jjulia

Alla inlägg under januari 2011

Av Julia - 27 januari 2011 07:40

Hejhej, idag är det som fredag för mig eftersom att imorgon så er hela min skola lediga, så det är derför rubriken heter "FREDAG"

Men nu så måste jag setta lite fart ska med bussen om en halv timma (ungefär).

Bloggar mer när jag kommer hem igen slutar 13.20 idag. Så ska jag ju ut och åka skridskor  ....


Har`e bäst


jjulia<33


Av Julia - 26 januari 2011 17:57

Hej, har inte tid att skriva så mycket nu så det blir väldigt kort skriver mer när jag kommer hem...


SKA OCH TÄVLINGSTRÄNA MEN HAR INTE KOMMIT PÅ NÅGON DAS EN SÅ VET INTE RIKTIGT HUR DET SKA GÅ, HOPPAS ATT DET GÅR BRA ENDÅ!   


Kommer att komma hem vid nio nån stanns där, vet inte om jag kommer att göra något inlägg ska duscha och lite sånt. Men nu så måste jag dra, ska äta lite innan jag sticker.

Själv tycker jag att jag har varit lite duktig idag har gjort läxorna...

                                    

                                                OBS

....!Ornella, om du läser detta så ska du läsa sidan 163-164RE i so boken!....


Lite medelande till min underbara Ornella, ta och titta i på hennes blogg medans du är ute och tittar runt! www.ornellaa.blogg.se




  


Har`e bäst


jjulia<33

Av Julia - 25 januari 2011 19:33

Älskar denna sida, haha, lite bilder och en länkning till sidan!


            



Ps; visste inte att jag var så känd   


Länk; http://sv.picjoke.net/



Har` e bäst


jjulia<33

Av Julia - 25 januari 2011 17:59

Hejhej!

Just nu så sitter jag vid datorn(konstigt). Har varit i skolan idag konstigt var det en bra dag, fast det var en tisdag eller det är en sak som hände på morgonen idag vi skulle titta på en film på svenskan men då hade våran svenska lärare bokat fast det var någon som hade bokat, vet inte riktigt hur det går men antagligen går det. I alla fall åkte till stan med Mailn idag efter skolan köpte ett jätte fins halsband på gina för 20kr kostade igentligen 99kr. Tyckte att jag var lite duktig där! Kom ju på att jag måste spara till min Iphone 4. Kommer att spara själv kommer säker att få lite hjälp av mina söta föräldrar, eller hoppas det i alla fall.


  

Hoppas att min kommer vara lika glittrig som denna, men visnings bilder kommer nog inte vara på trummor// hoppas jag i alla fall.

Imorgon är den en sån där tråkig dag (Onsdag), vet inte varför jag inte gillar onsdagar. Men kanske för att det är så långa och att vi har 3 lektioner innan lunch och 3 efter. Kanske derför?

Sitter just nu och tittar på tv och lyssnar på musik, hahaha, konstig kominication. Men jag tycker att den är bra så då är den det! I kväll så ska jag ta och titta på Sofias änglar, älskar dom där två snubbarna! På fredag hade jag, Emma, Frida och Malin ta och besöka Ming och så är vi lediga på fredag. Så det blir en sjön kort vecka!

Just det i går så var jag på Tuna eller vad man ska säga med familjen och köpte nya jeans och en jätte söt blus enligt mig// tar kort senar så får ni se.


Denna låt måste ni lyssna på och sen så skriva en kommentar om vad ni tycker om den!

Jag säger bara tre ord; Jag älskar den!  



Har`e bäst


jjulia<33

Av Julia - 25 januari 2011 08:18

Hejhej, nu så ska jag iväg till skolan, skriver med när jag kommer hem!


Har`e bäst


jjulia<33

Av Julia - 23 januari 2011 20:52

Hejhej, jag är med och tävlar inne på http://lollyjoh.tk/  , tycker att ni också ska titta in och vara med och tävla. Jag blir lite sugen själv att ha en tävling här på bloggen men vet inte riktigt vad man ska vinna och så men hoppas jag kommer på det inom kort!


Jag är med och tävlar och hoppas att ni också kollar in och tävlar!


Har`e bäst


jjulia<33


Länkar igen; http://lollyjoh.tk/

Av Julia - 23 januari 2011 17:27

Hejhej, nu så har jag kommit ham från en dansig dag och ska nu ta och äta och sen så ska jag ta ett varmt bad eller dusch vet inte riktigt, och sen så kommer det att bli solsidan. Kommer nog att bli en pina när man ska upp och gå till skolan imorgon, den biten vet jag faktiskt inte om jag kommer att klara! Men man får väl hoppas på det bästa i alla fall...


Jag; Jag vill ha magrutor hur ska jag göra?

Tränare; Hahah, ja du. Man ska inte ha magrutor!

Jag; vaa inga magrutor? :O

Tränaren; Nej, det är inte så bra att ha magrutor för då betyder det att man tränar för mycker och äter för lite..

Jag; Men hallå,, då blir man ju tjock!

Tränaren; Aa, men det är inte så bra att ha magrutor.

Jag; Okej, jag tror jag fattar....


Nu så ska jag ta och fixa en stor magruta som inte blir så svårt för det har jag ju redan (den är hård) :D



Har`e bäst


jjulia<33

Jjulia

  

 

 Jjulia- Vad är det för blogg?

 

Välkommen till min lilla blogg! Mitt fullständiga namn är Julia och det är jag som driver denna blogg! Här bjuder jag allt mellan vardag, äventyr och lite stil på köpet! Jag hoppas att ni tycker om bloggen!

- Jjulia finns även på Facebook!

Design & Choach

Jjulia har en choach som har gjort headern och tagit Alla bilder vid headern och här vid menyn till höger! Ni finner choachen på hennes blogg:

 

www.byerica.bloggplatsen.se

Info-Vem är Julia?

Mitt namn är Julia och jag är en tonårstjej på 13 år som gillar att vara med mina Underbara vänner, ha skoj med galna äventyr och att shoppa! Jag hoppas att du kommer gilla min blogg!

-Love the way you are!

 

 

Ställ din fråga till mig här!

23 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Gästboken

Translations in different languages


Ovido - Quiz & Flashcards