jjulia

Alla inlägg under september 2010

Av Julia - 26 september 2010 18:44

Mysig på söndag !   

  

!

Dagen outfit

 blommig tröjja  - bikbok

Mysis byckor - sandhamn sss butiken





Satt och ritade lite!

   I Färg !

   svart vitt !


Det kommer ett inlägg lite senare också   


Har`e bäst



jjulia<3


Av Julia - 26 september 2010 16:23

Nu sítter jag och lyssnar på taylor swift . Den här låten älskar jag verkligen !

Av Julia - 26 september 2010 10:38

Nu biir det läxor så det bara dånar om det !!!Jaja det måste göras. Det är So ,No ,Matte och spanksa   

 

Ialla fall .

Har precis vaknat , till frukost blev det enn knäckamacka med avokado på. Mums !!Nu måste jag göra mina läxor kommer ett inlägg när jag är klar   


                                                                               hade ingen rolig bild men är är en ialla fall

 

 

Har`e bäst

 

 

jjulia<3

 

Av Julia - 25 september 2010 20:10

Bilder från kvällen !

   Jag och elli cyklade upp till ica , elli laddade på sin mobil .

   Jag hade inget att göra elli fixade sin blogg då passade jag på att ta en bild !

   Maten ikväll , en vanlig middag hemma hos mig !

mycket gott .. mhhhh!!

   Och så passade jag på att äta lite pärlor ! Mycket gått det också   

   Ljus kronan i köket!!  

   Jag och elli .. finaste elli !!

   Clara till vänster moster i mitten och jag till höger  

   Prinsenssa till lilla syster!!


Har`e bäst


jjulia<3






Av Julia - 25 september 2010 16:35

  

Jag idag :

Ett par svarta leggings -Bikbok

En jeans klänning -H&M

En koffta leopard mönstrad -Bikbok

Av Julia - 25 september 2010 16:28

Jag undrar vad ni tycker man ska ha på en blogg och lite sånt

vad tycker ni ??  :

. ska man ha många bilder ?

. många videoinlägg?

. långa inlägg ?

. korta inlägg ?

. många inlägg per dag ?

. privat information

. privata detaljer ?

kommentera vad du tycker, så kanske jag kan förbättra min lilla blogg   


Har`e bäst


jjulia<3






Av Julia - 25 september 2010 13:53



  











Nu sitter jag men elli och försöker hitta på nått vi ska göra , men vi kommer inte på nått . Ska göra mig iårdning sen kanske kommer en  bild då   

Och lyssnar på Camp rock 2 musik ! Det var facktist bättre musik i 2:an en i 1:an .

Men nu så ska vi hitta på nått   

Så det kommer ett inlägg lite senare 



Har`e bäst


jjulia<3

Av Julia - 25 september 2010 10:21

Hahahha min kamera är mitt liv och nu så vill den ladda upp bilder på min dator !

Jag är inte så smart , men jag kom på att man måste sätta på kameran . Då kan man ladda upp bilder på datorn   

Så här är en bild                                              
             



Jag :D


Har`e bäst


jjulia<3



Jjulia

  

 

 Jjulia- Vad är det för blogg?

 

Välkommen till min lilla blogg! Mitt fullständiga namn är Julia och det är jag som driver denna blogg! Här bjuder jag allt mellan vardag, äventyr och lite stil på köpet! Jag hoppas att ni tycker om bloggen!

- Jjulia finns även på Facebook!

Design & Choach

Jjulia har en choach som har gjort headern och tagit Alla bilder vid headern och här vid menyn till höger! Ni finner choachen på hennes blogg:

 

www.byerica.bloggplatsen.se

Info-Vem är Julia?

Mitt namn är Julia och jag är en tonårstjej på 13 år som gillar att vara med mina Underbara vänner, ha skoj med galna äventyr och att shoppa! Jag hoppas att du kommer gilla min blogg!

-Love the way you are!

 

 

Ställ din fråga till mig här!

23 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Gästboken

Translations in different languages


Ovido - Quiz & Flashcards