jjulia

Alla inlägg under november 2010

Av Julia - 19 november 2010 21:11

Just nu så sitter jag och tittar på idol men det är paus så då gör jag ett inlägg!


Idag så var jag med min söta wiwi här är lite bilder 

  

Wilma/ wiwi

    


Wilma och jag ! <33333


    


Wilma och jag ! Bjuder på dom ;)


Satt o fixa lite på picnik också här är några av dom !


  


Älskar den här bilden ! <3


    


hahahah


  



Nu blire Cirkus möller!


Har`e bäst


jjulia<33

Av Julia - 19 november 2010 13:44

Här är en läskig vidio som min "kompis" oliver sa att jag skulle titta på! Asså jag var fett me rädd i början av den att han skulle dö eller något... Men se vad som händer. Hade värsta stenen i magen men den gick bort sen. Fattar inte att du håller på med sånt Oliver , hahah inte riktig så men nästan ;)



den här hitta jag själv OMG !!!!




Har`e bäst



jjulia<33

:D

Av Julia - 19 november 2010 13:39

Alla tar och tittar in hos min kompis blogg hon har en tävling tycker jag att ni ska vara med i ! Jag själv är med och tälar om den :D

http://michellewesterbergs.blogg.se/


  

Av Julia - 19 november 2010 09:12

Just nu så har jag nyss vaknat, jag sa ju att jag skulle sova längre idag. Det gjorde jag också! Idag så ska jag nog städa lite här i hemmet!! Men sen så får vi se om jag mår bättre så ska jag vara med wiwi! Ska ta och klä på mig först och lite så...

Han inte tittat på vakna med the voice :( ledsen för det men men så gåre när man ligger och drömer;) HAhahahahahaa, drömde faktiskt av Malin, Justin Bieber, jag, wiwi, typ Malins hela släck + anndra också men har inte lust att skriva dom. Det va en riktigt jobbig dröm ialla fall!!!'


Men nu så ska jag ta och klä på mig och lite sånt...


Har`e bäst


jjulia<33

Av Julia - 18 november 2010 21:33

Ska snart ta och lägga mig, orkar inte vara uppe länge har bara blivit så. Imorgon så kommer det inte hända så mycket, skulle ju vara med wiwi imorgon men det får ju ta och vänta tills imorgon om det svaret...

Men men ska ta och fixa i årdning mig och sen sova lite, lite kanske det inte är men morgon så ska jag ta och sova lite längre än jag gjorde idag vaknade ungefär 8 liksom men imorgon så ska jag ta och sova lite längre   

Ska försöka klä på mig imorgon har en så länge gått runt i pyamas hela dagarna, så ska ta och försöka göra det. Det kommer nog att gå bra. Det värsta är att jag kan typ bara gå i 2 min sen så börjar min ben att skaka, lite läskigt faktiskt! Ska se om jag mår lite bättre imorgon i så fall ska jag vara med wiwi, vi brukar inte direkt röja hela huset. Mer baka och sitta vid datorn, hon brukar ta syrrans och jag min, så sitter vi typ hela dagen tills mamma kommer och säger att ni kan väl hittta på någonting, då säger vi att vi sitter ju vid datorerna (bästavän)  




Har`e bäst





jjulia<33

Av Julia - 18 november 2010 18:50

   Här är en liten bit av  svenska uppsatsen, den kommer nog inte ta med hela den är igentligen på 6 och en halv sida men här är en liten bit av den !! Här kommer en liten snutt av den ! <33







Otrolig, är det sant?





Sarah vaknade upp en morgon och titta sig omkring och ser att Filip in är i sängen. Hon går upp och tittar om han redan har vaknat, hon tittar i köket, vardagsrummet, toaletten hon går ut och tittar om bilen står på den gråa uppfarten,den står inte där. Sarah börjar tänka på om han har dött. Just det han var på krogen med sina vänner igår. Sarah blir orolig och börjar ringa sin man Filip, men ingen svarar. Efter en timme svarar Filip, Sarah är glad att han svarade.


- Hej älskling! Säger sarah glatt till sin man.


- Hej! Säger Filip med en bakfull röst.


- Varför kom du inte hem igår kväll?


- Jag sov hos en kompis! Säger Filip


- Vem? Frågar Sarah med en frågande röst


Det blir tyst i telefonen. Sarah hör en kvinno röst i bakrunden. Filip, vem är det säger kvinnan i bakrunden. Sarah börjar tänka, nej Sarah det är inte sant säger Sarah till sig själv. Sarah slänger iväg telefonen. Hon hör en röst som skriker förlåt mig!

Sarah är upprörd. Hon hör en röst men hon vill inte prata med någon just nu.


- Mamma varför är du så ledsen? Frågar dotten Zabina med en tyst röst


- Jag har tittar på snövit.


- Har du tittat på den utan mig?


- Haha, ja det har jag min älskade Zabina.


- Kan vi inte titta på den? Frågar Zabina.

- Jo, det kan vi göra! Säger Sarah till sin dotter.


Så Sarah tar fram filmen och sätter i den i dvd-spelaren.

Sarah hör att någon kommer in genom ytterdörren. Zabina ställer sig upp och roppar


- Mamma titta pappa är hemma!






Det var en liten bit av min svenska uppsats!



Har`e bäst



jjulia<33

Av Julia - 18 november 2010 18:46

Hej!

Just nu så sitter jag och äter lite salta pastiller (godis) hahhah

Idag så har det inte hänt så mycket mäst bara slappat;)

Imorgon så skulle jag vara med Wilma men är inte frisk en men får väl se hur jag mår imorgon då!

Aa just det var någon som ville höra liten bit av min svenska uppsats! Men gör ett inläg bara till den senare då:D <33


Har`e bäst


jjulia<33

Av Julia - 18 november 2010 09:00

Godmorgon!

Idag så är jag också , imorgon ska jag nog  till skolan..

men det kommer ett inlägg lite senare, nu så ska jag titta på tv sen så ska jag hitta  på något annat



Har`e bäst


jjulia<33

Jjulia

  

 

 Jjulia- Vad är det för blogg?

 

Välkommen till min lilla blogg! Mitt fullständiga namn är Julia och det är jag som driver denna blogg! Här bjuder jag allt mellan vardag, äventyr och lite stil på köpet! Jag hoppas att ni tycker om bloggen!

- Jjulia finns även på Facebook!

Design & Choach

Jjulia har en choach som har gjort headern och tagit Alla bilder vid headern och här vid menyn till höger! Ni finner choachen på hennes blogg:

 

www.byerica.bloggplatsen.se

Info-Vem är Julia?

Mitt namn är Julia och jag är en tonårstjej på 13 år som gillar att vara med mina Underbara vänner, ha skoj med galna äventyr och att shoppa! Jag hoppas att du kommer gilla min blogg!

-Love the way you are!

 

 

Ställ din fråga till mig här!

23 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Gästboken

Translations in different languages


Skapa flashcards