatsen men vet inte, hur lång tid det ta. Alla säger att det finns dålig information på nätet =(



Har`e bäst



jjulia<33

Jjulia

  

 

 Jjulia- Vad är det för blogg?

 

Välkommen till min lilla blogg! Mitt fullständiga namn är Julia och det är jag som driver denna blogg! Här bjuder jag allt mellan vardag, äventyr och lite stil på köpet! Jag hoppas att ni tycker om bloggen!

- Jjulia finns även på Facebook!

Design & Choach

Jjulia har en choach som har gjort headern och tagit Alla bilder vid headern och här vid menyn till höger! Ni finner choachen på hennes blogg:

 

www.byerica.bloggplatsen.se

Info-Vem är Julia?

Mitt namn är Julia och jag är en tonårstjej på 13 år som gillar att vara med mina Underbara vänner, ha skoj med galna äventyr och att shoppa! Jag hoppas att du kommer gilla min blogg!

-Love the way you are!

 

 

Ställ din fråga till mig här!

23 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Gästboken

Translations in different languages


Ovido - Quiz & Flashcards