jjulia

Alla inlägg under september 2010

Av Julia - 25 september 2010 10:02

Nu sitter jag här med elli ! Nu ska jag ficka  mig   

Titta på ellis blogg :

www.ellii.bloggplatsen.se

det är jätte bra   


Har`e bäst


jjulia<3

Av Julia - 25 september 2010 09:00

Pappa fyller år idag , så det blir damsuga HELA huset. Senare idag kommer det lite gäster   mest släkt

Idag kom mina skolfoton, inte för att skryta men dem blev ganska bra !

Jag kan ta ett kort på kortet så får ni se   

Jag är inte så säker om det kommer komma några bilder från min lilla rosa kamera idag , den verkar inte vilja flytta mina bilder till min dator . (så ni vet det) Men det kommer komma några från min mobil, tur att den har 8.1 megapixel ! ( Good )


Här är ett från min mobil    Inte så dåligt ! ? Eller?

Aja bilden var inte så fin men men !

Jag ska lägga upp en bild på världens godaste dricka   

   Vimto !!


Köpt: T-park Candy store


Kr: 10 kr


God 1-10 : 10 Ofc !


Den rekomenderar jag er !


Har`e bäst!


jjulia<3



Av Julia - 24 september 2010 22:07

Just nu håller jag på med lite spanka läxor   

Det blir nog inte något mer inlägg idag . Ni får vänta till imorgon   



Har`e bäst


jjulia<3




Av Julia - 24 september 2010 20:16

Kom nyss hem från tuna , nu blir det lite mat i magen och Idol   

En sak jag undrar är bara varför man söker till Idol och vet att man inte kan sjunga . Det är sjukt !!! Imorgon fyller pappa år !! hihi

men sen så får jag nog tillbringa resten av min helg på mitt rum och mina små läxor . Inte så små men . Hahah lilla syrran har sitt första prov nästa vecka ,första gången jag hörde henne säga: Jag måste öva .

´Hahah så söt !!

Jag vet ej om jag orkar lägga upp  några bilder ikväll , isåfall LOVAR jag att det blir imorgon !   

Det blir en myskväll ikväll ( det där lät lite knasigt) 



Har`e bäst


jjulia <3                           

Av Julia - 24 september 2010 18:08

Nu kommer vi :)   

nu blir det tuna , Malins mobil har laggat sönder !! (inte så bra)  


blir lite bilder sen tror jag :)


Har`e  bäst



jjulia<3

Av Julia - 24 september 2010 16:43

Nu sitter jag med Malin   

Ska kanske möblera om , kommer komma bilder sen på rummet (kanske) om det inte bli fult . Vilket det inte brukar bli ,thihih

Har nyss varit runt i hela stan och letat efter nån liten tårta kom mamma skulle ha . Men nu så måste jag jag sluta lilla Malin tjatar  


Har`e bäst



jjulia<3

Av Julia - 24 september 2010 14:01

yeeeeeeeeeeeees !!!


MVG på första engelska provet !!!   

aaa var bara tvungen att säga det .

just det svenska provet haha slapp göra det idag, men då blir det på tisdag istället ! Nu ska jag hänga med mamma och köpa nått i väserås ,

Skolan idag tummen upp !!

 Emma fick tillbaka sin skåpnyckel idag !  hihihi

jaja nu ska jag äta lite mellis , medan Malin stackarn titter i skolan till 15.30 idag . Då passar det med att hänga med mamma till västeros   

Sen så ska jag städa mitt rum inte det roligaste men måste göras .

Kommer komma ett inlägg lite senare !


Har`e bäst


jjulia<3                      

Av Julia - 24 september 2010 07:48

Och så är det skola snart !!

Prov idag, börjar bli lite pirrig . Var inte det för ungerfär 5 min sen ....

jajaj så ere :D Slutar 13.10 så det är en kort och sjön dag ! Det är alltid kul på våra lektioner , även dom som tror att Iesk är värsta fängelset så nej så ere inte ! Jaja kanske ibland . Men det blir alltid kul på våra lektioner på något sett!

Det är bara en världs bäst klass !!   


Har`e bäst   


jjulia<3       lite flum bild men , hade ingen annan :)<3


Jjulia

  

 

 Jjulia- Vad är det för blogg?

 

Välkommen till min lilla blogg! Mitt fullständiga namn är Julia och det är jag som driver denna blogg! Här bjuder jag allt mellan vardag, äventyr och lite stil på köpet! Jag hoppas att ni tycker om bloggen!

- Jjulia finns även på Facebook!

Design & Choach

Jjulia har en choach som har gjort headern och tagit Alla bilder vid headern och här vid menyn till höger! Ni finner choachen på hennes blogg:

 

www.byerica.bloggplatsen.se

Info-Vem är Julia?

Mitt namn är Julia och jag är en tonårstjej på 13 år som gillar att vara med mina Underbara vänner, ha skoj med galna äventyr och att shoppa! Jag hoppas att du kommer gilla min blogg!

-Love the way you are!

 

 

Ställ din fråga till mig här!

23 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Gästboken

Translations in different languages


Skapa flashcards