jjulia

Alla inlägg under januari 2011

Av Julia - 17 januari 2011 21:33

Jah-

Heej Maria! Wilma och jag skulle jätte gärna vilja gå på den där kick offen, men vi såg att det var sista anmälnings dagen igår. Men finns det möjlighet att du skulle kunna fixa något?
Många kramar två dans sugna flickor :D
Lärare-
yes jag skriver upp er!! kram å ses på lördag!
Har` e bäst
jjulia<33
Av Julia - 17 januari 2011 21:05

Hejhej, idag så har det varit en bra dag. Lite lång tråkig kanske men vet inte varför (mådag kanske). Idag blev det Grappa till kvälls mat, det fick bli det jag vill ha B-King! Men pappa hade tänkt på att vi skulle gå på Grappa (säger ju inte nej till det). Men nu så är jag mätt det känns lite som om jag kommer att spy upp allting igen (äckligt). Var med Malin idag efter skolan vi gjorde en smuthy (stavning)


Kommer att ladda upp bilderna från idag hoppningsvis imorron om ni har tur. :D

Nu så ska jag ta och duscha och ta och titta lite på tv sen så ska jag ta och sova (lite)...



ps; Handboll idag   

Kunde man inte hitta på nån tråkigare sport eller??


Har`e bäst


jjulia<33

Av Julia - 16 januari 2011 18:45

Hello everyone

Bloggar lite åt Julia, vi sitter i hennes säng och tittar på en film och sitter vid datorer...   Asså vi är lite smarta jag vet, men men that is how we are  

Anyway  blir nog inte då mycket mer bloggande för idag!


See yaa later alligators!!



Chilla resten av kvällen för i moron är det skola!;D


Byee byee

Malin o Juliaz<33


Lite bilder;

             

blid ett tv:n vi kollar på

bild två mobiler vi båda messar, ringer och tar egobilder med;D

bild tre datorn Julia skriver på(Y)

bild fyra datorn Mailn (jag) skriver på(Y)(L)

bild fem läsken vi drack... den är slut nu:(

bild sex chipsen vi åt mums!!

bild sju sängen vi ligger i..  

sen glor vi på en film som heter 27 dresses!!


pöööözzzz sweethearts!!<3<3<3

Av Julia - 16 januari 2011 10:40

Just nu så har jag nyss vaknat och har bästemmt mig för att ta en slappar dag idag! xD


Har`e bäst


jjulia<33

Av Julia - 15 januari 2011 19:51

Aww, vad fint det är där nere men jag tycker nog att det är vackrare här uppe på land. Fiskarna är både fina och fula!




Har`e bäst


jjulia<33

Av Julia - 15 januari 2011 10:11

Hejhej, först så ska jag starta inlägget med att idag har jag inte sovit bort hela dagen! Plus för det, idag ska jag vara med min Malin. Ska vi se vad knasigt vi hittar på. Vi ska göra 1-2 läxor tillsammans men tror att det blir bara en. Har bara en och göra, för en måste man läsa och en måste man träna på (spanska ord). Men om man gör dom nu har man ju mer tid till annat t.ex Blogga!

Vet inte riktigt mad jag ska skriva om mer..


Just det att Mtv är så dumt dom har tagit bort The Hills! OCh så skulle jag säga har just snackat med min dans lärare som sa att jag och min kompisar skulle anmäla oss till kick offen. Så får man väl se vad det blir av det!  





http://www.eskilstunadansstudio.net/letsmove/index.php


Har`e bäst


jjulia<33


Av Julia - 14 januari 2011 14:24

Hejhej, nu är jag tillbaka efter en veckas seg bloggning. Har faktiskt haft en väldigt slöig vecka, har kommit hem och sen så har jag laggt mig och tittat på tv!

Igår var vi och åkte lite skriskor, här är en kort video när pappa åker. Men igentligen så går det snabbare för att jag åker och rör mig blir det små hack i videon men hoppas att ni ser ändå!


Här kommer det lite bilder från när jag var på stan men www.ornellaa.blogg.se och min wiwi!

  

Ornella ser lite förvånad ut! Eller vad tycker ni?

  

Kanske för att wiwi hittade dom här byxorna inne på gina!

  

En glad ornella tittade in i omlädnings rummet wiwi och jag var i medans ornella prova kläder! Den där tröjjan köpte hon faktiskt 2 gånger först ville hon ha den sen så lämna hon tillbax den för att jag vet inte vad sen så ville hon ha den igen och köpt den till slut igen! xD

 

Haha, det blev en bild medans vi ändå fick litet besök av ornella.. Men ornella hade lite brottom ut igen vet inte varför??  Kanske för att wiwi på minde ornella om dom fula byxorna?!

 

tråkigt att vänta på ornella då tar man kort på skorna,!  

  

Det här hade wiwi tänkt att ha på sig på nyår (2011) planering i tid kallas det!


Sen så drog jag och wiwi hem till henne och tittade på pelle svanslös..

  

snygg pose!

 


Gott!!


  


Egobild!


har`e bäst


jjulia<33

   


Av Julia - 13 januari 2011 21:05

natti!

Skriver mer om idag imorgon.

Maria Montazani;" När jag var liten var jag lång!"


Har`e bäst


jjulia<33 

Jjulia

  

 

 Jjulia- Vad är det för blogg?

 

Välkommen till min lilla blogg! Mitt fullständiga namn är Julia och det är jag som driver denna blogg! Här bjuder jag allt mellan vardag, äventyr och lite stil på köpet! Jag hoppas att ni tycker om bloggen!

- Jjulia finns även på Facebook!

Design & Choach

Jjulia har en choach som har gjort headern och tagit Alla bilder vid headern och här vid menyn till höger! Ni finner choachen på hennes blogg:

 

www.byerica.bloggplatsen.se

Info-Vem är Julia?

Mitt namn är Julia och jag är en tonårstjej på 13 år som gillar att vara med mina Underbara vänner, ha skoj med galna äventyr och att shoppa! Jag hoppas att du kommer gilla min blogg!

-Love the way you are!

 

 

Ställ din fråga till mig här!

23 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Gästboken

Translations in different languages


Ovido - Quiz & Flashcards