jjulia

Alla inlägg under augusti 2011

Av Julia - 11 augusti 2011 20:37

Kladdkaka snart!

Sitter i Ellis kök och väntar på att våran kladdkaka, de luktar i hela köket nu så börjar bli lite sugen nu. De kommer blir kladdkaka och kanske en liten film till de eller så blir de bara kladdkaka, funkar ju bra de också. Har tittat på Nanny McPhee och ätit chips tidigare idag blir en liten mys dag idag. Bloggar kanske mer när jag kommer hem beror på när jag kommer hem också! Nu ska jag ta och vara lite social med Elli.

             (Titta in på Ellis blogg också http://elizes.bloggplatsen.se

 

 

En jätte gammal bild på Elli och mig...

Av Julia - 11 augusti 2011 14:47

De var ett tag sen jo jag vet...

Hej på er, hoppas att allt är bra med er. Har haft "jätte mycket" att göra så har inte hunnit blogga så många, eller har inte haft så mycket lust att blogga. Men ska inte göra nått specielt idag så ska försöka att blogga lite mer idag, men ska ta och sätta på nån film. Får börja ladda lite nu, de är inte så långt kvart till skolan börjar nu igen!

 

 

Wilma och jag hade en lite tjockisdag i måndags! ;)

Av Julia - 6 augusti 2011 14:33

Jag är med och tävlar, gör de du också!

Jag är med och tävlar på http://viktorfrisk.com/ om en one piece! Du får själv designa din egna så den blir ju lite mer personlig. Skulle inte de vara så grymt och kunna säga att man har designat din egen one piece? De tycker i alla fall jag, så jag är med i tävlingen. Jag  hoppas att jag vinner, men gå med du också så kanske du är den lyckliga!

 


Av Julia - 6 augusti 2011 01:33

God natt sover hos Wilma idag, bloggar senare idag!

Av Julia - 4 augusti 2011 19:14

Ro- Kan man ro utan åror?

Hej på er! Hoppas ni har haft en lika bra dag som jag haft, jag mamma och clara åkte ut till mammas moster och fixade lite med båten den så i med den i vattnet sen så låg vi där och guppade i vattnet. Sen så åkte vi till andra sidan och badade på en liten badstrand och hade det jätte bra, sen så åkte vi tillbaka och sen så åkte vi hem! De var jätte mysigt att vara ute på vattnet! Men imorgon ska jag ta och vara med min wilma som har kommit hem från skåne idag, som hon var i 3 veckor! Men nu så ska jag ta och duscha och senare lägga mig och titta på tv.

      

Bilden är från en fotografering väldigt längesen!..

Av Julia - 1 augusti 2011 21:41


Klar med golfen för idag!

Nu har jag nyss kommit hem från golfen, de var mer än pratstund än golf men fick i alla fall iväg två hinkar med bollar. Inte för de gick så bra men eftersom jag inte har kört på en månad nu så blir de och ta igen lite. Men nu ska jag göra iordning mig så hörs vi mer imrogon!

Av Julia - 1 augusti 2011 18:28

Bilder från "kaffe repet"

Här har ni tre bilder från idag när släkten kom över, men nu så ska jag sticka på lite golf träning. Bloggar mera när jag kommer hem igen!

Av Julia - 1 augusti 2011 13:37

 

Mår inte så bra just nu de är därför jag inte bloggar så himla mycket!

De var ett tag sen, men jag har faktiskt inte haft ork att blogg så mycket men jag ska försöka blogga så mycke jag kan. Men har haft jätte ont i magen och i huvudet, men är på bättrings vägar. Men idag kommer hela släkten för vi ska ha nått skit med en massa kakor..

Men nu ska jag nog taa och fixa mig, bloggar mer sen ikväll!


Tidigare månad - Senare månad

Jjulia

  

 

 Jjulia- Vad är det för blogg?

 

Välkommen till min lilla blogg! Mitt fullständiga namn är Julia och det är jag som driver denna blogg! Här bjuder jag allt mellan vardag, äventyr och lite stil på köpet! Jag hoppas att ni tycker om bloggen!

- Jjulia finns även på Facebook!

Design & Choach

Jjulia har en choach som har gjort headern och tagit Alla bilder vid headern och här vid menyn till höger! Ni finner choachen på hennes blogg:

 

www.byerica.bloggplatsen.se

Info-Vem är Julia?

Mitt namn är Julia och jag är en tonårstjej på 13 år som gillar att vara med mina Underbara vänner, ha skoj med galna äventyr och att shoppa! Jag hoppas att du kommer gilla min blogg!

-Love the way you are!

 

 

Ställ din fråga till mig här!

23 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Gästboken

Translations in different languages


Ovido - Quiz & Flashcards