jjulia

Alla inlägg under januari 2011

Av Julia - 22 januari 2011 17:52

Hejhej!

Nu sitter jag med pyamas, tänk inte att jag har blivit sjuk. Ne, mins ni att jag sa att jag skulle på kick off på danskolan, så har varit där idag och har dansar Hiphop och disco anvanserad och disco medel, det vat kul om man tänker att det börja 10.00 idag och sluta 17.00 och missa en timme och det var en dans varrenda timma. Så det är derför jag sitter i pyamas nu, kommer att lägga mig tidigt idag ska äta sen ska jag lägga mig i ett bubbelbad! Måste varva ner nu. Men det var jätte kul! Men nu så är man jätte trött och vill hällst bara lägga sig i sängen och sova...

Men så fungerar inte livet, men jag kommer troligt vis inte blogga något mer idag och inte imorgon förns på kvällen. Men ni får stå ut med en helg dålig uppdatering.


  


Har`e bäst


jjulia<33

Av Julia - 20 januari 2011 15:26

Mina kompisar brukar säga till mig att jag inte är så bra på att säga nej och tycker att jag ska ta och lära mig från den här sötnosen! Som helt har fattar..

Av Julia - 20 januari 2011 14:31



  

Hejhej, ska börja med att vad glad men blir när solen skiner. Man blir mycker piggare och gladare, det blir väl skidskor idag igen man familjen, torsdagar skridskor, men det kommer nog att bli. Idag var det en bra dag, Ornella, jag och Frida hade lite svårt att besämma oss om vi skulle till stan eller inte, vi besämmde oss för att ta det imorgon istället, eftersom jag hade inga pengar på mig och Ornella viste inte om hon fick det viste inte jag heller. Men då sa vi att det är lika bra om vi tar det imorgon istället! Det är lite kul nu för nu har halva klassen träslöjd och halva inte, jag är den halvan som inte har för att jag hade föra treminen så att jag är faktiskt glad över att jag hade förra teminen, för att nu när sommaren kommer att komma så vill men ju hälls ta och vara hemma, inte sitta i skolan och ha träslöjd 2h.

   eller   

   

Så nu så blir det att ladda inför att åka lite skridskor ikväll, ska ta och läsa lite, ska läsa Alex, dogboy på svenskan. Den är faktiskt väldigt bra och sorlig! Tror inte att jag kommer att skriva något mer för idag men man vet ju aldrig riktigt med mig.....



Har`e bäst 



jjulia<33

Av Julia - 19 januari 2011 19:49

Hej, alla söt läsare!

Idag har det varit en super bra dag, konstigt nog så var det Onsdag, brukar vara trött, men antagligen var den för att underbara Frida(http://fridaelisabeth.bloggplatsen.se/)  följde med mig hem idag, vi bakade kakklubbor, kommer att lägga upp bilder lite längre ner i inlägget. Sitter just nu så har Frida åkt hem och jag plockade fram datorn när hon hade åkt. Kommer nu ihåg att jag pratade som att jag skulle åka till Grekland i sommar, ändrade planer, det kommer förmodligen ta och bli Usa istället. Tycker att det ska bli mycket roligare att åka till Usa.

På grappa i måndags,

-Vill ni hälde åka till Usa än Grekland? mamma

-Usa! Skriker jag och min syster i munn på varran

Så var det fixat, det blir Usa i sommar! Först så ska vi sticka till moster och morbror nere i Florida, sen så flyger vi upp till New York, hoppas att inte kommer att dö av all trafik?! Kommer att shoppa som en galning, vet inte riktigt om jag kommer att vilja komma med hem, tror inte det. Vi får väl se om jag stannar i florida med moster och morbror.


Morbror;


Bilderna från idag;

          


  

  

  


Recept; http://bakemyday.se/?p=413




Har`e bäst


jjulia<33

Av Julia - 18 januari 2011 16:37

Bilderna som jag sa till er att jag skulle ladda upp idag kommer att komma imorgon med bilder från imorgon också! :D


Av Julia - 18 januari 2011 16:03

Min nya idol är Patrik från vakna,,



Har`e bäst


jjulia<33

Jjulia

  

 

 Jjulia- Vad är det för blogg?

 

Välkommen till min lilla blogg! Mitt fullständiga namn är Julia och det är jag som driver denna blogg! Här bjuder jag allt mellan vardag, äventyr och lite stil på köpet! Jag hoppas att ni tycker om bloggen!

- Jjulia finns även på Facebook!

Design & Choach

Jjulia har en choach som har gjort headern och tagit Alla bilder vid headern och här vid menyn till höger! Ni finner choachen på hennes blogg:

 

www.byerica.bloggplatsen.se

Info-Vem är Julia?

Mitt namn är Julia och jag är en tonårstjej på 13 år som gillar att vara med mina Underbara vänner, ha skoj med galna äventyr och att shoppa! Jag hoppas att du kommer gilla min blogg!

-Love the way you are!

 

 

Ställ din fråga till mig här!

23 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Gästboken

Translations in different languages


Ovido - Quiz & Flashcards