jjulia

Alla inlägg under december 2010

Av Julia - 2 december 2010 19:39

Hej!

Vad tycker ni om den nya designen? Komentera vad ni tycker! Är den här bättre än den förra?

Eller vad tycker ni?


Ialla fall har titta lite på pappa när han "hahhaah" renoverar bad rummet! Det går bra tycker jag, ska ta lite kort så ni kan se hur det blir.


Har`e bäst


jjulia<33

Av Julia - 2 december 2010 19:26

Om bloggen ser konstig ut är det på grund av renovering!


Har`e bäst


jjulia<33

Av Julia - 2 december 2010 14:47

  Hejhej!

Just nu så har jag spelat lite spel vet inte var det var men syrran sa att jag skulle spela det och det var ett sånt där men blir beronde av, så satt med det ungefär i typ 2 timmar^^

Nu så sitter jag och tittar på Jon and kate + 8, hihi!

Men ska ta någonting och dricka nu och se lite vad det finns på tv:en och kanske sova lite. Jag är inte den som brukar sova på dagen men nu så försöker jag göra allt för att bli så frisk som jag kan till imorgon, eftersom jag ska gå till skolan imorgon 


Har`e bäst


jjulia<33

Av Julia - 2 december 2010 10:35

Har ätit och vaknat nu! Har just fått reda på att jag får gå till skolan imorgon, vilket är väldigt sjönt att höra för att jag saknar mina kompisar! Just nu så ligger jag i soffan med datorn i knät och äter hals tableter, så jag blir frisk till imorgon har fortfarande ont i halsen men det får jag vara imorgon också! Har ialla fall inte feber längre, hittade några goda hals tableter som inte smakar så där himla äkligt. Måste till skolan imorgon för har fått reda på att vi har svenska prov nästa vecka. Men känner mig frisk så så ja det får helt änkelt bli skola imorgon för mig!

Men nu så ska jag fortsätta titta på tv som jag inte gör varenda dag, Neej ^^


Har`e bäst


jjulia<33


Av Julia - 1 december 2010 18:17

Hej!

Nu så har jag varit i köket och ätit lite mat^

Det blev ungspankaka....

Men imorgon kommer jag också att vara hemma undrar om jag någonsin kommer att bli frisk. Känns inte som det just nu. Ska nog ta och titta på tv snart eftersom syrran ska vara med på tv, så är det ju klart man ska titta! Har precis läst www.fokis.se och såg ett video, såg att det är inte bara jag som liggar hemma och är sjuk. Snart kommer kanske bloggen också och att bli sjuk^

HAAHhahahah skoja bara  

Idag så har jag mer och mer tittat på tv "som vanligt". Någon fler en mig som bara ligger i soffan och tittar på tv när man är sjuk och blir sörvad av mamma?

Ska ta och fixa lite popcorn nu sen ta ett stort glas julmust^^

  



Har`e bäst


jjulia<33


Av Julia - 1 december 2010 14:53

Har varit lite duktig och gjort träslöjds läxan. Nu så sitter jag och kollar på Jon and Kate+8! Det är lite rörigt att titta på men, men det är så kul för kate blir alltid galen på jon synd^^ Men som jag förstår det så har dom separerat nu! HAha, tänk att ta hand om 8 barn samtidigt!! Men nu så ska jag ta ett glas varm choklad med grädder på, är jätte törstig  


Har`e bäst


jjulia<33

Av Julia - 1 december 2010 09:32

Just nu så har jag mer och mer nyss vaknat, har jätte ont i hals kan nästan inte prata idag. Det är ingenting jag kan rekomendera er! idag ska syrran vara med på tv, på kanal 10. Hon ska sjunga med sin kompis hoppas det blir och går bra! Men idag så mår jag faktiskt sämre en jag gjorde igår. Inte bra^^

Men nu så ska jag ta och försöka äta någonting, får jätte ont när jag sväljer och så! Kommer nog få halsflus eller någonting, som inte är kul ialla fall.


Har`e bäst



jjulia<33

Jjulia

  

 

 Jjulia- Vad är det för blogg?

 

Välkommen till min lilla blogg! Mitt fullständiga namn är Julia och det är jag som driver denna blogg! Här bjuder jag allt mellan vardag, äventyr och lite stil på köpet! Jag hoppas att ni tycker om bloggen!

- Jjulia finns även på Facebook!

Design & Choach

Jjulia har en choach som har gjort headern och tagit Alla bilder vid headern och här vid menyn till höger! Ni finner choachen på hennes blogg:

 

www.byerica.bloggplatsen.se

Info-Vem är Julia?

Mitt namn är Julia och jag är en tonårstjej på 13 år som gillar att vara med mina Underbara vänner, ha skoj med galna äventyr och att shoppa! Jag hoppas att du kommer gilla min blogg!

-Love the way you are!

 

 

Ställ din fråga till mig här!

23 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Gästboken

Translations in different languages


Skapa flashcards