jjulia

Alla inlägg under september 2010

Av Julia - 28 september 2010 16:18

Nu ska jag till Malin hon ska hjälpa mig med matten   

Så det blir ett kort kort inlägg idag ..


   nu ska jag till dockan och plugga lite matte !!



Har`e bäst !!


jjulia<3

Av Julia - 27 september 2010 20:23


Det är lite segt i början men det blir bättre    Lovar

Av Julia - 27 september 2010 19:32

      Dagens outfit!

Skola 09.10 spanska sen så hade vi study hall ,  kaos  (typ)

Sen matte sen sluta vi    Jah , Ornella ,Ivonna och Malin till stålfors kaos skola!!

Jaja sen drog vi till mc och käka !

  

Mumumms !!


Vi satt där typ 2 timmar ( hihi)


Sen så gick vi till gina tricot   

   Jag och min kompis , hon är lite plastig


sen satte vi oss på bussen , men jag tror bussen hade gjort något annat  

  


sen så gick jag hem och bytte om   

  

Sen kom malin . Sen gick vi till bussen . Vi hade inget att göra så .....

  

   pet !

   dockor!

och sen så var det dans , hann bara ta ett kort i slutet men men..

   Wilma och jag och Malin som springer mot oss

och sen jag hemma , spagat och nått annat som jag inte vet vad det heter


  


  



Det var min dag , och nu sitter jag här :)


Har`e bäst


jjulia<3

Av Julia - 27 september 2010 17:10

Nu blir det en kort kort inlägg ,   

 Har lite  brottom .Ska och dans :) Mycket skojj

men jag tror jag dör !! jajaj nu  måste jag klä på  mina dans kläderna :)


Har`bäst


jjulia<3


Av Julia - 27 september 2010 07:50

God morgon !!

Nu så har jag nyss vaknat eller inte nyss men för 1 h sen :)

Har nyss ätit frukost och fixat mig   Det blev ett kort inlägg idag , men kommer med ett längra inlägg sen .

Mycket bra låt !

Har`e bäst



jjulia <3

Av Julia - 26 september 2010 21:40


God natt bloggen

 

nu blir det en duch och hoppa i bingen        

 

 

Har`e bäst 

 

 

jjulia<3                      

Av Julia - 26 september 2010 19:58

Idag så har jag varit med elli , vi har inte gjort så mycket . När hon gick hem så satte jag mig med dom där jädra läxorna . Inte kul *

Nu så blir det ensam mamma söker   Sen blir det nått att äta !

Imorgon så går jag bara halv dag (mycket skönt)09.10 - 11.40 . Tänk om alla dagar var så bra !!

Har bara :

* Spanska

*Study hall

*Matte

Imorgon så är det dans , så kommer få tränings värk får det varje gång inte så kul . Det är inte så kul för när man går så ser det kom man har skitit på sig   


Idag så fick jag en datamus till min lilla dator   


Har`e bäst


jjulia <3




Av Julia - 26 september 2010 19:27

Nu kommer det lite konstiga bilder jag tog nyss , hade inget att göra   

 

    mee

   mee

   mitt fönster . med mig i !!    Min demokratiska väska  

 

Haha inte det roligaste bilderna men ,

Iallafall det kommer ett inlägg till lite senare   

 

Har`e bäst !

 

jjulia<3

Jjulia

  

 

 Jjulia- Vad är det för blogg?

 

Välkommen till min lilla blogg! Mitt fullständiga namn är Julia och det är jag som driver denna blogg! Här bjuder jag allt mellan vardag, äventyr och lite stil på köpet! Jag hoppas att ni tycker om bloggen!

- Jjulia finns även på Facebook!

Design & Choach

Jjulia har en choach som har gjort headern och tagit Alla bilder vid headern och här vid menyn till höger! Ni finner choachen på hennes blogg:

 

www.byerica.bloggplatsen.se

Info-Vem är Julia?

Mitt namn är Julia och jag är en tonårstjej på 13 år som gillar att vara med mina Underbara vänner, ha skoj med galna äventyr och att shoppa! Jag hoppas att du kommer gilla min blogg!

-Love the way you are!

 

 

Ställ din fråga till mig här!

23 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Gästboken

Translations in different languages


Ovido - Quiz & Flashcards