jjulia

Alla inlägg under augusti 2011

Av Julia - 19 augusti 2011 13:17

nu sticker jag och shoppar en present till Malin, min Wilma gör mig sälskap som även också som ska köpa en present. kommer kankse blogga mer sen men de kommer bara blir snabba inlägg, inte så långa de vill säga!

Av Julia - 18 augusti 2011 21:18

bloggade inte igår jo jag vet

Jag har inte bloggat på länge jo jag vet men jag orkade inte blogga igår, hade bara en slappar dag igår men nu är jag tillbaka men idag så tjänade jag 100 kr för att sitta barnvakt vilket är väldigt mysigt så de va inte svårheter med de. Sitter och kolla på nått program med syrran nu men kommer inte blogga nått mer idag efter som de är ganske sem nu. Men jag bjuder på en bild från i tisdags hur jag såg ut.

 

Av Julia - 16 augusti 2011 17:06

Lia?

har nyss varit med Lin (Malin) men hon skulle titta på nån basketträning så ska träffa henne lite senare. Men nu blir de att titta på tv och vara med sjuka syrran till Lin kommer tillbaka. Lin och jag har skaffat oss nya smeknamn, Lin Ma.lin och Lia Ju.lia.

Av Julia - 16 augusti 2011 12:13

vakennnn.

hej på er, har nyss vaknat eller min syrran kom in och väckte mig. Man kan ju inte sova hur länge som häls nu för nu så är de ju inte så långt kvar tills skolan börjar nu. Men ska se vad jag ska ta och göra idag, men nu ska jag ta och äta frukost.

Av Julia - 15 augusti 2011 18:09

äta golf sova.

nu ska jag snart ta och sticka och skuta lite golf bollar med Erica, syrran blir hemma för hon är sjuk. Men nu ska jag ta och fixa mig sen så sticker jag iväg, men bloggar nog mer sen.

Av Julia - 15 augusti 2011 14:26

har inte kommit så långt.

sitter och kollar på tv med wilma och datorerna i knät, men de börjar bllir lite varmt så ska snart stänga av datorn. men tänkte bara göra ett litet inlägg först, men kommer blogga mer sen idag, nu blir de kanske film och popcorn eller nått mysigt.

Av Julia - 15 augusti 2011 12:05

blev väckt tidigt idag!

Sitter i syrrans rum med Wilma brevid mig, hon ringde och väckte mig så hade inge väl att somna om för en mitut efter sitter hon bevid mig. Men de blir väl bara att titta på film och ta de lugnt. Syrran mår fortfarande inte bra så hon ska till Mr. Doctor idag, se vad de är för fel på henne och kanske får lite medicin så hon piggar sig till skolan börjar! Nu ska jag ta och vara lite social med Wilma, bloggar mer sen.


         


Av Julia - 14 augusti 2011 21:27

har nyss tittat på viktor`s live chatt grymt kul, och riktigt kul kille. Nu blir de tv med syrran! Skriver mer imorgon ha de!

Jjulia

  

 

 Jjulia- Vad är det för blogg?

 

Välkommen till min lilla blogg! Mitt fullständiga namn är Julia och det är jag som driver denna blogg! Här bjuder jag allt mellan vardag, äventyr och lite stil på köpet! Jag hoppas att ni tycker om bloggen!

- Jjulia finns även på Facebook!

Design & Choach

Jjulia har en choach som har gjort headern och tagit Alla bilder vid headern och här vid menyn till höger! Ni finner choachen på hennes blogg:

 

www.byerica.bloggplatsen.se

Info-Vem är Julia?

Mitt namn är Julia och jag är en tonårstjej på 13 år som gillar att vara med mina Underbara vänner, ha skoj med galna äventyr och att shoppa! Jag hoppas att du kommer gilla min blogg!

-Love the way you are!

 

 

Ställ din fråga till mig här!

23 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Gästboken

Translations in different languages


Skapa flashcards