jjulia

Alla inlägg under november 2010

Av Julia - 6 november 2010 13:05

Är med Malin, ska möblera om syrrans rum ;) <33



Har`e bäst



jjulia<33

Av Julia - 6 november 2010 10:36

Godmorgon!


Nu har jag vaknat ur min lilla "lya", Nemen nu så har jag hämtat mig igen och ee inte lika trött. Mamma och Clara har bakat bullar (det luktar su)per gott)


Men idag så måste jag skriva på min svenska uppsats, inte det roligaste men måste göras)


Jag funderar kanske på att ha en tävling eller någonting snart, vad tycks om det??


Men nu så måste jag gå och hjälpa mamma och Clara med bullarna dom behöver lite proffs hjälp ;)



Har`e bäst



jjulia<33



  


En liten höst bild ;)

:(

Av Julia - 5 november 2010 22:24

ska snart sova, denna dag har jag inte skrivit så mycket men har inte årkat !



Har`r bäst



jjulia<33

Av Julia - 5 november 2010 11:57

Några bilder från Åland ! <33


  


Jag och louise ...



Alla som vi åkte med


     


Det vi köpte... + lite mer


  


jag ...



Har`e bäst


jjulia<33



ps: Tack för en super rolig resa!!




<33

Av Julia - 4 november 2010 18:49

hejhej! <33


har nyss kommit hem, tänkte bara skriva så orkar inte lägga upp några bilder idag. Får göra det imorgon ;)



Har`e bäst


jjulia<33


Av Julia - 3 november 2010 16:21

Just nu så sitter jag och väntar på att få gå på bussen .....Nu så är jag verkligen sugen på att kunna gå på båten, vi kom hit en timme tidigare så en timmer mer väntan :( Så himla otur !!! Men men jag tycker att det är tråkigt att vänta att få kunna gå på den där himla båten. Varför ska men behöva vänta varför inte bara gå på ...Jana ny så har ni hört mig gnälla lite ;) Det blir nog inga mer inlägg idag men glöm inte frågestunden ....Har' e bäst jjulia<333

Av Julia - 3 november 2010 10:07



Nu är det frågestund!


Fråga vad du vill och jag svarar ärligt ! Kommer svara så snabbt jag kan men eftersom jag ska åka båt så kommer jag inte ha tillgång till internet om det inte finns datorer att låna .....

Men fråga på !! ....



Har`e bäst


jjulia<33   

Av Julia - 3 november 2010 09:53

God morgon  bloggen!


Just nu itter jag i en väldigt stressig situation :( Konstigt nog ....

ska packa det sista nu, men orkar inte för det är såååå tråkigt....


Men ska nog göra det eftersom jag måste ha kläder med mig ;)


Men jag vet ej om jag kommer kunna göra mer inlägg idag jo kankse ett till, men imorgon så kommer jag nog kankse slänga in ett när jag sitter på bussen hem imorgon ...


Men nu så måste jag ta och fixa mig och packa lite mer ......




Har`e bäst



jjulia<33




Jjulia

  

 

 Jjulia- Vad är det för blogg?

 

Välkommen till min lilla blogg! Mitt fullständiga namn är Julia och det är jag som driver denna blogg! Här bjuder jag allt mellan vardag, äventyr och lite stil på köpet! Jag hoppas att ni tycker om bloggen!

- Jjulia finns även på Facebook!

Design & Choach

Jjulia har en choach som har gjort headern och tagit Alla bilder vid headern och här vid menyn till höger! Ni finner choachen på hennes blogg:

 

www.byerica.bloggplatsen.se

Info-Vem är Julia?

Mitt namn är Julia och jag är en tonårstjej på 13 år som gillar att vara med mina Underbara vänner, ha skoj med galna äventyr och att shoppa! Jag hoppas att du kommer gilla min blogg!

-Love the way you are!

 

 

Ställ din fråga till mig här!

23 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Gästboken

Translations in different languages


Ovido - Quiz & Flashcards