jjulia

Alla inlägg under december 2010

Av Julia - 10 december 2010 14:16

Hade svenska prov idag! Jag dog, sen så kom bussen 8 min försent. Vad tänker dom som kör bussarna igentligen? "Nu så ska jag köra sakta så dom står och väntar fryser ihjäl". Eller vad?? Blev fett lack på bussen! Men idag så har det varit en bra dag förutom det med bussen då. Nu så ska jag bara ta det lite lugnt.



    


Min toa är snart klar XD

Nu saknas en stor spegel lite mer kakel och ljus...


Har`e bäst


jjulia<33

Av Julia - 9 december 2010 17:05

Hejhej!

Imorgon så ska vi ha ett svenska prov! Fattar inte varför man ska ha massa prov hela tiden   Men imorgon så ska jag ut till mormor och morfar, ska till Clas och Clara på glögg fest! Niceigt! Idag så var det en bra dag i skolan, Ornella kom och Ivonna så det blev lite mer kul på lektionena igen. Har känat ihop 500 kr, för varje MVG får jag hunda. Har fått 5 MVG:en!

Kommer nog att börja jobba på So uppsatsen i helgen, så kommer inte vara med så många. Det tar nog en dag ungefär att göra den, tror jag. Ska ta och äta lite pappa var och köpte lite Mc idag, det blir super gått. Det var väldigt länge sedan jag åt det^^


        



Har`e bäst


jjulia<33  

Av Julia - 8 december 2010 18:58

Länge sedan!




Har`e bäst


jjulia<33

Av Julia - 8 december 2010 16:58

Hej!

Em sak jag måste säga; DET ÄR SÅ KALLT UTE SÅ JAG TROR JAG DÖR!!

Idag i skolan så var det ganska tråkigt eftersom hela klassen är typ sjuka, så det känns som om vi typ är en mini klass! Saknar mig ornella, på ta om det hon här varit sjuk men kommer imorgon. Så då kankse det blir lite roligare i skolan igen  

HAhahaah, idag på life skills vi var i biblioteket. Typ jag och Bahasht och typ 11 killar fick plats i en soffa, det var väldigt trångt men det var mysigt. Men idag så hade jag jätte ont i min rumpa igen, men inte lika, men ont. Men imorgon så är det torsdag igen, det känns som veckorna bara flyger förbi.

Har inte gjort så mycket idag, mest latat mig ...


Har`e bäst


jjulia<33

Av Julia - 7 december 2010 21:14

hejhej!

Nu så har jag fixat youtube! Så nu kommer det komma lite videos som jag har spelat in och lite sånt! Men här kommer den när dansuppvisningen var^^




Har`e bäst


jjulia<33

Av Julia - 7 december 2010 19:55

Hejhej!

Idag så har jag väldigt ont i min ruuumpa, för igår så gick jag ner i spagat utan att värma upp. Det tycker jag inte att ni ska testa på^^

Det är inte så kul för att våra stolar i skolan i är jätte hårda! Idag på idrotten hade vi inte Mr.House så det var inte lika roligt med idrott idag, av alla lärare hade vi Mr.Evelyn^^   

Annars idag så har dagen varit bra, har varit med Malin som var här och gästblogga går. Men idag i skolan så var det väldigt ensamt i skolan för alla var typ sjuka, Bahasht gick hem innan idrotten. Ivonna och Ornella var också sjuka och sen så Clara i Egypten!

Har ätit lite nu och ska ta och titta lite på tv, men vet inte vad^^

Det var ett tag sen jag gjorde ett långt inlägg men det är bara det att jag har "typ" alltid någonting gör mig! 


Här kommer det lite gammla bilder^


                                             

Jag gillar sommaren! När man är brun och fin, inte som vintern blev och kallt^^


Har`e bäst


jjulia<33                                           

Av Julia - 7 december 2010 07:30

Vi ta farväl av vår söta Clara^^



Har`e bäst


jjulia<33

Av Julia - 6 december 2010 18:22

Hejhej!

Lite gästbloggning av mig Malin!  Funderar på att skaffa egen blogg men vet inte:/

Aja dan har varit bra lite flum på No:n och så  

Min dag i dag började 12.10 och slutade vid 15.30 men tog bussen 11.15 för att käka i skolan 11.40

Vaknade runt halv nio sen satte jag mig vid datorn, glömde typ tid och rum så kolckan rusade i väg till tio i elva. Då fick jag lite panik eftersom min buss gick 11.15 hade inte klät på mig eller nåt. Men jag han iaf tilll bussen. Hahahaha jag käkade inte frukost men det blev typ nån pasta buffé.

Aja om jag tråkade ut er så Sorry för det gillar bara att skriva  


Just nu:

Vi sitter i min soffa och ska igentligen plugga so men det har vi gjort lite iaf! Vi ska fortsätta i moron. Ska nog ut och ha snöboll´s krig strax.....


Har´e bäst

Malin och jjulia  


Lite bilder:

Malin och Julia

Föttttttttter! Från vänster; Wilma, Julia och Malin

        

Min resa till Spanien och sen det som står på bilden!   

Jjulia

  

 

 Jjulia- Vad är det för blogg?

 

Välkommen till min lilla blogg! Mitt fullständiga namn är Julia och det är jag som driver denna blogg! Här bjuder jag allt mellan vardag, äventyr och lite stil på köpet! Jag hoppas att ni tycker om bloggen!

- Jjulia finns även på Facebook!

Design & Choach

Jjulia har en choach som har gjort headern och tagit Alla bilder vid headern och här vid menyn till höger! Ni finner choachen på hennes blogg:

 

www.byerica.bloggplatsen.se

Info-Vem är Julia?

Mitt namn är Julia och jag är en tonårstjej på 13 år som gillar att vara med mina Underbara vänner, ha skoj med galna äventyr och att shoppa! Jag hoppas att du kommer gilla min blogg!

-Love the way you are!

 

 

Ställ din fråga till mig här!

23 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Gästboken

Translations in different languages


Ovido - Quiz & Flashcards