jjulia

Alla inlägg under januari 2011

Av Julia - 4 januari 2011 22:45

God natt allihoppa!!


Har`e bäst


jjulia<33

Av Julia - 4 januari 2011 13:36

Just nu så sitter jag i sängen och tittar på My super sweet 16, så tänker inte inte göra ett så långt inlägg. Men sitter och äter lite Geisha, ska senare ta och städa mitt rum. Inte kul alls men det måste göras ju! Har i alla fall tagit på mig kläder för dom andra dagarna så har jag bara legat i min säng med pyamas hela dagarna. Nu så ska jag ta och fortsätta att titta på Mu super sweet 16 det är matathon, programet är igentligen så sjuk dom får bildar! :O


Har`e bäst


jjulia<33

Av Julia - 3 januari 2011 13:30

Hej hej...

Idag har jag äntligen fått sova men det var för att jag tog världens äckligast medecin igår kväll. Måste ta den idag också för att jag ska kunna somna, men då var jag tvungen att morsta mina tänder i 100 år, för att få bort den äckliga smaken från munnen! Men ialla fall jag fick sova ialla fall och har bara vaknat 2 gånger i natt och det var för att dricka vatten. Men jag vakna typ vid halv 12 idag vilket var väldigt skönt eftersom annars så brukar jag vakna vid halv 11, just nu så har jag precis ätit frukost och sitter nu i sängen och tittar på tv. Känner mig lite bättre idag men aja inte frisk en som inte är så kul, det är ju inte kul att vara sjuk hela lovet. Men idag så är det typ The city hela dagen på Mtv vilket jag inte  tycker om jag tycker att det kan vara lige of ryan idag också men inte då ska det vara the city. Jag tycker mer om The hills, det är lite mer som händer då. Aja, får väl lida lite idag eller får jag väl titta på något annat, haha. Det låter som om jag bara har Mtv, har faktis mer kanaler än jag tror, tror jag. Kollar inte på alla inte ens hälften. Har ätit pannkakor till frukost idag, det var jätte gott. Mamma är duktig på att göra frukost till en 13:on åring tjej.

  



Har`e bäst


jjulia<33

Av Julia - 2 januari 2011 18:20

Hejhej, det käns lite som om tv är mitt liv just nu och att gå och deijta toaleten. Och på dom deijtarna så snyter jag mig,, har aldrig varit på så roliga deiter. Ska snart ta och äta men just nu så sitter jag och tittar på mtv, vet inte riktigt vad det är men tror att det är nått musik program föra att life of ryan tog slut, det gillar jag inte alls! Hoppas att det kommet imorgon också..

Nu så tror jag att jag måste gå på min 1783;e deijt...



Har`e bäst


jjulia<33

Av Julia - 2 januari 2011 11:58

Hejhej!

Som ni fattar med rubriken är att jag inte har sovit så mycket inatt, har bara legat och hostat och är genom förkyld. Men jag kommer ju att få magrutor ialla fall men jag får samtidigt ont i magen :((

Så vet inte riktigt vad jag ska göra idag, igår låg jag bara i sängen och titta på tv och satt vid datorn. Men så kommer det nog bli idag också. Men nu så ska jag fortsatta att hosta ihjäl mig och så...

Mtv är så bra just nu eftersom att det är life of ryan hela dagarna, det var även igår också har snart sett alla avsnitten av life of ryan.


Har`e bäst


jjulia<33

Av Julia - 1 januari 2011 14:10

Igår så var det en bra kväll, brukar alltid bli trött innan 00.00 men i år blev jag inte det. Det gillas stort,, XD

Jag igår;

  

  

  


Bilder från igår;

 

    



Nu så ska jag ta och titta på tv och sitta lite vid datorn.



Har`e bäst


jjulia<33  

  


Jjulia

  

 

 Jjulia- Vad är det för blogg?

 

Välkommen till min lilla blogg! Mitt fullständiga namn är Julia och det är jag som driver denna blogg! Här bjuder jag allt mellan vardag, äventyr och lite stil på köpet! Jag hoppas att ni tycker om bloggen!

- Jjulia finns även på Facebook!

Design & Choach

Jjulia har en choach som har gjort headern och tagit Alla bilder vid headern och här vid menyn till höger! Ni finner choachen på hennes blogg:

 

www.byerica.bloggplatsen.se

Info-Vem är Julia?

Mitt namn är Julia och jag är en tonårstjej på 13 år som gillar att vara med mina Underbara vänner, ha skoj med galna äventyr och att shoppa! Jag hoppas att du kommer gilla min blogg!

-Love the way you are!

 

 

Ställ din fråga till mig här!

23 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Gästboken

Translations in different languages


Ovido - Quiz & Flashcards