jjulia

Alla inlägg under november 2010

Av Julia - 28 november 2010 09:29

Godmorgon!

Har vaknat ungefär för typ två timmar senare. Jag dör! Varför ska men vakna så tidigt när man väl kan sova så länge men vill, antar att det beror på att jag är förkyld    

Idag så ska jag åka till mormor och morfar, sen så ska jag vara med Malin! Det blir säkert kuligt. Ska ta och äta frukost med första ljuset tänd, idag läser vi i kalenderna "första advent"


Nu så ska jag ta och äta lite frukost (jul frukost)



Har`e bäst


jjulia<33


Av Julia - 27 november 2010 21:41

Sitter med Malin och sitter vid en var sin dator :)

Men hon ska typ hem nu så ska typ förlja henne en liten bit :)


Har`e bäst



jjulia<33


Av Julia - 27 november 2010 16:35

Nu så är jag hemma igen och ska ta och få tag i Malin ! Men det kommer lite bilder sen från dagen!   



Har`e bäst


jjulia<33

Av Julia - 27 november 2010 11:01

Just nu så har jag varit vaken en liten stund, vaknade i natt med en jobbig förkylning och ont i halsen. Sen så kom mamma och väckte mig och sa att det var frukost, men tror ni jag kom? Nej, jag sommnade om sen kom Clara och sa att det var frukost med varm choklad. Då gick det lite snabbare för mig och ta mig upp ur sängen. Varför sa inte mamma det från början? Nu så går stereon hela tiden   .

Men det gör ingenting för jag älskar musik!

Igår så tror jag inte Malin gick hem fören halv tio, vi kom på att vi var tvungna att träna på dansen. Eftersom vi ska ha uppvisning snart och dansen är lite svår och går jätte snabbt! Jag som har dansat i 6 år ungefär tycker att den är svår. Men nu så är den inte lika svår eftersom om man kan dans stegen så blir det mycket enklare att utföra dansen. Idag så ska vi ut till Elin som fyller 35 år och fira henne! Pappa håller på med badrummet och fixar där mamma håller på att jul pynta lite i huset! Jag sitter och bloggar, Hahahahah.


En liten bild på den goda chokladen !

 


Nu så måste jag ta och fixa till sjuka mig   



Har`e bäst


jjulia<33




Av Julia - 26 november 2010 21:28

Här kommer bilder från idag som jag har tagit :D


  


Liten Julia !


  


Stora Julia!



Bästa väskorn "Claras och min"  



Två super söta uterliggare ;)       

Bahasht ! <33


      


Ornella och Malin!



Dagens Outfit ! :D


  



Har`e bäst



jjulia<33













Av Julia - 26 november 2010 20:03

Just nu så har jag ätit lite mati mati ! Gott var det ! Nu så ska jag och Malin ta och hitta på någonting innan hon får spel ! hAHAHAHAHA...

Pappa har varit och köpt en sterio typ hahha! Men den kommer det en blid på lite senare idag. Var i dag efter skolan med Amro, Hamza, Ezra, Frida, Clara, Ornella och Isabel på pizzarian "mysigt men det var lite trångt"

Det kommer bilder på det lite senare idag/kväll !   


Här är ett litet klipp från so lektionen som min underbara lilla www.ornellaa.blogg.se  /orella spelade in med en liten bit av mig med   


Medvärkan : Ornella, Ivonna, Clara och jag <33




Har`e bäst



jjulia<33

Av Julia - 26 november 2010 07:38

Idag så äre fredag ! Älskar fredagar dom är så korta och bra ! Ska typ titta på någon matsch imorgon efter skolan   Sen så ska jag hem och vara med söta lilla Malin, det kommer säkert bli lite bilder sen mer mot kvällen men det kommer inte att komma någon när jag är med Malin för att hon vill inte sitta vid datorn som jag gillar väldigt mycket att göra    Ska ta och titta på vakna med the voice nu sen så ska jag väl ta och gå till skolan.  Men ska ta och facka väskan nu innan jag ska ta och sticka till skolan ^^  


Har`e bäst


jjulia<33

Av Julia - 25 november 2010 19:28

Nu så sitter man här och tittar lite runt på datorn och lite sånt, har inte så mycket att gör just nu. Ska imorgon titta på någon match i skolan :D Ska ta och  duscha nu. Men kommer nog kanske ett inlägg litesenare :D Skolan bra idag ^^



Har`e bäst

Jjulia

  

 

 Jjulia- Vad är det för blogg?

 

Välkommen till min lilla blogg! Mitt fullständiga namn är Julia och det är jag som driver denna blogg! Här bjuder jag allt mellan vardag, äventyr och lite stil på köpet! Jag hoppas att ni tycker om bloggen!

- Jjulia finns även på Facebook!

Design & Choach

Jjulia har en choach som har gjort headern och tagit Alla bilder vid headern och här vid menyn till höger! Ni finner choachen på hennes blogg:

 

www.byerica.bloggplatsen.se

Info-Vem är Julia?

Mitt namn är Julia och jag är en tonårstjej på 13 år som gillar att vara med mina Underbara vänner, ha skoj med galna äventyr och att shoppa! Jag hoppas att du kommer gilla min blogg!

-Love the way you are!

 

 

Ställ din fråga till mig här!

23 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Gästboken

Translations in different languages


Ovido - Quiz & Flashcards