jjulia

Alla inlägg under juli 2011

Av Julia - 16 juli 2011 10:44


Fotofraf; Erica (http://byerica.bloggplatsen.se)


Vaknen som baken!

Har precis vaknat, och ätit frukost. Idag blir det att vara med Isabel, vet inte riktigt vad vi hittar på men vi kommer säkert titta på film eller nått vi ska sticka snabbt ner till centrum måste bara komma på ett sett att komma dit, men det ska jag nog fixa. Ska ta och fixa mig också, eller i alla fall försöka. Ska även fixa några inlägg, men hörs senare.

Av Julia - 15 juli 2011 19:38


Min bebis har gått hem!

Nu har min bebis nyss gått hem, vi hade det gätte mysigt. Vi stack till centrum som jag redan har sagt, sen stack vi till max och åt där. Gud, det var jätte länge sen jag åt där. Sen gick vi till gina och jag köpte ett par jätte sköna mysbyxor för bara 49 -:

Sen så började det regna så vi fick vänta med att åka hem så vi gick lite där, Ornella köpte en bh, super snygg. Sen stack vi till mig och tittade på film och sen skulle hon hem för ungen ska till stockholm idag.

Men nu så ska jag ta och titta på " I love you man" med min lillasyrra. Kommer lägga upp en bild på byxorna lite senare!

Av Julia - 15 juli 2011 13:45

 

Idag fick pressent korten hänga med till centrum.

Eftersom jag inte ska slösa på mina pengar så tog jag mina pressent korten, så dom fick  hänga med. (Tar kort på de jag köpte senare) Men eftersom vi åt i centrum så var jag tvungen att ta lite pengar...

Bilden är tagen med min iPhone så det är inte så bra kvalite, men man ser ju vad det är i alla fall. Halva bilden blev kapad eftersom den är så stor.


Av Julia - 15 juli 2011 12:00


Måste bara älska den här låten!

Den låten är en av min favoriter, älskar låten och även Lady gaga. En underbar person som tror på sig själv och skiter i vad andra tycker. (klär sig som ett monster, men är sig själv och passar i det). Har du inte hör den här låten tycker jag du ska ta och lyssna på den.

 

Lady Gaga - The Edge Of Glory

Av Julia - 15 juli 2011 10:53





 


Idag ska man vara med Ornella!

God morgon på er, idag ska jag ta och vara med Ornella vi ska nog sticka ner till centrum och käka och lite sånt. Inte för jag har så mycket pengar då, eller igentligen är jag ju sten rik eftersom jag håller på att spara till en systemkamera. Men dom pengarna ska jag ju inte använda. Ska ta och hoppa in i duschen och sen göra i ordning mig. Men det kommer komma tidsinställda inlägg underdagen så ni behöver inte oroa er!

Av Julia - 14 juli 2011 18:02


Nu hoppar jag in i bloggen igen.

Nu är jag tillbax, med lite idèr om hur bloggen kommer rulla på och om vad som kommer att hända. Men det kommer jag nog skriva lite mer om imorgon, hoppas jag att jag har tid också. Men det ska jag fixa, kommer fixa lite tidsinstälda inlägg som kommer komma upp under morgon dagen. Men idag får ni nöja er med det här inlägget, kanske gör ett inlägg från mobilen lite senare. Men som jag redan har sagt så är det väldigt krongligt, tycker bloggplatsen ska göra en app till alla iPhones m.m

Av Julia - 10 juli 2011 14:05

Eftersom att min uppdatering har varit så dålig så tänker jag ha en bloggpaus vet inte hur länge jag kommer ha det, kommer nog inte bestämma det heller. Jag kommer komma tillbax när jag har lite mer tid att blogga!

Måste ju njuta av sommaren när den även är här.

Men bloggpausen kommer även ge mig lite tid att tänka på hur jag ska utveckla min blogg.

 

   

Hoppas ni har det bra så hörs vi inom kort!

 

Av Julia - 8 juli 2011 11:23

Vaknade av ett himmla oväsen, då håller dom på att röjja skog bakom oss. Fast det finns ju en bra sak i det hela, dom springer runt på våran baksida utan tröjja. Väl trändade små gubbar. Nä, jag skojjade bara. Men dom finns faktiskt på våran baksida, dom röjjer för dom ska lägga elledningar i marken så jag kommer vara tvungen att stå ut ett tag till. Idag ska jag vara med Wilma, kuligt kuligt. Men ska försöka blogga så mycket som jag kan för jag behöver faktiskt bli bättre på det.

Jjulia

  

 

 Jjulia- Vad är det för blogg?

 

Välkommen till min lilla blogg! Mitt fullständiga namn är Julia och det är jag som driver denna blogg! Här bjuder jag allt mellan vardag, äventyr och lite stil på köpet! Jag hoppas att ni tycker om bloggen!

- Jjulia finns även på Facebook!

Design & Choach

Jjulia har en choach som har gjort headern och tagit Alla bilder vid headern och här vid menyn till höger! Ni finner choachen på hennes blogg:

 

www.byerica.bloggplatsen.se

Info-Vem är Julia?

Mitt namn är Julia och jag är en tonårstjej på 13 år som gillar att vara med mina Underbara vänner, ha skoj med galna äventyr och att shoppa! Jag hoppas att du kommer gilla min blogg!

-Love the way you are!

 

 

Ställ din fråga till mig här!

23 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Gästboken

Translations in different languages


Skapa flashcards