jjulia

Alla inlägg under november 2010

Av Julia - 25 november 2010 07:14

Själv tycker jag att denna vecka har rusat förbi mig, Idag är det torsdag liksom det känns som tisdag eller något men inte torsdag absolut inte torsdag! Ialla fall inte så kul att höra om vad jag tycker att veckan har gott snabbt! AHhahahah....


Idag sluter jag halv fyra det gillas inte absulot inte ! Hoppas att det blir en bra dag idag känns som det idag, inte för att det brukar vara dåliga dagar men det känns då som om det kommer bli en super vecka!! Idag så ska jag inte göra så mycket, imorgon så blire Malin staling. Ska väl ta och stäng av datorn nu och titta på vakna med the voice   

Men när jag kommer hem så måste jag bara ta och läsa ut en bok sen så kommer det nog ett inlägg är jag är klar med den där boken. Har typ bara 20 sidor kvar och det tar inte såå lång tid att läsa ut sen kanske en halv timma och så är den på engelska, men det är bara och läsa på och om man inte fattar någonting så går man in på google översätt !! Superbra brukar använda det när det är något skolarbete som är på engelska så kan men bara kopiera den engelska texten och sen klistra in ! Inte enkelt en så till ooch med super enkelt !



Har`e bäst



jjulia<33

Av Julia - 24 november 2010 18:14

Har nyss varit med Malin och gjort lite läxor och lite sånt :DD Imorgon så ska jag inte vara med någon som det ser ut just nu ialla fall. Ska väl titta lite om det fins några läxor och göra...

Det finns säker något att göra, men ialla fall vet inte hur jag ska kunna ladda upp vidios! Har någon något förslag kan du kanske säga hur jag kan göra? Så skulle det vara super snällt  

Skolan idag var ju kul, det var en bra onsdag den gick snabbt det är ju bra   

Ska nu ta och sittta lite mer vid datorn äta titta lite tv och äta sen så ska jag ta och fixa mig och lite sånt in för kvällen !!


Har`e bäst


jjulia<33



Av Julia - 24 november 2010 07:29

Just nu så sitter jag på mitt rum och är super trött!!

Hahahaha... Men ialla fall  i dag är det onsdag och jag har 6 lektioner :( Det gillas inte absulut inte, nu så ska jag ta och packa min väska sen så ska jag  nog ta och gå till bussen :DD  Ska vara med Malin idag efter skolan vi ska göra no provet tillsammans. HAhahah det är sjukt vi får ta hem det och göra det med typ hjälp och allt men det gör ingenting !!



Har`e bäst


jjulia<33

Av Julia - 23 november 2010 18:05

Hej!

Nu kommer bilderna som jag lovade er, men årkar inte skriva någonting vid bilderna. Det får ni tänka ut själva ! Hahhahaha, kan ialla fall att vi var på ett museeum i stockholm och tittade på statyer från en guds grav eller vad men ska säga ! Sen lite andra bilder från lördags, och så träffade vi två ensam mamma tjejer :))



                                           




Köpte en tröjja

från h&m

kl.300.00     



och en hello kitty sak tvål och lite sånt!


från lagerhaus

kl. 130.00


  



   Och en choklad också från lagerhaus! blev kär i texten så var tvungen och ha sen !:)


kl.35.00





Har`e bäst 


jjulia<33  

Av Julia - 23 november 2010 07:42

Morgon allihopa !

Idag så ere ju skola :( Mar ialla fall har ingenting att göra just nu typ sitter och tittar på vakna med the voice som vanligt ;) HAHHAHAAHahhahaha


Men idag så ska jag var med elli efter skolan och på onsdag blire Malin :)



Har`e bäst



jjulia<33

Av Julia - 22 november 2010 07:29

Idag så äre skol för lilla mig   

 Men ialla fall har gjord mig i årdning nu och så..

Men jaha, har typ inte så mycket att skriva om  



Har`e bäst



jjulia<33

Av Julia - 21 november 2010 21:00

  Hejhej! Imorgon kommer det komma ett långt inlägg med bilder från lördag! Idag så har det inte hänt så mycket, har gjort lite läxor och så! Nu så ska jag ta och packa väskan till imorgon och fixa mig, sen soooova ! Jippi...

Men imorgon ere dans och jag ska vara med Wilma och Malin innan dansen är, eftersom wiwi och jag + Malin hinner inte träffa wiwi så mycket eftersom hon inte går i samma skola som Malin och jag gör så träffar vi ju varran mer. Så då är vi så mycket vi bara kan när vi har tid!!!  Men nu så ska jag ta och fixa väskan och lite så!!  



Har`e bäst



jjulia<33

Av Julia - 20 november 2010 22:13

Hade suttit i en timma och laddat upp bilder på bloggen och skrivit och så, gissa vad men gör jo klickar bort sidan. HAhahah!!! :( Aja, får väl ta och fixa det imorgon då. Nu är i allafall bilderna uppladade så det blir ju bara och skriva. Mamma tycker att jag är 100% smart nu "inte direkt". Men har haft en super kuli ...dag i stockholm idag! Så imorgon kommer det ett inlägg på www.jjulia.bloggplatsen.se men typ massa bilder och tex om denna utställnign/museeum som vi var på idag då! Hahahaha, jag dödade mig själv för ingenting :( Aja nu så ska jag ta och fixa mig och lägga mig är super trött efter en dag i röriga stockholm # Fattar inte hur folk kan bo där! Vist det är häftigt med slottet och allt men jag tror jag aldrig skulle kunna bo där. Det blir nog lyx villa i USA någon stans i stället!!

Jjulia

  

 

 Jjulia- Vad är det för blogg?

 

Välkommen till min lilla blogg! Mitt fullständiga namn är Julia och det är jag som driver denna blogg! Här bjuder jag allt mellan vardag, äventyr och lite stil på köpet! Jag hoppas att ni tycker om bloggen!

- Jjulia finns även på Facebook!

Design & Choach

Jjulia har en choach som har gjort headern och tagit Alla bilder vid headern och här vid menyn till höger! Ni finner choachen på hennes blogg:

 

www.byerica.bloggplatsen.se

Info-Vem är Julia?

Mitt namn är Julia och jag är en tonårstjej på 13 år som gillar att vara med mina Underbara vänner, ha skoj med galna äventyr och att shoppa! Jag hoppas att du kommer gilla min blogg!

-Love the way you are!

 

 

Ställ din fråga till mig här!

23 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Gästboken

Translations in different languages


Ovido - Quiz & Flashcards