jjulia

Alla inlägg under november 2010

Av Julia - 10 november 2010 20:49

Fak eller inte??


Jag själv tror att lite av det är fake och lite äkta ! Man hör att lite är ekta och lite inte. För han som sjunger har mycket mörkare röst än Michael hade ...


Vänta 35 sek innan själva låten börjar som vanligt så har han väldigt långa intron i sina låtar...






Har`e bäst jjulia<33

Av Julia - 10 november 2010 20:30

Snöbollskrig med Jesper, Malin, Johan, mig och Oliver vi blev bara en aning blöta. (egentligen väldigt mycket men men) Hahahahahahah! ♥♥♥♥
Blev typ pulad av Oliver 557 gånger   Så mitt hår blev typ super lockigt   >Men dom sa att det var fint så, men jag tycker att dom låter mer som min mamma en mina kompisar ...
Det var i allafall jätte kul !!
 Men idag så har jag typ haft super ont i min mage !!
Nu så ska jag börga skriva på min svenska uppsatts som jag verkligen inte har lust med men måste .... !!
 
Här är 3 bilder från idag ...
 
  
Syns typ inenting men dom rörde sig hela tiden   
 
  
 
Malins och mina fötter hade inte köpt mina uggs än ...
 
  
 
Och så spelade dom typ hockey spel "kul bild"
 
De var dom bilderna från idag  men jag kommer nog inte ladda upp mer inlägg idag få göra det imorgon  
 
 
Har`e bäst
 
 
jjulia<33

Av Julia - 9 november 2010 16:32

Är med Malin, tittar ut och tror att det har varit vinter ett helt år :( <33

Asså det är något med vinter jag älskar/hatar .....

Sitter just nu med Malins dator i deras kök medans Johan försöker skicka någonting med det värkar inte fungera, det är typ den här han försöker skicka. Så himmla kul / garvar ihäl mig i slutet





Har`bäst


jjulia<33

Av Julia - 9 november 2010 07:37

skoooola snart !!!



Har `e bäst



jjulia<33

Av Julia - 8 november 2010 20:16

Har varit och dansat nu, vi skulle typ hitta på en "egen" dans inte egen vi fick vara 5 och 5. Själv var jag med Malin, Wilma , Malin w och Ebba !! Den blev lite rörig.... ;)

Men i allafall när jag kom hem idag från halv dagen så skulle jag vara med Malin :)

Så vi hade ingenting att göra så vi börja fixa Johan "malins tvilling" och Jesper! Det var jätte kul, vi hade ingefär 100 ton hårspray i deras hår :) Sen så skulle vi kamma ut det med det gick inte så bra lite skrik bara med det gör ju ingenting..

Det belv inga bilder idag eftersom vi typ fick lite bråttom, så han inte ta den:(

Johan och Jesper spelade något hockey spel hela tiden " hockey nördar" ;)

Nu så ska jag ta och dusha och titta på tv ...

Packa väskan också, har idrott imorgon ....



Har`e bäst



jjulia<33



  

Av Julia - 8 november 2010 07:43

Efter en långt höslov så ska jag ska strax till skolbänken! Men som tur vad så slutar vi 11.40 idag:) Idag så ska jag vara med Malin efter den lilla skoldagen ...

Vi ska typ laga någon god mat tror jag att vi ska göra, Lyckos henne är lideig idag! Man alla andra får tråka ut sig i skolan. Man det är inte så tråkigt, vi har det facktiskt väldigt kul i skolan som tur är !!    Ska dansa idag också ska försöka ta så mycke kort jag bara kan ...

 

Har`e bäst

 

jjulia<33

Av Julia - 7 november 2010 17:33

Idag har jag varit med Malin ;) 

 Eftersom hon sov här så är det ju nästan klart !

Ska jobba på min svenska uppgift snart som en så länge är 4 och 1 helv sida och det är bara början ! Imorgon har jag halv dag och tisdag också !!

Idag har jag varit på kyrkogården eller typ för 1 timme sen ;)

 Sen fick det bli Mc .

Men men ....

Har inte skrivit så mycket denna vecka, eftersom mina kompisar tar tid och då blir det mindre tid för att blogga :(

Men har i allafall försökt med ett till två inlägg om dagen i allafall inte så kul men bättre än ingenting, men nu så ska jag försöka blogga så mycket jag bara kan och ta kort så ni kan titta på bilder istället för att läsa. Jag som har dylexi tycker att det är tråkigt att läsa och roligare att titta på bilder !! <33

Men nu så ska jag ta och fixa den där svenska uppgiften, det kommer kanske ett inlägg lite senare idag vet inte riktigt ....


Har`e bäst



jjulia<33


  


Bild på mih<33

Av Julia - 7 november 2010 10:40

Just nu så har jag just vaknat, eller mer Malin väckte mig....Hon sov här , super kul !! :O

I allafall nu så ska jag o Malin ta och äta lite frukost snart, vi eller mer jag har spelat lite spel på www.facebook.se :)


Men men jag blogga typ ingenting igår, Malin typ lät mig inte sitta vid datorn..

Menmen tänkte göra ett inlägg igår från Malins dator med en bild på oss men det gick inte att ladda upp :(


Aja nu så ska vi väll ta och fixa iårdning oss och sen hitta på någonting :)


Har`e bäst



jjulia<33

Jjulia

  

 

 Jjulia- Vad är det för blogg?

 

Välkommen till min lilla blogg! Mitt fullständiga namn är Julia och det är jag som driver denna blogg! Här bjuder jag allt mellan vardag, äventyr och lite stil på köpet! Jag hoppas att ni tycker om bloggen!

- Jjulia finns även på Facebook!

Design & Choach

Jjulia har en choach som har gjort headern och tagit Alla bilder vid headern och här vid menyn till höger! Ni finner choachen på hennes blogg:

 

www.byerica.bloggplatsen.se

Info-Vem är Julia?

Mitt namn är Julia och jag är en tonårstjej på 13 år som gillar att vara med mina Underbara vänner, ha skoj med galna äventyr och att shoppa! Jag hoppas att du kommer gilla min blogg!

-Love the way you are!

 

 

Ställ din fråga till mig här!

23 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Gästboken

Translations in different languages


Ovido - Quiz & Flashcards