jjulia

Alla inlägg under september 2010

Av Julia - 24 september 2010 07:01

Ny dag !

Nu blir det skola om några timma .Håller på att göra iårdning mig , vet ej hur jag ska ha mitt håt lockit/plattat  . Ska vara med malin idag ,det kommer komma lite blider sen (hoppas jag)  men text .


Nej nu måste  jag göra iårdning mig annars kommer man för sen !!

Har´e Bäst  


jjulia<3                en gammal blid från semestern men familjen

Av Julia - 23 september 2010 21:14

Sov gott nu !! Ska göra iårdnign mig nu ! sedan sova , så tidigare men lägger sig dess då tidigare blir det morgon !! <3   

 

Har lite huvudvärk så ja då blir den en huvudvärks tablet och hoppa ibingen !!

 

Har`e bäst !

 

jjulia<3

                                          

Av Julia - 23 september 2010 19:56

Nu ska jag ta och berätta lite om mig själv och om min skol dag !!

Jag heter Julia , är  13 år .

Älskar att dansa och sjung ( det kanske man inte är så bra på men gör det endå )Går på Iesk ,7f bästa klassen !! Toppen

Har en lilla syster (Clara) , två katter . Men mamma och pappa !

Jag älskar mina kompisar över alla ! Toppen kompisar


Skolan :

Skolan är toppen , tummen upp idag . No synd om emma ! Tappade bort sina skåp nycklar ...

Slöjden var kul , 2h slöjd . Jag tänkte tar aldrig denna lektion slut sen blinka jag till och då var den slut . Thihihi det var nog ornelle och alla andra ! slutade kl 15.30 (inte kul) skriver inte om heladagen , det skulle ta en evighet !! sen kom man hem och titta lite på läxorn :( inte kul !!!

massor av läxor !!! men det var inget som jag behövde göra . Svenka prov imorgon :S Ska läxa en pesonbeskrivning jag har skrivit . Skriver om hur det gick imorgon !! <3 och lite mer ! Ska ducha nu och göra iårdnign mig inför kvällen !                                                   
                                                  
                          

  

 ILove Öland !

 

 

 jjulia <3

Av Julia - 23 september 2010 19:03

Just nu sitter jag och försöker fiksa i årdning min lilla blogg   

Det är inte så enkelt som jag facktist trodde .... thihih

Men det kommer komma ett inlägg lite senare om mig själv och hur denna dag var ....

( tack mamma för hjälpen ) Mammor är bra att ha till hands !!! I allafall min , toppen !!


   Super fin bild !! Bästa phottografen Wilma !!!


jjulia <3

Av Julia - 23 september 2010 18:26

Hej hej bloggen !!


Har precis börjat med det här   

Jag kommer skriva vad som händer mig under min vardag och annat  Om skolan , kompisar . Ja ett vanligt tonårsliv      Jag ....




Har´e Bäst !!



jjulia <3

Tidigare månad - Senare månad

Jjulia

  

 

 Jjulia- Vad är det för blogg?

 

Välkommen till min lilla blogg! Mitt fullständiga namn är Julia och det är jag som driver denna blogg! Här bjuder jag allt mellan vardag, äventyr och lite stil på köpet! Jag hoppas att ni tycker om bloggen!

- Jjulia finns även på Facebook!

Design & Choach

Jjulia har en choach som har gjort headern och tagit Alla bilder vid headern och här vid menyn till höger! Ni finner choachen på hennes blogg:

 

www.byerica.bloggplatsen.se

Info-Vem är Julia?

Mitt namn är Julia och jag är en tonårstjej på 13 år som gillar att vara med mina Underbara vänner, ha skoj med galna äventyr och att shoppa! Jag hoppas att du kommer gilla min blogg!

-Love the way you are!

 

 

Ställ din fråga till mig här!

23 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Gästboken

Translations in different languages


Skapa flashcards