jjulia

Alla inlägg under november 2010

Av Julia - 17 november 2010 14:40

En enkel tävling här!

Du skriver en motivation varför du ska vinna och skicka en vinte bild till mig som du har tagit själv ofc!(skriver längre ner vad det är ni ska skicka till) jag väljer en av er!

Vinnaren kommer jag att reklama i min blogg i en vecka och din bild som du har tagit och skickat  kommer jag att lägga upp här på min blogg och din motivation + namn                                     (skriva vinnarens blogg i varje inlägg i en vecka)

Tävlingen kommer jag inte ha någon slut dag på, det kommer en dag komma bilden och motivationen, kommer säga till en dag innan när tävlingen är slut!


1.Skriv en motivation

2.skicka en vinte bild

3.Skriv ditt namn

4.Glöm inte och skriva din bloggs namn

5.Eran e-mail

6.Skicka till mig        jullan303@hotmail.com



Lycka till!





Har`e bäst



jjulia<33


Av Julia - 17 november 2010 08:35

Hejhej!!! <3


Har precis vaknat och ligger nu och tittar på vakna med the voice!!

Så nu så ska jag ta och hitta på någon tävling, eftersom jag har sakt att jag skulle göra en men har inte hittat på någon än. Men ska ta och klura ut någonting!

Så nu så ska jag ta och äta lite frukost och sen så ska jag ta och kankse ta och duscha. Då har jag nog hittat på en tävling hoppas jag att jag har gjort!!

Men nu så ska jag ta och hitta på någonting. Men men ...


Har`e bäst


jjulia<33

Av Julia - 16 november 2010 19:59

Idag så har det varit en bra dag i skolan!! Typ alla var borta idag för det var någonting i deras religion...

Imorgon kommer jag att vara hemma, har gått och blivit sjuk   Det är verkligen det tråkigaste som finns!!


Förut så pratade jag om att jag skulle ha en tävling på min blogg, det kommer jag nog ta och fixa imogron i sånna fall. För det kommer inte finnas så mycket att göra, förutom att titta på tv men det gör jag ändå hela dagen.

Men nu så ska jag ta och titta på Äntligen hemma/ älskar sånna där inredning program är själv väldigt intessarad av inredning och lite sånt...

Men jag ska försöka fixa en liten tävling här, ska bara ta och hitta på någonting. Ska ta ett glas coca cola och fixa lite chips (yammi) hahaha!


Ta och titta på ornellas blogg, men glöm inte åå komma tillbaka. För snart blire första tävlingen på min blogg!!   


Har`e bäst


jjulia<33

Av Julia - 14 november 2010 17:44

Hejhej!


Nu så har jag presic kommit hem från mormor och morfar! Har badat tunna och ätit fin fin mat! :D

Här kommer några bilder från idag !! <33


  

Jag idag! <3


  

Kusinerna "LOVE"

   


"Kallt" !!! <33


  

  

Bad! :D mitt på vintern!

  

Mami och Morfar ! :)


  


Älskar clementiner! <3333333333333333333333

  

Mami svalkar av sig  med en snöboll.Mami vill ha en egen tunna!!


  


Min söta kusing!! <33


  


lilla syrran !! <33




Har`e bäst


jjulia<33


Av Julia - 14 november 2010 12:24

Fars dag idag! Men men inte så intressant! Idag så har jag inte gjort så mycket har uppvaktat pappa på morgonen och spelat Sims 3 drömjobb! Ska senare till mormor och morfar och bada tunna! "Riktigt mysigt"


Igår sa vara film kväll med Malin, kuligt!


Men nu så ska jag ta och fixa till mig, sitter än i pyamas...


Har`e bäst


jjulia<33

Av Julia - 13 november 2010 10:15

Godmorgon på er alla !! Idag så ska jag vara med Malin, Samtidigt som Amro och Hamza vill att (jag, Ornella och Isabel) ska komma på deras Match. Aja får väl se hur det blir, Den är ju lite senare på dagen så ....

Men igår så han jag inte skriva någonting typ orkade inte mer och mer ! Men det var i allafall super kul. Först så väntade vi på att Ornella, Amro och Gabriel skulle sluta deras arabiska. Sen så trodde Bahasht och jag att vi skulle sticka till stan men nej då, då så skulle vi vänta på Isabel. Sen tänkte Bahasht och jag ingen nu sticker vi! Jaa det gjorde så vi gick till busshållsplatsen och väntade på bussen, vi var äntligen klara vi stack till mc. Vi satte oss vi ett stort bord , då sätter sig killarna vid ett litet bord, vi går och beställer, Ornella sitter lääängs in sen Hamza bredvid henne, Amro säger till mig att jag ska sätta mig brevid han jag sätter mig vi sitter Gabriel, Amro och jag.... Sen sa vi varför sätter vi inte oss vid det stora bordet så vi satte oss där sen så stack typ alla hem så det var bara Ornella, jag, Amro och Hamza kvar. Så gick vi ut och skulle dra från stan men då så kom Mohannad med abbe och typ någon mer så dom drog till kibbab huset Ornella och jag stack till gina lite snabbt sen gick vi till dom satt där en liten stund. Sen gick dom hem så det var Ornella, jag, Amro och Hamza kvar. Så då stack vi till bollhuset, men där han vi inte vara så länge för då ringer Ornellas bror och säger att hon måste hem! Så vi gick till bussen hem till Ornella vi satte oss vid datorn mamma säger att jag måste hem och att pappa kommer och hämtar mig så du sa jag HEEJ DÅ  till Ornella och gick till pappa sen så åkter jag hem !!


Hahaha vilken super dag ! <33 Tack för dagen ! <33


          



Har`e bäst



jjulia<33


Av Julia - 12 november 2010 20:27

Hejhej skolan idag mycket bra sen så stack vi till mc bilder:



  

Hamza, Amro och gabbo;P <33

  

Amro! <33 


  

Hamza! <3

   

ornella<33

   

ornella<33

    

Amro o Hamza!<33


  


Amro pratar i tellen :) <3


Haha har inte mer bilder men oj vilken dag !!



Har`e bäst


jjulia<33








Av Julia - 11 november 2010 18:37

Jag just skrivit klart min svenska uppsats på datorn det tog mig hela 2 timmar att skriva den på datorn !!

Fick MVG på no provet så känade 100 kr. Men men inte så kul att vet mina betyg, Idag har det varti en vanlig skol dag! Förutom att bussen kom 10 min försenat imorse så kom nästan försent till första lektonen så för jag har mitt skåp super långt ifrån där hade våran första lektion så la mina saker i Ornellas skåp !!

 Men så väntade vi på att läraren skulle komma men han kom inte så vi hade inte den lektionen så jag blev stressad i onödan   Haha i allafall skolan idag var väl kul förutom träslöjden så ,vi skulle såga bra  det gick neeej jag sågade snet    <33


Aja ska ta det lungt nu titta lite tv och typ aa vet inte. Haha !!



Har`e bäst



jjulia<33

Jjulia

  

 

 Jjulia- Vad är det för blogg?

 

Välkommen till min lilla blogg! Mitt fullständiga namn är Julia och det är jag som driver denna blogg! Här bjuder jag allt mellan vardag, äventyr och lite stil på köpet! Jag hoppas att ni tycker om bloggen!

- Jjulia finns även på Facebook!

Design & Choach

Jjulia har en choach som har gjort headern och tagit Alla bilder vid headern och här vid menyn till höger! Ni finner choachen på hennes blogg:

 

www.byerica.bloggplatsen.se

Info-Vem är Julia?

Mitt namn är Julia och jag är en tonårstjej på 13 år som gillar att vara med mina Underbara vänner, ha skoj med galna äventyr och att shoppa! Jag hoppas att du kommer gilla min blogg!

-Love the way you are!

 

 

Ställ din fråga till mig här!

23 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Gästboken

Translations in different languages


Ovido - Quiz & Flashcards