jjulia

Alla inlägg under januari 2011

Av Julia - 28 januari 2011 20:02

Omröstning

Vad ska jag göra i bloggen?
 Videoblogga
 Göra en smik video
 Göra en video om hur jag fixar mitt hår
Har`e bäst
jjulia<33

Av Julia - 28 januari 2011 18:58

GÄSP HANDBOLL GÄSP!!

 

 

 

HAR`E BÄST

 

JJULIA<33

Av Julia - 28 januari 2011 16:38

Hejhej, nu så har jag kommit ham från ming. Tror aldrig att jag har skrattat så mycket i hela mitt liv!Det var jättekul och jag tror att vi alla hade jättekul! Sen så träffa vi typ alla 7 i skolan. Alla var på stan eller inte alla, men i alla fall det var många! Lite bilder;       

      


Dagens köp;


kunde ite motstå den lilla skallen..


köpt; ur och pen

kr;89 men var rea på den så den kosta bara 44 kr, jag är bäst!


Här om dagen köpte jag ett jätte fint halsband på gina för 20 kr!! jag är en riktig kapare jag! ....



Har`e bäst


jjulia<33  

Av Julia - 28 januari 2011 16:38

Hejhej, nu så har jag kommit ham från ming. Tror aldrig att jag har skrattat så mycket i hela mitt liv!Det var jättekul och jag tror att vi alla hade jättekul! Sen så träffa vi typ alla 7 i skolan. Alla var på stan eller inte alla, men i alla fall det var många! Lite bilder;       

      


Dagens köp;


kunde ite motstå den lilla skallen..


köpt; ur och pen

kr;89 men var rea på den så den kosta bara 44 kr, jag är bäst!


Här om dagen köpte jag ett jätte fint halsband på gina för 20 kr!! jag är en riktig kapare jag! ....



Har`e bäst


jjulia<33  

Av Julia - 28 januari 2011 12:04

Hejhej, just nu så har jag gjort mig i årdning och ska ta bussen ner på stan men Malin där ska vi stäffa Frida och Emma och äta Ming, gott, sen så kom min Malin på att hon måste köpa en pressent till sin kära mor, för att hon fyller år imorgon!

Grattis till henne i förskott.  

Sriver mer när jag kommer hem, då så ska men ha det så tråkigt att man måste träna på spanska, ska ha spanske prov på lite olika saker i spanska t.ex Väder, årstiderna och klockan.


Har`e bäst


jjulia<33

Av Julia - 27 januari 2011 20:41

Hej, hade inte tänkt att skriva så mycket.


Malin hängde med oss och åkte lite skridskor med familjen dock följde inte min mamma med, hon kände sig "illamåend" eller vad man ska säga..

Jag är ju så smart så jag har vrickat mitt högra ben, visste inte att man kunde den man antagligen så kan man det. Skulle typ klättra upp för nått (snö berg) och sen när jag var nere så gjorde jag nått med mitt ben. Vet inte riktigt men anar att det såg väldigt roligt ut. Var på ena sidan av isbanan och skulle till andra sidan (det var en pina). Så jag fick nog eller mer kunde inte åka mer, hade så ont och har det nu också. Men kul att höra det..

Sen så drog vi till BK och åt där träffade vi söta Isabel och Clara som satt där och åt, vi gick och åt, Malin hade bestämmt att hon skulle äta hemma så att hon satt och tittade på när vi åt våran goda mat! Sen så gick vi till nån liten "lekplats" eller vad man ska säga (den var inne). Vi han typ inte göra så mycket alla var propp mätta förutom Malin då, men sen så ringde Claras mamma och sa att hon var utanför och vänta, så då åkte dom hem och vi med, och nu så sitter jag här och bloggar till er söta läsare...


Glöm inte att titta in på den nya kategori  .


Ska samtidigt slänga in en länk till Isabels blogg också; http://bbelllis.blogg.se/

Och en till denna gryma tjej som heter Sofia som skriver om sin idol (Miley Cyrus)  och också är en jätte söt och fin tjej ta en titta här med men dock så har hon en blogg paus just nu men ändå ta en titt kommer även länka hennes blogg, men hon är tillbaka på söndag igen tror jag att det var;

http://mileycyruslovers.bloggplatsen.se/

     

Har`e bäst


jjulia<33



Av Julia - 27 januari 2011 15:54

Jag idag...


    


Har`e bäst


jjulia<33

Av Julia - 27 januari 2011 15:33

Hola!

Just nu så har jag kommit hem, var på stan men Ornella och Frida. Ornella skulle köpe ett linne så då var frida och jag så snälla att vi hängde med henne. Vi gick in på Bianco och titta lite på skor...

    

Sööta!


Ikväll så ska jag och min lilla familj ta och åka skridskor..


Ska ta och göra en kategori men namn jag idag, ska bara komma ihåg att ta kort och så! ...


Har`e bäst


jjulia<33

Jjulia

  

 

 Jjulia- Vad är det för blogg?

 

Välkommen till min lilla blogg! Mitt fullständiga namn är Julia och det är jag som driver denna blogg! Här bjuder jag allt mellan vardag, äventyr och lite stil på köpet! Jag hoppas att ni tycker om bloggen!

- Jjulia finns även på Facebook!

Design & Choach

Jjulia har en choach som har gjort headern och tagit Alla bilder vid headern och här vid menyn till höger! Ni finner choachen på hennes blogg:

 

www.byerica.bloggplatsen.se

Info-Vem är Julia?

Mitt namn är Julia och jag är en tonårstjej på 13 år som gillar att vara med mina Underbara vänner, ha skoj med galna äventyr och att shoppa! Jag hoppas att du kommer gilla min blogg!

-Love the way you are!

 

 

Ställ din fråga till mig här!

23 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Gästboken

Translations in different languages


Ovido - Quiz & Flashcards